Hop til indhold
Remss

HOLD JER FRA DENNE ANNONCE!!

Recommended Posts

Kan ikke lade være med at tænke på, at der må være en del brødre, som hopper på den fidus. det giver ike mening, at have flere dyre annoncer på nettet, hvis ikke det giver penge :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, ja jeg hoppede også på den betalte 1000 kr. forud på mobilpay. Fik efter samme adresse som Sandra, og da jeg kom en sms at jeg kom for tidlig (ca, 4 min) At Sandra ikke har noget med den fake annonce er simpelhen løgn. Jeg kunne se på mobilpay at det var hende der havde modtaget pengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gladfor69 skrev, for 2 timer siden:

Hej, ja jeg hoppede også på den betalte 1000 kr. forud på mobilpay. Fik efter samme adresse som Sandra, og da jeg kom en sms at jeg kom for tidlig (ca, 4 min) At Sandra ikke har noget med den fake annonce er simpelhen løgn. Jeg kunne se på mobilpay at det var hende der havde modtaget pengene.

Jeg har ikke været på siden Aalborg d.31/8. Og ja der var jeg sammen med en anden pige som brugte de samme billeder, men som skrevet har jeg intet med den annonce at gøre og har ikke skrevet til dig du skal mobilepay mig penge eller modtaget 1000 kr ?! 

Men du må meget gerne skrive til mig, vil gerne finde ud af hvad der foregår da det ser ud til at jeg bliver brugt i damerne T og O's snyd og svindel :cry:

Redigeret af Danske liderlige Sandra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gladfor69 skrev, for 11 timer siden:

Hej, ja jeg hoppede også på den betalte 1000 kr. forud på mobilpay. Fik efter samme adresse som Sandra, og da jeg kom en sms at jeg kom for tidlig (ca, 4 min) At Sandra ikke har noget med den fake annonce er simpelhen løgn. Jeg kunne se på mobilpay at det var hende der havde modtaget pengene.

Du kan altid søge om at få udleveret oplysningerne omkring mobilepay modtageren, gennem din bank. :) 

Alias kan sagtens være Sandra, men det er ikke ensbetydende med det nu os er det rigtige navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, den 18.9.2023 at 17:40:

Du kan altid søge om at få udleveret oplysningerne omkring mobilepay modtageren, gennem din bank. :) 

Alias kan sagtens være Sandra, men det er ikke ensbetydende med det nu os er det rigtige navn.

Det kan så være en mere eller mindre naiv person, der har stillet sin konto til rådighed. Pengene er enten hævet eller sendt videre...

Skjold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...