Hop til indhold

Recommended Posts

 

 

"Jeg en ung pige 19 år, lige flyttet til Randers i forbindelse med studie...det jeg søger er en fast "sugardaddy", der kan forsøde min hverdag lidt...Jeg er en pige på 19 år, 171 cm 74 kg (lettere buttet) og en D skål..Jeg søger IKKE engangs halløj, men noget fast, evt et par gange om måneden eller hvad vi finder ud af..Med tiden kan vi godt være ved mig, men vil lige ha' nogle gange uden for til at se kemien an. :)I forhold til "pris" vil jeg ikke sige noget fast, da jeg hellere vil have en jeg kan have det nogenlunde med, istedet for bare ind/ud, så det kan vi altid finde ud af :)Kontakt mig på [email protected]"

Pudsig formulering at hun hellere vil have en hun kan have det nogenlunde med .... - Hvorfor ikke en som hun kan have det godt med

Redigeret af mejersken

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej-

lyder som veripigen..

 

har lagt den under falske markedsføring, med mail, så dukker hun op hvis der google...

det sagde en af admi... så andre ikke falder i...

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Vi som sidder herinde og læser disse indlæg er klar over hvad hun laver og vi kloge holder os væk. Men tænk på dem som tænker med pikken og aldrig læser disse indlæg, de falder lige i med begge ben og kommer ud for det samme som X3m gjorde.

 

Lige indtil den dag hun møder den forkerte person på det forkerte tidspunkt..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu kan jeg ikke forstå at hun skulle have snakket et andet sprog for den RIGTIGE Veri pige som jeg har været i clinch med er pære Dansk. Vidste på et tidspunkt hvor hun boede ( Navnet Haves dog ). Men det kan jo være hun er flyttet hjemmefra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Jeg er også pære dansk og du kan ikke se på mig at jeg taler flydende engelsk og plattysk. Der findes så mange derude som kan udenlandske sprog flydende og alligevel taler de godt dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hende her er sgu så dum at hun ikke kan sprog. Hun har fundet en levevej hun tror kan bringe hende igennem livet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ung pige - lige blevet 18 søger støtte til SU'en :)

 

Ung pige - lige blevet 18 søger støtte til SU'en :) - 274 visning(er)

Oprettet idag kl. 08:22

 

Jeg er en pige, der lige er blevet 18 år og søger støttte til su'en :)

Jeg er helt ny i det her eftersom jeg kun lige er blevet 18, så har ikke de store erfaringer., men elsker sex :)Jeg kan sikkert være lidt genert i starten af vores møde, men der skal bestemt ikke meget til at "bløde" mig op.

Jeg er ikke til ekstreme former for sex, men ganske "alm." blid og hyggeligt sex.Vi kan mødes til en halv time for 900 - en time for 1300, men du kan også få mig en hel nat til 2500

Jeg har ikke mulighed for at køre ud, da jeg ikke har transportmuligheden, men hvis du kan hente mig, eller vi kan være et sted som jeg har.Jeg opholder mig i Randers.

 

du kan kontakte mig på [email protected]

 

 

Bruger det samme nummer - 22802294 - SÅ TAK TIL EROGUIDE - ellers havde jeg nok prøvet......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sh'e on the road again  :???:

Denne gang kun med mail adresse i annoncen. [email protected]

 

https://annoncelight.dk/annonce/117306/ung-pige-kbh-i-morgen-mandag

 

Når hun svarer via SMS, så er det samme velkendte nummer 22802294

 

Hun har en del annoncer derinde, men skræmmende at hun nu begynder at søge udenfor Randers. Nu tør man næsten ikke besøge nogen fra Annonceligt, som ikke har fået gode anbefalinger, eller som man ved er ægte og seriøs. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil godt gi 400 for en film med minimum 2 fyre der virkelig røvpuler hende hårdt!!  selvfølge med hendes gode vilje, alt andet ville være ulovligt at opfordre til! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...