Hop til indhold
Slaven_Randers

TattooedPrincess Fra Kosør

Recommended Posts

Jeg har af flere omgange skrevet og også været tæt på at lave en aftale med hende her, men det er endnu ikke blevet til et møde med hende. Er der nogle herinde fra der har mødt hende og vil fortælle om det er godt eller skidt.

https://sugardaters.com/da/profile/b8WgrVPvZE

jeg har fundet et par tråde med hende men der var vist ingen der havde mødt hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hun er god nok, professionel luder. Hun har maange strækmærker på maven efter at have født. Store hængepatter. En mor krop, så forvent ikke noget ungpige over hende. Hun har også været på annoncelight og hed tidligere Zaccho på SD. 
Hun har mange ar på armene fra cutting, var lidt et turn off for mig. Men hun kunne godt lide det hårdt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har mødt hende i hendes lejlighed i Korsør. 

Som @lidtafhvertskriver, så har hun en morkrop, men hun har trænet en del nu, så hun har tabt sig meget, men hun har stadig ar fra cutting desværre. 

Men ganske sød, dog ikke en jeg vil besøge mere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja hun har været på en kraftig slankekur, og ikke fået strammet op med træning. Hun må så være flyttet, jeg fik blow og massage i et rækkehus hmm i foråret tror jeg det var
Men pludselig blev hun sart og ville doble op da hun mente jeg var gammel og måtte betale dobbelt ??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har nu også mødt hende et par gange.. lidt pebret pris men hun har god tid som regel.. jeg synes nu mor kroppen er lækker.. og hun vil ihvertfald gerne have den hårdt.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
xazia skrev, den 21.12.2023 at 10:58:

Jeg har mødt hende i hendes lejlighed i Korsør. 

Som @lidtafhvertskriver, så har hun en morkrop, men hun har trænet en del nu, så hun har tabt sig meget, men hun har stadig ar fra cutting desværre. 

Men ganske sød, dog ikke en jeg vil besøge mere. 

Where does she have cuts?….. the arm that Is fully tatooed? ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jaruff skrev, den 5.1.2024 at 21:36:

Where does she have cuts?….. the arm that Is fully tatooed? ^_^

was with here before all the tattoss

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...