Hop til indhold

Recommended Posts

Suzy, Nina Siambabe og Den lille havfrue - tre stabile kvinder som sætter Kbh på kortet. Og ikke nogen af dem synes at vide hvordan man ældes. 

Det er nu mere end 10 år siden jeg mødte Suzy første gang. Og stadig er hun lige så smuk, lige så våd, lige så sød. Og de dersens lange vidunderlige brystvorter som hun bruger som mundmagneter. Der er kun to af dem i Kbh, og begge er Suzys.
Du godeste hvad er hun dejlig. Gensynsglæden var gensidig og vi grinede til gamle minden - som den gang vi faldt i søvn sammen i Buddinge.
Stadig lige så smuk, eller måske tilmed end smukkere - hvordan er det muligt? 

Bonusinfo: Suzys lillesøster Ying arbejder nu på samme sted. Ingen krøller men latterligt sød - og med en temmelig fræk karisma. På min vej ud, gav hun mig en banana, som først fik sig en lille sutter. Den anden banana den time som fik sig en sutter.
Så den som har to søstre på sin bucket list, har nu en fin mulighed på Apex Siam.

Et fint sted i øvrigt, hvis man ikke har noget imod at langsomt bestige scenen (udendørs stejl trappe) foran et nabopublikum. Personligt nyder jeg det, forestiller mig at jeg er dagens store stjerne og bukker til publikum inden jeg træder ind hos de dejlige kvinderne. Er sikker på at nogle af naboerne misundsamt gerne ville - men hvordan, når de andre naboerne ser det hele? 

Stakkels mennesker.  En god grund at skifte bopæl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 6 timer siden:

Det er nu mere end 10 år siden jeg mødte Suzy første gang

Jeg har også besøgt den dejlige, søde og meget empatiske Suzy mange gange da jeg var aktiv, ca 1, nogle gange 2 gange om ugen, i en periode på 1-1,5 år.

Udover at Suzy er dejligt selskab, så KAN hun faktisk gí en ganske habil massage!

Hun er en éner!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder som et spændende sted, der har været gået under min radar. 
Dog, når jeg ser på billederne på Google Maps,  så ser det ikke umiddelbart ud til det er nemt at finde en parkeringsplads i nærheden - og nok slet ikke en søndag. Er der nogle af brødrene der har viden om dette?

Del dette indlæg

Link til indlæg

På vejene omkring kan det være svært  , der ligger en sportshal lidt tidligere på vejen hvor der ofte er plads .

Hvis du ikke har problemer med at din bil bliver set kan du også prøve inde i gården  . Det gør jeg og der er tit plads .

Husk at sætte tiden på p - skiven 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, for 4 timer siden:

Jeg kan ligesom @maximus, anbefale sportshallen.

Ligesom Maximus og Gløden kan jeg anbefale sportshallen. Man kan være heldig på gaden, men hvis ikke så er der næsten altid plads på sportshallen.

Enig med @Gløden om at hård massage er en af Suzys kompetencer, og ekstra nydeligt når hun tit afbryder for at hviske noget kærligt i dit øre eller kysse dig i nakken:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...