Hop til indhold
Bosse1910

Thai der tilbyder anal i jylland

Recommended Posts

Hej svende jeg søger en Thai alder og udseende ligegyldigt, men hun skal tilbyde anal . Kører gene i hele jylland og østfyn for den rette. Har været en del hos anna i vejle men hun tar snart på ferie. skynd jer at komme med ideer så jeg kan blive tømt i denne uge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Glemte at nævne Emmy, har været der flere gange. Hun er vild på sine gode dage. Har også været hos Nina i Vegger. Vil dog gerne prøve noget andet denne gang

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har haft kontakt flere gange med Ten, men hun har altid aflyst i sidste øjeblik. Ville ellers gerne forbi hende. Nogen der har tips til hvordan man kommer igennem nøglehullet til Ten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bosse1910 skrev, for 18 minutter siden:

Har haft kontakt flere gange med Ten, men hun har altid aflyst i sidste øjeblik. Ville ellers gerne forbi hende. Nogen der har tips til hvordan man kommer igennem nøglehullet til Ten.

Skriver til hende. Men hun er en selektiv kvinde der selv vælger hvem og hvornår. 

8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nybegynder6 skrev, den 18.9.2023 at 19:39:

Hun turnerer godt nok noget rundt i landet. ;-)
Så hende første gang i Horsens og besøgte hende i Århus,  så i Randers og Odense men er allerede flyttet videre til Ulfborg... af alle steder :-))
Hun er en lille frækkert ;-)
glæder mig til hun kommer tilbage til Århus eller Randers igen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bosse1910 skrev, for 12 timer siden:

Kan og vil Ninah alt det hun tilbyder og ved hun hvad der er aftalt på SMS inden besøg. Hvis ja så skal jeg da forbi.

Jeg har læst andetsteds, at hun ikke leverer særlig god kvalitet… skal vist bare overstås…

tjek evt. selv tråd om hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bosse1910 skrev, den 1.10.2023 at 11:27:

Kan og vil Ninah alt det hun tilbyder og ved hun hvad der er aftalt på SMS inden besøg. Hvis ja så skal jeg da forbi.

Ja hun ved hvad der er aftalt på SMS inden besøg. Men hvis man er i tvivl om det, kan man jo bare tale med hende når man ankommer. Hendes engelsk er udmærket (med de naturlige begrænsninger en thai som regel har) og hun vil helt sikkert svare både åbent og ærligt om de ønsker man har (man kan sige meget om Ninah, men forlegen er hun sgu ikke).

Mht. om et besøg blot skal overstås: Det er faktuelt forkert. Du vil aldrig blive smidt ud før tid. Skulle det ske at du kommer før din tid er gået, vil du enten blive tilbudt massage eller hvis du har power til det kan du også køre en omgang mere.

/Havemand

Del dette indlæg

Link til indlæg
jydefyren skrev, den 2.10.2023 at 00:05:

Jeg har læst andetsteds, at hun ikke leverer særlig god kvalitet… skal vist bare overstås…

tjek evt. selv tråd om hende

Det er endu ikke lykkedes mig at komme igennem til Ninah. Hun svare SLET ikke på nogen som helst henvendelse, så hun er opgivet nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, den 4.10.2023 at 17:04:

Det er endu ikke lykkedes mig at komme igennem til Ninah. Hun svare SLET ikke på nogen som helst henvendelse, så hun er opgivet nu.

Husk at bruge whatsapp

så plejer hun at svare hurtigt nok 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sliksyg skrev, for 14 timer siden:

Husk at bruge whatsapp

så plejer hun at svare hurtigt nok 

Bruger ikke det lort! Hun svarer heller ikke på mails....fint nok :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Ninah 3 gange - hver gang blev aftalen lavet over mail og der gik ikke ret lang tid , før der blev svaret på den .. 

Redigeret af Vendelboen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, for 22 timer siden:

Bruger ikke det lort! Hun svarer heller ikke på mails....fint nok :)

så er det jo svært når hun skriver hun kun kan kontaktes på WhatsApp...
hun svarerede nu godt nok på mail da jeg skrev med hende 
Dit tab ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sliksyg skrev, for 3 timer siden:

så er det jo svært når hun skriver hun kun kan kontaktes på WhatsApp...
hun svarerede nu godt nok på mail da jeg skrev med hende 
Dit tab ;-)

Arh....tab og tab....det ved jeg nu ikke. Hun er bestemt ikke den eneste i verden. Og når hun alligevel ikke svarer på noget som helst, så fred være med det :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Klart hun ikke svarer når ikke du bruger whatsapp som hun bruger… :-)

havde selv samme problem da det heller ikke er noget jeg bruger men efter at havde hentet appen gik kommunikationen nu fint.

ja. Tab ;-)

hun er sgu en frækkert :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...