MitABC 32 Skrevet 25. September, 2023 Fantastisk GFE Jeg havde i dag fornøjelsen af Julia. Jeg havde bestilt 45 minutter "standard" - og hvilke 45 minutter det var, wow! Jeg ønskede at tiden stoppede, så jeg ikke skulle gå. Men tiden fløj afsted, uagtet min mening om at den burde stoppe. Efter længere tid, hvor jeg har kigget på hendes annonce og billeder flere gange, skrev jeg til Julia tidligere i dag. Hun svarede hurtigt og havde tid senere i dag. Jeg blev dog en del forsinket til først aftalte tid, grundet trafikken, men vi fandt en løsning der passede os begge. Vel ankommet på adressen, bliver døren åbnet af en smuk blond kvinde, med et forførende blik i øjnene og et aødt, fræk og sexet smil. Det praktiske bliver hurtigt ordnet uden problemer med kontanter, og jeg bliver herefter kysset på bedste franske manér, og så afsted i bad med mig. Da jeg kommer ind sidder Julia på knæ, kun iført en g-streng. Hun har sat noget stille musik på og venter på mig. Vi starter med kys, hende liggende på sengen med mig ovenpå. Jeg kysser hendes læber, hals og... Resten bliver mellem Julia og jeg, men lad mig blot nævne at der bestemt ikke manglede noget. Alt sammen med en masse dejlige kys imellem. Bagefter var der lidt tid til at ligge tæt og nusse, og snakke, hvilket var særdeles rart og meget intimt. Tiden gik, og jeg følte at jeg kun havde blinket med øjnene. Jeg kan kun anbefale Julia - pas rigtig godt på hende, hun er en perle. Tak for nu Julia, jeg håber du fik ligeså meget ud af det som jeg. /MitABC link til skønheden: https://nympho.dk/n13700/4260/lovely-julia-in-copenhagen 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2553 Skrevet 26. September, 2023 Har hun stadigvæk tandbøjle? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MitABC 32 Skrevet 26. September, 2023 lille_peter skrev, for 2 timer siden: Har hun stadigvæk tandbøjle? Det har hun ja. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MåskeManSgu 0 Skrevet 26. September, 2023 Hun ser godt nok dejlig ud. Hvor meget skulle du give for dit besøg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Waverider 343 Skrevet 26. September, 2023 Klikbart link til Julia 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9525 Skrevet 27. September, 2023 MåskeManSgu skrev, for 14 timer siden: Hvor meget skulle du give for dit besøg? Der står priser i annoncen. Der står ikke ekstrapriser, hvis der er tillæg for noget, men anmelder skriver jo intet om akten alligevel, så koblingen til hvad han betalte giver ikke meget nyt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MitABC 32 Skrevet 27. September, 2023 MåskeManSgu skrev, for 21 timer siden: Hun ser godt nok dejlig ud. Hvor meget skulle du give for dit besøg? Priser står i annoncen, det er ganske standard. Kys var ekstra, priser oplyser hun ved kommunikation. Jeg synes jeg fik langt mere end hvad jeg egentlig betalte for. Og ikke på noget tidspunkt kiggede hun på sin tlf - og hun virkede heller ikke til at have travlt med at få mig ud af døren. Men det handler jo om kemi et langt stykke hen af vejen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MitABC 32 Skrevet 27. September, 2023 Bebop skrev, for 6 timer siden: Der står priser i annoncen. Der står ikke ekstrapriser, hvis der er tillæg for noget, men anmelder skriver jo intet om akten alligevel, så koblingen til hvad han betalte giver ikke meget nyt. Jeg har stadig en indre diskussion om jeg burde beskrive akten, omend blot i grove træk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1788 Skrevet 30. September, 2023 MitABC skrev, den 27.9.2023 at 19:45: omend blot i grove træk. Du kompromittere vel ingen, ved at gøre det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afub 64 Skrevet 3. Oktober, 2023 Hon ser Jätte fin ut … funderar på att boka in ett besök . silikone ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8inches 1 Skrevet 6. Februar, 2024 Jeg har en date med hende i morgen. Kan ikke vente Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hughie 23 Skrevet 7. Februar, 2024 8inches skrev, for 17 timer siden: Jeg har en date med hende i morgen. Kan ikke vente Så må du jo berette efterfølgende. Har tidligere forsøgt at lave aftale med hende. Da vi så nåede 2 timer før, var der aldrig svar efterfølgende. Hun vendte tilbage dagen efter og beklagede meget, men alligevel lidt ærgerligt. Hun virkede ellers super sød under kommunikationen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8inches 1 Skrevet 7. Februar, 