Hop til indhold
SeriøsXXX

Bedste dage/tider at få aftaler i hus.

Recommended Posts

Lav aftalen i god tid, gerne en uge i forvejen. Så får du gerne den tid du selv helst vil have. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan

Og jeg kan forstå på min faste dame hos Eventyrpigerne, at man ikke skal booke tid til kl. 20, hvis klinikken åbner kl. 10. Så får man en udkørt glædespige.:huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Klokken 12 fordi der har ikke været så mange kunder. Men det er også nemt for mig når man har aftenarbejde og kun 20 minutter til Hyggestedet i thy. Men jeg har prøvet mange tidspunkter klokken 2:00 og 4:00 om Natten er ikke optimal fredag og søndag er der mange kunder om aftenen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok
Lauersen skrev, for 2 timer siden:

gerne en uge i forvejen

Åh jo, bare ikke på en Thai-klinik, de kan ikke huske hvad de aftalte for 5 minutter siden :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mortenkok skrev, for 17 minutter siden:

Åh jo, bare ikke på en Thai-klinik, de kan ikke huske hvad de aftalte for 5 minutter siden :rolleyes:

Har kun prøvet at pigerne ikke kan engelsk Det er ikke sjovt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 3 timer siden:

Lav aftalen i god tid, gerne en uge i forvejen. Så får du gerne den tid du selv helst vil have. 

Findes der virkelig gp’er som kan håndtere bestillinger en uge frem???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan
Jogge skrev, for 35 minutter siden:

Telefondamerne på de etablerede klinikker plejer at kunne. Man skal blot ringe og bekræfte på selve dagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan

De reserverer i alt fald tiden til dig. Bekræftelse er nok en fornuftig foranstaltning. En del udebliver.

Redigeret af henlan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jogge skrev, 1 time siden:

Hos mig kan man booke tid lige så snart min vagtplan er på min annonce.. Nogen gange er det en måned i forvejen, andre gange 14 dage før.. Jeg skriver så aftalen op og hvis det er nye gæster så skal de bekræfte dagen før, men stamgæster behøver ikke bekræfte.. 

Jeg anbefaler så også at man booker tid i god tid.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes tit jeg står og mangler at der fandtes flere klokken 17.00 om dagen fordi der er en del der ønsker tid deromkring.. Men udover det så tror jeg det er meget personligt fra pige til pige.. Jeg er f.eks ikke morgenmenneske:P.. Derfor booker jeg sjældent gæster ind før omkring klokken 10.00.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jogge skrev, for 8 timer siden:

Jeg har haft en aftale 3 måneder frem i tiden og det gik som smurt og har lige en aftale i November aftalt fordi et bestem hotelværelse skulle være ledigt og også en all nighter i Februar 2024 aftalt. De gode Danske GPer har styr på deres kalender. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jogge skrev, for 9 timer siden:

Der findes GP’er der kan håndtere bestillinger flere måneder frem….. Hos mig skal alle aftaler bekræftes inden kl 9 på dagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jogge skrev, for 9 timer siden:

Hos mig bliver der stort set kun lavet aftaler minimum en uge frem i tiden - ofte går der længere tid før jeg har hul i kalenderen. Vi kan faktisk håndtere end del mere end du tror, fornemmer jeg ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er svært at give et entydigt brugbar svar fordi der er stor forskel på GPerne så du kan få nogen guidelines men det afhænger også af  hvilken GP du besøger. 

Nogen anbefaler ikke de seneste aftaler eller aften fordi der er GPerne nedslidte som de kalder det det gælder særligt for GPer med bagmænd eller som propper for mange kunder ind selv på en dag. Men det er ikke sikkert en kl. 10 aftale hjælper der hvis pigen feks. har kørt kunde eksprestog fra kl. 19 aften til feks. 2-3 morgen så er det nok ikke godt heller kl. 10 morgen. 

Jeg besøgte på et tidspunkt en ung Thai GP hvor jeg missede et hint i annoncen lavede en formiddags aftale da jeg ankom var der en 10 minutters forsinkelse. Pigen var super flink sexen var også udemærket men da jeg ankom sagde hun ligeud hun lige var stået op nærmest og virkede lidt derefter men hun service var godt nok jeg studsede over at hun lige var stået op da det var en formiddags aftale tættere på middag, Men så så jeg bagefter detaljen i annoncen jeg havde misset hun var party girl så der er kørt sprut ind og måske stoffer med kunderne i løbet af aftenen. 

