Normal 109 Skrevet 22. September, 2023 Hej, er der nogen der ved hvad der blev af “Nille”, han skrev meget flittigt om FKK, m.m. i Tyskland, men stoppede lige pludselig med at skrive for 6-7 år siden? Han var flittig bruger af forummet og skrev godt, så han er savnet… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7052 Skrevet 22. September, 2023 Normal skrev, for 2 timer siden: Hej, er der nogen der ved hvad der blev af “Nille”, han skrev meget flittigt om FKK, m.m. i Tyskland, men stoppede lige pludselig med at skrive for 6-7 år siden? Han var flittig bruger af forummet og skrev godt, så han er savnet… Det samme her - han forsvandt lige pludselig og ej senere vendt tilbage og bare så meget som skrevet et lille "pip". Jeg savner ham også og ikke mindst hans HUMOR. Hans "gang" herinde var harmløs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9737 Skrevet 22. September, 2023 Mon ikke at det hænder at nogle forsvinder som dem de har været, for at genopstå i kraft af en ny identitet? Og hvor hensigten kan være at de ikke vil kunne genkendes for hvem de en gang har været. Hvis nogle gør det, kan det have sine grunde, og så er ønsket måske netop ikke at blive genkendt. Mens andre forsvinder for godt, det er også muligt at Nille valgte at forsvinde for godt. Personligt vil jeg aldrig være i stand til forsøge mig med en ny identitet, og vil kunne forsøge at kalde mig hvad som helst. Alle ville gennemskue at det er Rejsenetværk i nye klæder, hvis jeg forsøgte Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2814 Skrevet 23. September, 2023 Døden kan jo være årsag til en brugers forsvinden, mange på EG er jo 50+ . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Normal 109 Skrevet 23. September, 2023 Nille skrev om lange ture på fkk med mange kvinder, tænker ikke at en naturlig død var lige for? Jeg ved ikke hvor gammel han er/var, men jeg tænker ikke at han var alt for gammel, hvis hans historier var rigtige? Hvem er gammel og kan klare 5 runder på en aften på fkk? Rejse, du vil nok altid blive genkendt på din skrivestil og længden på dine indlæg, you can’t hide 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9737 Skrevet 23. September, 2023 (edited) Normal skrev, 1 time siden: Nille skrev om lange ture på fkk med mange kvinder, tænker ikke at en naturlig død var lige for? Jeg ved ikke hvor gammel han er/var, men jeg tænker ikke at han var alt for gammel, hvis hans historier var rigtige? Hvem er gammel og kan klare 5 runder på en aften på fkk? Rejse, du vil nok altid blive genkendt på din skrivestil og længden på dine indlæg, you can’t hide Jeg kendte, rejste og mødtes med Nille privat over 5 år. Uden at kende andet end hans fornavn, hvilken en branche han arbejdede indenfor, og intet andet. Han fortalte ikke mere selv, og jeg spurgte ikke om at få mere at vide. Det er det helt specielle ved vores fælles hobby, at det faktisk kan lade sig gøre. Hvis nogle ønsker det, og alle respekterer det, så er det min oplevelse at det kan fungere fint. Det handler om tillid, og at vi ikke ikke udviser utidig nyfigen interesse når nogle ønsker at holde deres kort tæt til kroppen! På den måde kan man rejse sammen, og dele interessen for at rejse sammen. Nille var ikke midaldrende dengang, og det var ikke pral når han skrev at han havde været sammen med 5 piger under et besøg i en klub. Når han skrev det, så var det sandt! Men jeg har også rejst sammen med nogle, der helt afklaret valgte at være sammen med flere piger, end de godt vidste at de kunne præstere sammen med. Efter 2 eller 3 piger, var det slut med at kunne levere fysisk. Men de valgte simpelthen blot at gå på rum med flere piger, end de kunne have sex med. Fordi nu var de der i 8 - 12 timer, og de havde muligheden for det så længe de var i klubben. Vi er jo rejst hele vejen, har brugt penge på fly og hotel for at få en oplevelse i nogle rammer som ikke findes i Danmark. Og det skal bare udnyttes mens vi er der, og vi har chancen Nilles og mine veje skiltes i forbindelse et fantastisk initiativ i 2015, af det tidligere Mon Cherie i Rødovre. Der forsøgte sig med få FKK lignende arrangementer. Disse arrangementer deltog jeg begejstret i, og jeg skrev begejstrede anmeldelser af den gode oplevelse det var at deltage i dem Og jeg søgte ideen fremmet, ud fra et ønske om langsigtet at kunne få oplevelsen i Danmark. Sådan at jeg ikke ville være nødt til, og som jeg er nødt til at rejse til udlandet for at få oplevelsen. Det var ok at Nille ikke selv ønskede at deltage i disse hjemlige arrangementer, og så kunne han bare have undladt at deltage i trådene om dem. Men han deltog i de tråde, hvor han heglede initiativet ned Og direkte opfordrede til at rejse til udlandet i stedet for at bakke det hjemlige initiativ op. Det tilgav jeg ham aldrig for, og det skrev jeg også i de tråde vi skrev i om de arrangementer. Da skiltes vores veje, og vi har ikke talt sammen siden. Hvis de arrangementer havde overlevet til i dag, så ville jeg ikke efterstræbe udlandet sådan som jeg gør. Men i stedet oftest vælge at få oplevelsen hjemme. Men sådan gik det ikke, og jeg må derfor igen i gang med at rejse til udlandet for at få oplevelsen. Men han var i hans aktive år som rejseskribent. En bærende kraft bag at vi var nogle. Som det lykkedes i fællesskab at inspirere til at vi var flere der rejste sammen, for sammen at besøge FKK klubber. Den tradition vi skabte ligger i ruiner, og vil skulle genskabes fra bunden. Hvis vi skal kunne komme på banen igen med nye fællesrejser, for at gå på FKK klubber sammen. Jeg har nu taget de første skridt til det, efter min tilbagevenden til EG efter først 5 måneders karantæne og ca 1,5 års selvvalgt eksil. Hvis det lykkes mig, vil der nok gå meget lang tid før det lykkes at arrangere den første tur sammen med andre. Desværre, men sådan har det altid været hvis man skal starte helt fra bunden igen. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 23. September, 2023 af Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AndersJ Skrevet 6. Oktober, 2023 Jeg savner også Nille. Mødte ham til en del gb's ved datidens legendariske Miss Hell. Og bum så var han væk. Hvis nogen ved han er ok vil det være fedt at høre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 8. Oktober, 2023 Hans seneste besøg var 31.august 2018. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg