Bosse1910 157 Skrevet 18. September, 2023 Hej svende jeg søger en Thai alder og udseende ligegyldigt, men hun skal tilbyde anal . Kører gene i hele jylland og østfyn for den rette. Har været en del hos anna i vejle men hun tar snart på ferie. skynd jer at komme med ideer så jeg kan blive tømt i denne uge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stifmeister 86 Skrevet 18. September, 2023 Prøv at søge på Emmy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 18. September, 2023 Glemte at nævne Emmy, har været der flere gange. Hun er vild på sine gode dage. Har også været hos Nina i Vegger. Vil dog gerne prøve noget andet denne gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 392 Skrevet 18. September, 2023 Har søgt på Emmy, men der er en del hits Vil i der henviser til hende ikke smide et link ind? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 200 Skrevet 18. September, 2023 https://annoncelight.dk/showad/380929 besøgte hende i Skive i weekenden, hun tager den bagi! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stifmeister 86 Skrevet 18. September, 2023 Emmy link https://annoncelight.dk/showad/371824 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nybegynder6 55 Skrevet 18. September, 2023 Nina I Randers: https://annoncelight.dk/showad/372271 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dealmaker 112 Skrevet 19. September, 2023 Ten Vejle https://annoncelight.dk/showad/296509 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 19. September, 2023 Har haft kontakt flere gange med Ten, men hun har altid aflyst i sidste øjeblik. Ville ellers gerne forbi hende. Nogen der har tips til hvordan man kommer igennem nøglehullet til Ten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2060 Skrevet 19. September, 2023 Bosse1910 skrev, for 18 minutter siden: Har haft kontakt flere gange med Ten, men hun har altid aflyst i sidste øjeblik. Ville ellers gerne forbi hende. Nogen der har tips til hvordan man kommer igennem nøglehullet til Ten. Skriver til hende. Men hun er en selektiv kvinde der selv vælger hvem og hvornår. 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bad Motherfucker 65 Skrevet 19. September, 2023 Rose i Skive, men hun er der kun i weekenden. https://annoncelight.dk/showad/287593 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksyg 122 Skrevet 1. Oktober, 2023 Nybegynder6 skrev, den 18.9.2023 at 19:39: Nina I Randers: https://annoncelight.dk/showad/372271 Hun turnerer godt nok noget rundt i landet. Så hende første gang i Horsens og besøgte hende i Århus, så i Randers og Odense men er allerede flyttet videre til Ulfborg... af alle steder :-)) Hun er en lille frækkert glæder mig til hun kommer tilbage til Århus eller Randers igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 1. Oktober, 2023 Kan og vil Ninah alt det hun tilbyder og ved hun hvad der er aftalt på SMS inden besøg. Hvis ja så skal jeg da forbi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydefyren 124 Skrevet 1. Oktober, 2023 Bosse1910 skrev, for 12 timer siden: Kan og vil Ninah alt det hun tilbyder og ved hun hvad der er aftalt på SMS inden besøg. Hvis ja så skal jeg da forbi. Jeg har læst andetsteds, at hun ikke leverer særlig god kvalitet… skal vist bare overstås… tjek evt. selv tråd om hende 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havemand 332 Skrevet 4. Oktober, 2023 Bosse1910 skrev, den 1.10.2023 at 11:27: Kan og vil Ninah alt det hun tilbyder og ved hun hvad der er aftalt på SMS inden besøg. Hvis ja så skal jeg da forbi. Ja hun ved hvad der er aftalt på SMS inden besøg. Men hvis man er i tvivl om det, kan man jo bare tale med hende når man ankommer. Hendes engelsk er udmærket (med de naturlige begrænsninger en thai som regel har) og hun vil helt sikkert svare både åbent og ærligt om de ønsker man har (man kan sige meget om Ninah, men forlegen er hun sgu ikke). Mht. om et besøg blot skal overstås: Det er faktuelt forkert. Du vil aldrig blive smidt ud før tid. Skulle det ske at du kommer før din tid er gået, vil du enten blive tilbudt massage eller hvis du har power til det kan du også køre en omgang mere. /Havemand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1480 Skrevet 4. Oktober, 2023 jydefyren skrev, den 2.10.2023 at 00:05: Jeg har læst andetsteds, at hun ikke leverer særlig god kvalitet… skal vist bare overstås… tjek evt. selv tråd om hende Det er endu ikke lykkedes mig at komme igennem til Ninah. Hun svare SLET ikke på nogen som helst henvendelse, så hun er opgivet nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Granit12 56 Skrevet 6. Oktober, 2023 Gip hos PP i Aarhus tager den gerne i måsen - hun nyder det faktisk. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksyg 122 Skrevet 26. December, 2023 Big3lover skrev, den 4.10.2023 at 17:04: Det er endu ikke lykkedes mig at komme igennem til Ninah. Hun svare SLET ikke på nogen som helst henvendelse, så hun er opgivet nu. Husk at bruge whatsapp så plejer hun at svare hurtigt nok 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1480 Skrevet 27. December, 2023 Sliksyg skrev, for 14 timer siden: Husk at bruge whatsapp så plejer hun at svare hurtigt nok Bruger ikke det lort! Hun svarer heller ikke på mails....fint nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 845 Skrevet 27. December, 2023 (edited) Jeg har besøgt Ninah 3 gange - hver gang blev aftalen lavet over mail og der gik ikke ret lang tid , før der blev svaret på den .. Redigeret 27. December, 2023 af Vendelboen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksyg 122 Skrevet 28. December, 2023 Big3lover skrev, for 22 timer siden: Bruger ikke det lort! Hun svarer heller ikke på mails....fint nok så er det jo svært når hun skriver hun kun kan kontaktes på WhatsApp... hun svarerede nu godt nok på mail da jeg skrev med hende Dit tab 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1480 Skrevet 28. December, 2023 Sliksyg skrev, for 3 timer siden: så er det jo svært når hun skriver hun kun kan kontaktes på WhatsApp... hun svarerede nu godt nok på mail da jeg skrev med hende Dit tab Arh....tab og tab....det ved jeg nu ikke. Hun er bestemt ikke den eneste i verden. Og når hun alligevel ikke svarer på noget som helst, så fred være med det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksyg 122 Skrevet 28. December, 2023 Klart hun ikke svarer når ikke du bruger whatsapp som hun bruger… havde selv samme problem da det heller ikke er noget jeg bruger men efter at havde hentet appen gik kommunikationen nu fint. ja. Tab hun er sgu en frækkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg