Hop til indhold

Jeg skriver om glædespiger

Featured Replies

Skrevet

Hej alle
Jeg er en kvinde på 28 år som er ved at skrive en bog som indeholder historier med positive oplevelser fra kvinder som arbejder i sex branchen. Jeg har ikke selv været glædespige men har nok været afskrækket af alle de grimme historier jeg har hørt i medierne. Nu er jeg i færd med at skrive en bog der skal kompensere for pressens fremstilling af branchen. . 

Jeg har allerede talt med flere modne glædespiger, men har endnu ikke fundet unge kvinder med den rette profil. Pigerne skal kunne dansk eller engelsk og gerne arbejde i København. Hvis nogle af jer har forslag til piger som er lette at tale med og som kan lide at tale om deres arbejde må I meget gerne skrive nogle forslag. Alle medvirkende i bogen kan selv vælge om de vil være anonyme eller ej. 

Redigeret af TinaMaria
Fejl

Skrevet

Hej @TinaMaria 

du er velkommen til at skrive til mig. Jeg ved ikke om 33 er “ungt nok”, men jeg ser da mig selv som værende let at tale med, så arbejder jeg desuden ofte i Københavns området og giver gerne et anonymt indblik i min lille positive plads i købesexens spændende verden ^_^

Skrevet

Hvis jeg var glædespige, og læste et sådan et opslag.

Så ville jeg som et mindste mål forvente en reference til et offentligt cv for den person, der skriver sådant et opslag her på EG.

Pigerne har brug for at være anonym, men det bør en forfatter ikke have behov for.

Op til jer piger, men i jeres sted ville jeg ikke stille mig til rådighed på et grundlag af de informationer der er i dette opslag.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 43 minutter siden:

Hvis jeg var glædespige, og læste et sådan et opslag.

Så ville jeg som et mindste mål forvente en reference til et offentligt cv for den person, der skriver sådant et opslag her på EG.

Pigerne har brug for at være anonym, men det bør en forfatter ikke have behov for.

Op til jer piger, men i jeres sted ville jeg ikke stille mig til rådighed på et grundlag af de informationer der er i dette opslag.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Helt korrekt det ville jeg heller ikke. Jeg er forresten ved at skrive en bog om besøg hos glædespiger, så hvis der er nogen der giver en gratis tur så kommer de med i min bog.

Finder selv ud

Kim

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden:

Hvis jeg var glædespige…

Så ville du også vide, at mange af os, heldigvis har en smule fornuft, og igennem tiden har opbygget en god portion skeptis i forhold til alle der interesserer sig for os, vores erhverv og ikke mindst hvem vi er privat ^_^ jeg tror ikke, der er nogen piger, der ønsker at bevare sin identitet privat, som hopper i med begge ben i sådanne tilfælde. 

Der er mange grunde til, at jeg straks rækker hånden op, når der er mulighed for et positivt talerør til offentligheden - men det er ikke uden en form for tilbageholdenhed, som jeg vil tage med en blomstrende forfatter på tomandshånd. 

jeg forstår fuldt ud, at forfattere ikke skriver alle informationer i første indlæg, der er også behov for at holde sine kort tæt ind på kroppen i den kreative verden, blot i en anden forstand.. indlægget er med garanti også ment som blikfang, og fuldstændig unødvendigt at skrive et langt skriv, som kun få ville læse, når det i stedet kan forfattes kort. 

men tak fordi du passer på os med din venlige reminder, @Rejsenetværk :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.