Hop til indhold

Kugler og røv barberingen

Featured Replies

Skrevet

Hej. Findes der klinikker eller glædespiger der udover at give sexuelle ydelser og barbere kugler og røv hvis det ønskes? Gerne i Kolding, Vejle, Horsens, Aarhus området.

Skrevet

Du skal bare smørre dem ind i sprit og sætte en tændstik til. Det fjerner alle hårene :) Har set det  i en komedieserie i TV :) 

Skrevet
m64m skrev, for 4 timer siden:

Hej. Findes der klinikker eller glædespiger der udover at give sexuelle ydelser og barbere kugler og røv hvis det ønskes? Gerne i Kolding, Vejle, Horsens, Aarhus området.

Hvorfor ikke voks med honning, der findes et godt sted i Horsens dog ikke med glædespige

Skrevet
Madhat skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor ikke voks med honning, der findes et godt sted i Horsens dog ikke med glædespige

Link? Adresse?

Skrevet

Er der nogen af mine brødre, som ved hvor den længste nerve i kroppen sidder?? 

Den går faktisk fra øjet og hele vejen ned til røvhullet. Det lyder måske mærkeligt, men tro mig.

Tvivler du, så prøv at rive et par hår ud af røven, så vil du straks opdage at der kommer tårer i øjet :)

Skrevet
m64m skrev, den 17.9.2023 at 15:08:

Ellers er der faktisk hele 2 steder i Silkeborg, der laver hårfjerning /vokser mænd i skridtet :D. Jeg tvivler dog på at du kan få lov at (eller orker/magter:lol:) gøre gengæld på dem der foretager behandlingen :lol:.

Skrevet
Ridefyr skrev, den 22.9.2023 at 10:29:

Ellers er der faktisk hele 2 steder i Silkeborg, der laver hårfjerning /vokser mænd i skridtet :D. Jeg tvivler dog på at du kan få lov at (eller orker/magter:lol:) gøre gengæld på dem der foretager behandlingen :lol:.

Hvad er det for steder? :D
Jeg leder faktisk efter et sted der gider barbere ryggen og den slags ... fint hvis de kan tage det hele med.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.