Hop til indhold

Recommended Posts

Spørgsmål eks. til Førerbunkeren:

Hvad menes der ved 0 advarselspoint? Det står lige under antal skriv.

Skal man til optagelsesprøve, skal X-antal medlemmer godkende en, skal man lave Y-antal eller lignende.

Ja, undskyld jeg spørger. Men jeg er fra den bedste ø i Østersøen.

 

Nogen der kan hjælpe??

 

Krølle Bølle    :eek:  :mrgreen:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt naturligt starter du nok med 0 advarselspoint - hvis du så starter en efterlysning med f.eks: "hvem har været her", får du mindst 1 advarselspoint  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt naturligt starter du nok med 0 advarselspoint - hvis du så starter en efterlysning med f.eks: "hvem har været her", får du mindst 1 advarselspoint :lol:

Så kan man hurtigt få 3 funklene nye sheriff stjerner :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er når man formelt har fået en advarsel i vores system når man har overtrådt vores regler. Den funktion er der automatisk på dette forum.

Dog er det sjældent at vi bruger funktionen idet vi plejer i stedet at sende folk en pm i de fleste tilfælde, og gerne forklarer brugerne hvorfor vores moderationslinje er som den er. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det lige godt nok godt at Moderator/administrationen havde godt fat i kraven på mig inden den her funktion blev indført :???:

 

Tænk hvad stok og gulerod kan gøre af underværker :wink:

 

Venlig hilsen

 

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad guleroden var Nille, ved jeg sørme ikke rigtigt? - måske bare at jeg grundlæggende var og er velkommen på Eroguide.dk, hvis bare jeg viser vilje til at lægge en vis personlig historik bag mig - det har jeg så efter fattig evne forsøgt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er når man formelt har fået en advarsel i vores system når man har overtrådt vores regler. Den funktion er der automatisk på dette forum.

Dog er det sjældent at vi bruger funktionen idet vi plejer i stedet at sende folk en pm i de fleste tilfælde, og gerne forklarer brugerne hvorfor vores moderationslinje er som den er. :smile:

Så skal Moderator til at passe på, når han allerede har 2 * :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så skal Moderator til at passe på, når han allerede har 2 * :wink:

He he ligesom resten af ledelsen, vi har alle to * ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du får flere prikker eller små runde cirkler om du vil, jo mere du skriver.
 
De 2 stjerner som ledelsen har, har intet at gøre med brugernes prikker/små runde cirkler. Det er Nilles gamle stær-øjne, der må have konstateret, at de ser ens ud. Han må vist bede ledelsen på Plejehjemmet St. Kødlyst om at få et par briller. :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du får flere prikker eller små runde cirkler om du vil, jo mere du skriver.

 

De 2 stjerner som ledelsen har, har intet at gøre med brugernes prikker/små runde cirkler. Det er Nilles gamle stær-øjne, der må have konstateret, at de ser ens ud. Han må vist bede ledelsen på Plejehjemmet St. Kødlyst om at få et par briller. :D :D

 

 

Ho Ho Ho  -  humor af høj klasse. Respekt. Små runde cirkler. På dansk hedder de vist boller.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ho Ho Ho - humor af høj klasse. Respekt. Små runde cirkler. På dansk hedder de vist boller.

Nej boller er noget man gør, eller bager.

Det hedder cirkler-og sådan nogen er altid runde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du får flere prikker eller små runde cirkler om du vil, jo mere du skriver.

 

De 2 stjerner som ledelsen har, har intet at gøre med brugernes prikker/små runde cirkler. Det er Nilles gamle stær-øjne, der må have konstateret, at de ser ens ud. Han må vist bede ledelsen på Plejehjemmet St. Kødlyst om at få et par briller. :D :D

 

Mod, jeg kunne godt se forskel mellem stjerner og prikker :geek:  men jeg kunne godt trænge til en gråstær-operation :mrgreen:

Hvorfor har I ikke 3 stjerner, I skriver måske ikke nok indlæg :shock:  :mrgreen:  Chefen burde have flere stjerner...

 

Jeg vil lige pointere jeg sidder ikke på samme plejehjem som BX :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du får flere prikker eller små runde cirkler om du vil, jo mere du skriver.

 

 

Så må jeg jo efterhånden skylde prikker :lol: :lol:.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil lige pointere jeg sidder ikke på samme plejehjem som BX :lol:

 

Det kan du vist være glad for. Med den adfærd, du udviser, ville du være dømt til evig kartoffelskrælning og udelukkelse fra Skt. Syndestræde :lol: :lol: :lol: :lol:.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan du vist være glad for. Med den adfærd, du udviser, ville du være dømt til evig kartoffelskrælning og udelukkelse fra Skt. Syndestræde :lol: :lol: :lol: :lol:.

 

 

Tja, jeg opfører mig pænt, så mon ikke det giver plus point hos forstanderinden :lol: Måske kan hun lokkes til et lille party :lol:

 

BX du får altså ikke flere prikker/kugler af at skrive flere indlæg 3 kugler er MAX :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prikker eller boller. Spise eller gøre.

 

Hvad med Spise med Price, skulle det så være Bolle med Price. Der sætter jeg godt nok grænsen.

 

Eller Spies, rejs og vær glad, det burde så være Bol, rejs og vær glad. Se, det var sager. Tror salig Simon ville gnække godt i skægget.

 

God weekend med eller uden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

He he ligesom resten af ledelsen, vi har alle to * :wink:

 

Hvornår bliver mine så fjernet igen?? Mvh!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...