Med de godt anmeldte og etablerede Danske GPer og de altid godt anmeldte udenlandske GPer som Baleri, Kingi og Jessica Serrano feks. der virker det som om de selv styrer deres dag og derfor holder aftaler nede på et minimum med tid imellem hver aftale og der kan de godt give en høj klasse service også til kunderne der får de sidste aftaler igen fordi de kender den tid imellem hver kunde de skal bruge for at være klar og holder sig under smertegrænsen på antal aftaler så de kan levere for hver kunde. 

Den sidste kategori af GPer er især dem hvor som @Lauersen og @JenniferRomantica siger der kan det klart anbefales at være ude i god tid både hvis man vil lykkedes med en aftale og også have en bestemt tid. 

Men bestiller du i god tid og bekræfter på dagen hos et Thai sted hvor Mama San skriver aftaler ned på toilet rullen eller en af de berygtede bollefabrikker så er der ingen garanti så kan der sagtens gå ged i aftalen alligevel. 

Så brug de gode anmeldelser find de GPer der konsekvent leverer og book i god tid 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 17 minutter siden:

Hos mig bliver der stort set kun lavet aftaler minimum en uge frem i tiden - ofte går der længere tid før jeg har hul i kalenderen. Vi kan faktisk håndtere end del mere end du tror, fornemmer jeg ;)

Jeg skriver gerne under på at Sweetkisses kan håndtere mere end man tror ;) :wub: 

Med hende havde jeg en aftale 3 måneder ud i tiden og den forløb præcis som aftalt på dagen og så er hun virkelig ventetiden værd :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
SeriøsXXX skrev, for 14 timer siden:

Vil gerne høre et bredt udvalgs meninger omkring de bedste dage på ugen, og de bedste tider at opnå aftale om besøg på klinik. ?

I forhold til ugens forløb er den største forskel nok weekend i forhold til hverdag. Om det ene er bedre end det andet, afhænger måske af, om du er single eller bor sammen med en kæreste/kone. Personligt har jeg ikke oplevet forskel på at booke hverdage eller weekend.

I forhold til tidspunkt på dagen, tror jeg at @JenniferRomanticas pointe med travlhed tæt på hverdagens normale fyraften kl. 16-18 gør sig hældende for mange GPer og klinikker. Nogle thaiklinikker kører med tilbud på et eller andet frem til ca kl. 13, så det kunne måske indikere, at formiddagen ikke er så travl. Sene aften- og nattetider fredag og lørdag kan vist være rimelig travle for nogle piger.

I forhold til måneden, så mener jeg at have hørt, at der er mest rift om pigerne i starten af måneden, når lønnen lige er gået ind. Af samme grund lægger jeg normalt ikke mine besøg i månedens første uge, men ingen regel uden undtagelser, og det er bestemt muligt at lave aftaler forholdsvis nemt også i den uge.

Er der forskel på rytmen blandt selvstændige GPer, traditionelle massageklinikker og thaiklinikker? Aner det ikke, for så stort er mit erfaringsgrundlag ikke. Men eftersom det er i grove træk de samme grupper af mænd, som tager på besøg, gætter jeg på, at rytmen er nogenlunde ens for alle steder, hvor der sælges seksuelle ydelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, den 20.9.2023 at 08:38:

Den sidste kategori af GPer er især dem hvor som @Lauersen og @JenniferRomantica siger der kan det klart anbefales at være ude i god tid både hvis man vil lykkedes med en aftale og også have en bestemt tid

Jeg får altid den tid den tid jeg bestiller hos Jennifer, men jeg bestiller også som regl en uge i forvejen. Det kan selvfølgelig også være fordi hun syntes jeg er verdens smukkeste mand og super elsker. Nej nok mest det første :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
SeriøsXXX skrev, den 19.9.2023 at 19:21:

Vil gerne høre et bredt udvalgs meninger omkring de bedste dage på ugen, og de bedste tider at opnå aftale om besøg på klinik.? 

Det blev vist drejet lidt væk fra emnet?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milner skrev, for 16 minutter siden:

Det blev vist drejet lidt væk fra emnet?? 

Tja, men samlet giver det vel et overblik over andres erfaringer, og måske kommer der mere til. For mit eget vedkommende er det helt sikkert formiddag som er at fortrække, både fordi jeg tænker gp er er frisk, og er hun søvnig må jeg så bare vågne hende på den frække måde :razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...