2024 Hughie skrev, for 15 minutter siden: Så må du jo berette efterfølgende. Har tidligere forsøgt at lave aftale med hende. Da vi så nåede 2 timer før, var der aldrig svar efterfølgende. Hun vendte tilbage dagen efter og beklagede meget, men alligevel lidt ærgerligt. Hun virkede ellers super sød under kommunikationen. Det kan vel ske, at man bliver forhindret Hughie. Hvis du har lyst kan jeg godt fortælle lidt om akten når jeg komme hjem fra mit besøg hos hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hughie 23 Skrevet 9. Februar, 2024 8inches skrev, den 7.2.2024 at 09:32: Det kan vel ske, at man bliver forhindret Hughie. Hvis du har lyst kan jeg godt fortælle lidt om akten når jeg komme hjem fra mit besøg hos hende. Noget nyt fra vestfronten? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1788 Skrevet 9. Februar, 2024 8inches skrev, den 7.2.2024 at 09:32: har lyst kan jeg godt fortælle lidt om akten når jeg komme hjem Jamen gør da endelig det. Det er jo bl.a det at EroGuide skal bruges til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8inches 1 Skrevet 3. Marts, 2024 Hughie skrev, den 9.2.2024 at 09:46: Noget nyt fra vestfronten? Hun brændte mig af Hughie. Har prøvet at få fat i hende mange gange men hun svare ikke. Måske har hun trådt helt ud af branchen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hughie 23 Skrevet 3. Marts, 2024 8inches skrev, for 4 timer siden: Hun brændte mig af Hughie. Har prøvet at få fat i hende mange gange men hun svare ikke. Måske har hun trådt helt ud af branchen Hvem ved. Hun gjorde som sagt det samme med mig. Håber ikke du var taget afsted eller andet. Hun svarede bare ikke, da jeg forsøgte at bekræfte aftalen 2 timer før, så droppede det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probo1234 0 Skrevet 24. Juli, 2024 De herre Er der noget nyt at berette om Lovely Julia eftersom hun er vendt tilbage til KBHhttps://nympho.dk/n13700/4260/julia-in-copenhagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8inches 1 Skrevet 26. September, 2024 Probo1234 skrev, den 24.7.2024 at 07:18: De herre Er der noget nyt at berette om Lovely Julia eftersom hun er vendt tilbage til KBHhttps://nympho.dk/n13700/4260/julia-in-copenhagen Jeg besøgte hende i starten af august. Sød pige men hun taler temmelig dårlig engelsk men hendes ydelser kan jeg ikke klage over dog lidt dyrt hvis man som mig både skal kneppe hende i ´røven og sprøjte hende i munden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probo1234 0 Skrevet 27. September, 2024 8inches skrev, for 23 timer siden: Jeg besøgte hende i starten af august. Sød pige men hun taler temmelig dårlig engelsk men hendes ydelser kan jeg ikke klage over dog lidt dyrt hvis man som mig både skal kneppe hende i ´røven og sprøjte hende i munden. Okay husker nu hende, som en veltalende og meget forståelig på engelsk. Kan du huske hvor hun befandt sig henne i KBH på daværende tidspunkt ? @8inches Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8inches 1 Skrevet 27. September, 2024 (edited) Kenney drews gade xx. Hendes var vel også ok det er sikkert bare mig der er for kritisk. Man kan vel kalde det en arbejdes skade Redigeret 28. September, 2024 af Stapler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1878 Skrevet 28. September, 2024 (edited) 8inches skrev, for 10 timer siden: Kenney drews gade xx. Du mener sikkert Kenny Drews Vej. Den præcis adresse er slettet, da den er et brud på retningslinjerne. Redigeret 28. September, 2024 af Stapler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8inches 1 Skrevet 7. Oktober, 2024 Hughie skrev, den 3.3.2024 at 15:45: Hvem ved. Hun gjorde som sagt det samme med mig. Håber ikke du var taget afsted eller andet. Hun svarede bare ikke, da jeg forsøgte at bekræfte aftalen 2 timer før, så droppede det. Jo jeg nået at tage afsted og stod og ventede på hende. Senere fik jeg en ny aftale og denne gang blev jeg lukket ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
23002024 12 Skrevet 29. November, 2024 Waverider skrev, den 26.9.2023 at 22:56: Klikbart link til Julia Jeg besøgte Julia tidligere på ugen og hun leverer stadig 110% - godt man ikke skal tage trapperne ned igen, den mathed i benene efterfølgende Jeg har efterhånden besøgt hende en del gange og har aldrig været skuffet. Når man er heldig, at få en aftale - så leverer hun og lidt til. Hun er pt. i Ørestaden - tæt på en Metro station. God weekend 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg