Hop til indhold
Rejsenetværk

Tjen penge som sæddonor

Recommended Posts

Jeg springer over, men her er da en metode til at skrabe 6000 kr sammen om måneden.
Som kan bruges på at besøge glædespiger :)

Hvis altså du kan flere end de 3 gange om ugen, som du skal levere en portion sæd for at tjene 6000 kr om måneden.

Bliv sæddonor

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, op til

Citat: Som sæddonor kan du få op til 500 kr. pr. sæddonation. Hvis du donerer tre gange om ugen, kan det blive op til 6.000 kr. om måneden. Beløbet regnes ud på baggrund af din sædkvalitet, mængden i hver enkelt sædprøve, du afleverer, samt din donorprofiltype. Du er altid sikret minimum 200 kr. for en donation – selv hvis prøven ikke godkendes. Din kompensation kan udbetales, når du har lavet 10 sæddonationer (også kaldet et batch), og din blod- og urinprøve er godkendt. Når et batch er afsluttet, starter du blot på et nyt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sikke en fin mulighed for at tjene penge… Jeg kan dælme love dig jeg skal være årets donator, jeg skal polere 1 tallet til jeg er mange milliarder….

Redigeret af etspil5moden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Husk lige at checke kravene, inden at I beslutter hvad alle de rare penge skal bruges til... :)

Nok så væsentligt: Alder 18-45 år

Det er svært at blive sæddonor. Kun omkring 5-10 % af donoransøgerne hos Cryos ender med at blive sæddonorer. Grunden til at det er svært, ligger i den omfangsrige undersøgelse af donorernes mentale og fysiske helbred, hvor mange ansøgere sorteres fra. Derudover frasorteres mange potentielle donorer på grund af sædkvaliteten, som skal være meget høj, for at sæden kan tåle at blive frosset ned og tøet op igen til fertilitetsbehandling.

For at blive sæddonor hos Cryos skal du gennemgå en omfangsrig undersøgelse af dit mentale og fysiske helbred, så vi kan minimere risikoen for, at du videregiver arvelige sygdomme til evt. fremtidige donorbørn. Derudover skal du selvfølgelig have testet kvaliteten af din sæd. For at blive sæddonor kræver det, at du har en høj sædkvalitet, da din sæd skal kunne holde til at blive nedfrosset og tøet op igen, inden den anvendes til fertilitetsbehandling.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok det er ikke så lige til igen :huh:

Måske det er noget for Elon Musk?

Han skulle være så overbevist om eget geni at han nærmest føler sig forpligtet til at sprede sine gener.

10 børn er han far til nu :-?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og så skal man vel også forholde sig til om man ønsker at være far til en masse børn man aldrig møder….  Det er altså rigtige mennesker man laver, og ikke bare noget man leger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jogge skrev, for 4 minutter siden:

Og så skal man vel også forholde sig til om man ønsker at være far til en masse børn man aldrig møder….  Det er altså rigtige mennesker man laver, og ikke bare noget man leger. 

Den er rigtig grim hvis man tror at ens afkom aldrig finder ud af hvem faderen er.

Hvis afkommet både bliver i stand til at finde ud af det, og vælger at opsøge sin biologiske far mod hans vilje.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg springer over :P

Alene tanken om at der går måske 20 mini Muggi's rundt i byen som jeg er far til. Den tanke kan jeg ikke rigtig holde ud. :blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Funktionæren
Muggi skrev, 1 time siden:

Jeg springer over :P

Alene tanken om at der går måske 20 mini Muggi's rundt i byen som jeg er far til. Den tanke kan jeg ikke rigtig holde ud. :blink:

Du skal nok ikke vælge den indgangsvinkel, men se det som hjælp til barnløse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Funktionæren skrev, den 3.10.2023 at 10:37:

Du skal nok ikke vælge den indgangsvinkel, men se det som hjælp til barnløse

Det er den indgangsvinkel jeg vælger at bruge. Og det er jo ikke fordi den er forkert vel!?

Jeg ved godt at det er sat hårdt op når jeg siger dette. Men vil kvinder have et barn, så find dig en mand at leve sammen med.

Jeg kan huske for en hel del år tilbage, at man sagde om folk der gik til en prostitueret at det ikke er en menneskeret at have sex. Der var debat om, at ulovliggøre køb af sex. Jeg siger bare det samme så om kvinder, der ønsker sig et barn. Det er ikke en menneskeret at få et barn ;)

Redigeret af Muggi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Funktionæren

@MuggiDer er jo også par, der selv om de er par ikke kan få børn
Så helt så sort/hvidt kan du ikke stille det op

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Funktionæren

@MuggiNæh, du kan sige det ikke er en menneskeret, men det er nødvendigt at reproducere. Jeg ved ikke om du har børn, hvis så ved du også det ligger dybt hos en kvinde at blive mor

Redigeret af Funktionæren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...