Hop til indhold
Guest Jamenhejsada

At date en tidligere sugarbaby

Recommended Posts

Guest Jamenhejsada

Hej alle

Jeg dater den sødeste tøs som jeg faktisk ærlig talt er helt ellevild med. Dog fandt jeg ud af her forleden at hun tidligere har været sugarbaby for en hel del år siden. Det er egentligt ikke noget som skræmmer mig, tværtimod har jeg selv gjort lignende ting, som eksempelvis af prostituere mig selv i en vis grad, og fungeret som stunt pik til veninders OFs og lignende.

Tanken om at hun har gjort det gør mig ikke jaloux eller dårlig tilpas, dog kan jeg mærke at mit indre nysgerrige væsen sprudler. Mest af alt fordi jeg er nysgerrig om hvad andre har af oplevelser med hende, hvilken slags aktiviteter hun indgik og den slags. Jeg burde måske respektere, at hun ikke har lyst til at gå i detaljen med det. Men jeg har simpelthen ledt og ledt efter små spor af hende herinde.

Jeg ville høre hvad eksperterne - altså jer herinde - synes jeg skal gøre:

Ville i blive ved med at lede efter tråde af hende eller blot stoppe?

Og selvfølgelig, så hvis der er noget, som man skal være opmærksom på ved at date en tidligere sugarbabe, så modtages sådanne råd også med kyshånd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Jamenhejsada skrev, for 10 minutter siden:

Ville i blive ved med at lede efter tråde af hende eller blot stoppe?

Det er ret vildt du overhovedet spørger om dette...... Hvis du vil have et seriøst forhold, skal du selvfølgelig respektere hendes ønske

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jamenhejsada skrev, for 23 minutter siden:

Jeg ville høre hvad eksperterne - altså jer herinde - synes jeg skal gøre:

Hvis jeg var dig og du ved med sikkerhed hun har været en sugarbabe, så ville jeg sætte mig ned med hende og siger at du for alvor SKAL ha af vide hvad du har lavet med andre og hvad hun har kaldt sig selv som profil navn,  og vide hvad de andre tænker om hende eller har sagt om deres møder med hende.. Og hvis hun ikke vil fortælle dig det så skal du bare smide hende på gaden...  :D:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil du så til bytte med at fortælle hende om dine egne sex eskapader gennem tiden?

Hvad man har lavet med hvem og hvad tøj man havde på og hvordan det foregik og hvor ofte, er irrelevant hvis man står overfor et seriøst forhold med en man er rigtig glad for.

Det undrer mig at du seriøst spørger om du skal respektere hendes ønske om ikke at vil tale om det. Hvilke andre områder af jeres forhold overvejer du at du heller ikke vil respektere?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jamenhejsada skrev, for 1 time siden:

Jeg burde måske respektere

Der skal ikke være noget måske i den sætning. Der står du fandt ud af… så ved ikke om det var af omveje eller hun selv fortalte det. Men uanset, hvad skal du bruge den viden du evt kunne opsnuse til. Du kan lide hende for den hun er nu. Lad det dog blive ved det. Og lad være med at grave i fortiden. For du vil vel ikke basere din mening om hende ud fra hvad andre mente.??!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jamenhejsada skrev, for 2 timer siden:

Mest af alt fordi jeg er nysgerrig om hvad andre har af oplevelser med hende, hvilken slags aktiviteter hun indgik og den slags. Jeg burde måske respektere, at hun ikke har lyst til at gå i detaljen med det. Men jeg har simpelthen ledt og ledt efter små spor af hende herinde.

Jeg tror du skal give hende en space :) 

Man kunne ikke ændre fortiden, vidste du også godt - altså if you’re depressed you’re living in the past :) ingen ville leve med en skyldfølelse  så people learn from their past - people change and people move on! Så hvis du kan ændre dine følelser, vil du komme videre :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Chimo

Nu skal jeg passe på hvad jeg skriver for min erfaring er at herinde på eroguide der vil mennesker misforstå hinanden.

Jeg synes du skal være ligeglad med fortiden.

Hvis tilfældet er som du tror så se således på det. Hellere en erfaren end en der bare ligger og stirrer i loftet 

Del dette indlæg

Link til indlæg

På mig virker det som om at du virkelig ønsker at kontrollerer pigens gøren og laden. Lidt skræmmende faktisk!

Du skriver at du ikke føler jalousi, hvilket jeg har svært ved at tro er helt rigtigt.

Hvad vil du bruge din viden om pigens fortid til? Det virker som om at du er forelsket i hende, og det er da dejligt, men at begynde og grave, SÅ ihærdigt i hendes fortid vil ikke afstedkomme noget godt for dig, hende eller jeres relation.

Du ved hun har været SugarBabe, måske fortæller hun dig flere detaljer en dag, måske ikke. 

Jalousi er et grimt væsen, og du bør vel gøre dig tanker om hvorvidt et forhold med pigen er noget du kan kaperer

Jeg er ikke ekspert, men udtrykker blot min holdning, som alle de andre, i henhold til dit opslag.

Held og Lykke med kærligheden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jamenhejsada

Jeg har lige læst alle jeres svar herinde

Mange tak for at i er så ærlige. Det er rart at få perspektiver fra andre. 

Jeg har selv været SD for mange år siden og sås med en SB et par måneder før jeg mødte min nu kæreste

Efter jeres input så har jeg besluttet mig at stoppe med at søge efter hende 

Og måske spørge ind til om min kæreste har lyst til at fortælle mig mere om hendes tid som SB og selvfølgelig respektere et nej hvis det skulle forekomme.

Hende og jeg er et i åbent forhold hvor vi begge har en eller to sekundære relationer. Så det er ikke en lyst fra min side der kommer af jalouxi eller den slags

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...