Hop til indhold
Max Power

Airly - Vejle besøg frarådes.

Recommended Posts

Til en start billederne er af hende, men det er nogle dage, uger, måneder siden de blev taget.

Hun mødte mig med et håndklæde om livet  og  min umiddelbare tanke var yes da jeg er lidt pjattet med store bryster.

Da vi skulle til vores fællesbad og håndklædet faldt, gik jeg fra yes til hvad er dén af er hun gravid? (ærlig talt så skjulte hun noget der lignede en 3 mdr graviditets dunk i mangel af bedre beskrivelse) vandet blev tændt og jeg blev vasket til den store guldmedalje og et bj i badet, det fik mig til at tænke skide være med dunken det kan stadig blive godt det her.

Nybadede gik vi ind til arbejds værelset, her blev jeg udsat for min til dato kedeligste B2B massage og resten vil jeg ikke kede jer med, jeg stod på gaden igen efter 45 min (havde bestilt og betalt for en time) efter 2 gange bad, B2B, sex og en hovedmassage som gjorde mere ondt end godt.

For dem som vil tage chancen, stedet ér diskret (samme sted som Je Je, Ning, Milk og andre).

Vil jeg besøge hende igen, kun hvis jeg blev betalt for det.

P.s jeg tror ikke hun er gravid, da hun lå på ryggen fladede dunken ud og ligesom forsvandt.

https://annoncelight.dk/showad/364244

Redigeret af Max Power

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...