m64m 12 Skrevet 17. September, 2023 Hej. Findes der klinikker eller glædespiger der udover at give sexuelle ydelser og barbere kugler og røv hvis det ønskes? Gerne i Kolding, Vejle, Horsens, Aarhus området. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 1052 Skrevet 17. September, 2023 Du skal bare smørre dem ind i sprit og sætte en tændstik til. Det fjerner alle hårene Har set det i en komedieserie i TV 1 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madhat 16 Skrevet 17. September, 2023 m64m skrev, for 4 timer siden: Hej. Findes der klinikker eller glædespiger der udover at give sexuelle ydelser og barbere kugler og røv hvis det ønskes? Gerne i Kolding, Vejle, Horsens, Aarhus området. Hvorfor ikke voks med honning, der findes et godt sted i Horsens dog ikke med glædespige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
goodfuck 74 Skrevet 17. September, 2023 Madhat skrev, for 2 timer siden: Hvorfor ikke voks med honning, der findes et godt sted i Horsens dog ikke med glædespige Link? Adresse? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 1052 Skrevet 19. September, 2023 Er der nogen af mine brødre, som ved hvor den længste nerve i kroppen sidder?? Den går faktisk fra øjet og hele vejen ned til røvhullet. Det lyder måske mærkeligt, men tro mig. Tvivler du, så prøv at rive et par hår ud af røven, så vil du straks opdage at der kommer tårer i øjet 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridefyr 106 Skrevet 22. September, 2023 m64m skrev, den 17.9.2023 at 15:08: Hej. Findes der klinikker eller glædespiger der udover at give sexuelle ydelser og barbere kugler og røv hvis det ønskes? Gerne i Kolding, Vejle, Horsens, Aarhus området. Ellers er der faktisk hele 2 steder i Silkeborg, der laver hårfjerning /vokser mænd i skridtet . Jeg tvivler dog på at du kan få lov at (eller orker/magter) gøre gengæld på dem der foretager behandlingen . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VenusianSilkeborg 20 Skrevet 29. September, 2023 Ridefyr skrev, den 22.9.2023 at 10:29: Ellers er der faktisk hele 2 steder i Silkeborg, der laver hårfjerning /vokser mænd i skridtet . Jeg tvivler dog på at du kan få lov at (eller orker/magter) gøre gengæld på dem der foretager behandlingen . Hvad er det for steder? Jeg leder faktisk efter et sted der gider barbere ryggen og den slags ... fint hvis de kan tage det hele med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridefyr 106 Skrevet 2. Oktober, 2023 VenusianSilkeborg skrev, den 29.9.2023 at 20:42: Hvad er det for steder? Jeg leder faktisk efter et sted der gider barbere ryggen og den slags ... fint hvis de kan tage det hele med. Det er disse her steder: https://silkebloed.dk/intim-voksbehandling-til-maend https://aletas.dk/ God fornøjelse ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg