Hop til indhold

Rigtig dårlig oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Dagen igår skulle forsødes med et besøg, med en besøg hos https://annoncelight.dk/showad/384617#

Bestilte 30 minutter med golden shower, men golden shower var med bruser, og skal tage hende i doggi, mens hun svare sms'er, var ude igen efter 15 minutter. 

Skrevet
pløkker skrev, for 2 minutter siden:

Dagen igår skulle forsødes med et besøg, med en besøg hos https://annoncelight.dk/showad/384617#

Bestilte 30 minutter med golden shower, men golden shower var med bruser, og skal tage hende i doggi, mens hun svare sms'er, var ude igen efter 15 minutter. 

Golden shower med bruser?? :D:D Haha den er da lidt misforstået

Skrevet
pløkker skrev, for 20 minutter siden:

golden shower var med bruser

Det må være til halv pris, da du kun fik halvdelen af ydelsen, Shower men ikke Golden ;)

Hun annoncerer iøvrigt kun med shower :o

Jeg er bange for, at nogle af pigerne ikke kender begreberne og måske er det i virkeligheden nogle andre der siger ja på deres vegne :(

@pløkker husk iøvrigt en bedre overskrift med blandt andet navnet på pigen.

Redigeret af OldGentlemann

Skrevet

Hvad med billeder.  Er det hende man møder ?

Skrevet
pløkker skrev, for 1 time siden:

Det er en lille fin pige, men hun annoncer ikke med  Golden showet, men det kan i naturligvis have aftalt før mødet, det er også min oplevelse, at vi aftaler ydelser og pris med en anden person, end pigen vi møder, det har jeg prøvet mange gange.

Jeg kalder dem der sidder bag pigerne og laver aftaler for alfonser, men den debat har jeg før rejst herinde, og de fleste af jer lukker øjene og synes jeg er småskør 

Skrevet
  • Author
elwis skrev, for 7 timer siden:

Hvad med billeder.  Er det hende man møder ?

Ja, det er 

Skrevet
  • Author
Servciesboy skrev, for 6 timer siden:

Det er en lille fin pige, men hun annoncer ikke med  Golden showet, men det kan i naturligvis have aftalt før mødet, det er også min oplevelse, at vi aftaler ydelser og pris med en anden person, end pigen vi møder, det har jeg prøvet mange gange.

Jeg kalder dem der sidder bag pigerne og laver aftaler for alfonser, men den debat har jeg før rejst herinde, og de fleste af jer lukker øjene og synes jeg er småskør 

Skrev og spurgte om hun kunne give det, og ingen problem.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.