Hop til indhold
m64m

Kugler og røv barberingen

Recommended Posts

Hej. Findes der klinikker eller glædespiger der udover at give sexuelle ydelser og barbere kugler og røv hvis det ønskes? Gerne i Kolding, Vejle, Horsens, Aarhus området.

Del dette indlæg

Link til indlæg
m64m skrev, for 4 timer siden:

Hej. Findes der klinikker eller glædespiger der udover at give sexuelle ydelser og barbere kugler og røv hvis det ønskes? Gerne i Kolding, Vejle, Horsens, Aarhus området.

Hvorfor ikke voks med honning, der findes et godt sted i Horsens dog ikke med glædespige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madhat skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor ikke voks med honning, der findes et godt sted i Horsens dog ikke med glædespige

Link? Adresse?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen af mine brødre, som ved hvor den længste nerve i kroppen sidder?? 

Den går faktisk fra øjet og hele vejen ned til røvhullet. Det lyder måske mærkeligt, men tro mig.

Tvivler du, så prøv at rive et par hår ud af røven, så vil du straks opdage at der kommer tårer i øjet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
m64m skrev, den 17.9.2023 at 15:08:

Ellers er der faktisk hele 2 steder i Silkeborg, der laver hårfjerning /vokser mænd i skridtet :D. Jeg tvivler dog på at du kan få lov at (eller orker/magter:lol:) gøre gengæld på dem der foretager behandlingen :lol:.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ridefyr skrev, den 22.9.2023 at 10:29:

Ellers er der faktisk hele 2 steder i Silkeborg, der laver hårfjerning /vokser mænd i skridtet :D. Jeg tvivler dog på at du kan få lov at (eller orker/magter:lol:) gøre gengæld på dem der foretager behandlingen :lol:.

Hvad er det for steder? :D
Jeg leder faktisk efter et sted der gider barbere ryggen og den slags ... fint hvis de kan tage det hele med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...