Hop til indhold
etspil5moden

Hvor lang tid foretrækker i et samleje skal være ?

Recommended Posts

Pianistinden skrev, for 10 timer siden:

Jeg er ikke sikker på at jeg forstår spørgsmålet.....var der et spørgsmål?

Som @SweetKisses så fint skriver er det et spørgsmål om hvad andre kvinder som mænd foretrækker.  Jeg var faktisk blot nysgerrig på andre.

Spørg da din kæreste hvad hendes forventning til dig og jeres sexliv er, jeg tænker at det er den eneste relevante person som kan svare på dine spørgsmål om, om du har realistiske forventninger til sex.

Jamen det har jeg skam gjort, og der er lavet forventnings afstemning og jeg ved hvad der tilfredsstiller hende og hvor lang tid hun foretrækker samlejet skal vare, så den del ved jeg vores sexliv fungere

så spørg hende du har sex med og ikke EG's medlemmer

Så man kan ikke spørge hvad foretrækker fordi man er nysgerrig ?

Du er sgu gammel nok til at tænke selv, så nej

Det var du da hurtig til at regne ud, ja med mine 28 år har jeg skam lært at tænke selv, og det gør jeg skam også, men nu var tråden ment som et sprøgsmål til hvad andre foretræk og lidt andet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 8 timer siden:

Jeg læser det som, at du er nysgerrig efter at høre, hvor længe andre foretrækker at samleje tager. Altså hvor længe der er "pik i kusse" (den blev lige tyvstjålet fra ovenover :rolleyes:

Tak for for dit input og det var lige præcis meningen med tråden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
etspil5moden skrev, for 8 minutter siden:

Tak for for dit input og det var lige præcis meningen med tråden :)

Det er altid spændende at høre hvordan andre ser tingene - så jeg forstår godt din mening med tråden ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, Lige nu:

Det er altid spændende at høre hvordan andre ser tingene - så jeg forstår godt din mening med tråden ^_^

Jeg er helt enig med dig, som jeg også har nævnt er folk jo forskellige, og mig og min kæreste har lavet forventningsafstemning omkring hvad hun kan lide og ikke kan lide, og vores sexliv fungere og sexen med hende er fantastisk, vi begge bliver tilfredstillet :) og dit input var i øvrigt godt og lærerigt ^_^ 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 7 timer siden:

Det er vist så konkret som jeg kan skrive lige nu

Det var også et fint input, hele tråden er ment som et spørgsmål til mand som kvinde hvad de forskellige forskellige foretrækker :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 13 timer siden:

Det passer rimelig godt på de fleste af mine egne besøg også, tror jeg, når der kun ses på samlejetiden. Anden runde nok lidt længere, hvis vi kommer til den.

Og hvis det fungere godt for dig så er det jo ganske fint ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 11 timer siden:

Den person jeg føler jeg har haft det bedste og frækkeste sex med i privaten han kan vitterligt ikke holde mere end maks 15 min.. Men nu tænder jeg også usigeligt meget på den mandlige udløsning så det er måske derfor..

Det lyder jo slet ikke dårligt, min kæreste siger også at de 15 minutter er ganske fint så det er fedt at høre og tak for input ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, for 21 timer siden:

Jeg har aldrig taget tid på det

Helt fair.

fræk6 skrev, for 21 timer siden:

jeg er typen der gerne vil give kvinden orgasme først - elsker oralsex

Same

Del dette indlæg

Link til indlæg
pokerface2000 skrev, for 10 timer siden:

Ved det er noget lort med store konsekvenser men fandme også en fed tur i den vildest rollercoaster

Jeg er ked sf det med kræft sygdommen :( men ja jeg dømmer ikke og skal ikke blande mig i hvad du gør ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøger fortrinsvis den samme GP, altid 1-1,5 time.

Har en beklædningsfetisch, så ca 1/3 af tiden bruges på den, så ca 1/3 hvor jeg nyder og kæler for "min" kvinde, hun skal bare tage i mod, og gerne nyde, og så penetration, vel 10-20 min afhængig af dagsformen.  Er ikke helt ung længere.

Det vigtigste er egentlig at kysse og kæle, svælge i "min" kvindes herligheder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
snoopy007 skrev, for 1 time siden:

Det vigtigste er egentlig at kysse og kæle, svælge i "min" kvindes herligheder.

Samme her.
Bruger helst det meste af tiden på at kæle / kramme / nusse.
Penetration maks 5-10 minutter, men gerne flere gange .. uden udløsning ...
Eller måske slet ikke penetration ... 

Jeg har som udgangspunkt heller ikke helt nemt ved at få udløsning ved penetration.
Af rent tekniske grunde, har jeg lidt svært ved at mærke pigen ...
Jeg er også en ret så ældre herre, og jeg troede egentlig at 'those days are over' (med udløsning i pigen)
M-e-n jeg har så oplevet i løbet af året ... 
Ikke h-e-l-t endnu ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...