Aventura 284 Skrevet 15. September, 2023 https://nympho.dk/n13940/4317/sasha/#profile-review Nogen der ha været forbi og kan berette? Jeg ville ikke afskrive hende som fake da der er en enkel synlig tatovering. Har checket: Priserne ligger i den høje ende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Where2 174 Skrevet 15. September, 2023 Hvor fandt du hendes priser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.G. 213 Skrevet 17. September, 2023 Nogen der kan komme med nyttig info om hende? Gætter selv på hun er fake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 831 Skrevet 17. September, 2023 G.G. skrev, for 43 minutter siden: Nogen der kan komme med nyttig info om hende? Gætter selv på hun er fake Svært at sige men vendingen "first time in your city" ses ofte i fake annoncer. /B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aventura 284 Skrevet 18. September, 2023 Where2 skrev, den 15.9.2023 at 18:38: Hvor fandt du hendes priser? Jeg spurgte hende, det er std priser for high end piger, det virkede som om hun ikke havde travlt da jeg spurgte. Har ik haft tid til at kigge forbi endnu. Nogen der har? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aventura 284 Skrevet 19. September, 2023 Sjovt, hun er den mest sete GP på Nympho i denne uge, men der er INGEN der har været forbi? Det ka sku da ik passe!?! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 19. September, 2023 Aventura skrev, for 5 timer siden: Sjovt, hun er den mest sete GP på Nympho i denne uge, men der er INGEN der har været forbi? Det ka sku da ik passe!?! ALLE sexkøbere i DK er IKKE nødvendigvis medlemmer af EG, andre igen ønsker at holde deres besøg for sig selv. Der skal nok være noget om Sasha,.....lige pludseligt,........ måske fra dig selv, når du bliver træt af at vente på at en anden har besøgt pigen, og skriver om sit besøg. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterfils 101 Skrevet 20. September, 2023 (edited) Har besøgt hende. Hun er ægte nok og service er fin. Billede hvor hun har hvid skjorte på ligner hende mest Redigeret 20. September, 2023 af peterfils Tilføjelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Where2 174 Skrevet 20. September, 2023 Tak for anmeldelsen. Hvordan var hendes kys! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterfils 101 Skrevet 20. September, 2023 Where2 skrev, for 1 minut siden: Tak for anmeldelsen. Hvordan var hendes kys! Hun brugte ikke tunge men udelukkende læber (de er dog store, så det føltes meget godt). 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Where2 174 Skrevet 20. September, 2023 Glemte spørge til at, hun er på en hotel eller privat bolig. Tak på forhånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterfils 101 Skrevet 20. September, 2023 Where2 skrev, Lige nu: Glemte spørge til at, hun er på en hotel eller privat bolig. Tak på forhånd Hun er på et form for lejlighedshotel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 21. September, 2023 2 af billederne gav match på https://yandex.com/ men ikke på https://tineye.com/ restenc gjorde ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterfils 101 Skrevet 21. September, 2023 Arne Jensen skrev, for 41 minutter siden: 2 af billederne gav match på https://yandex.com/ men ikke på https://tineye.com/ restenc gjorde ikke Interessant. Jeg kan forsikre dig om at det 100% er hende. Hvor kom de fra på Yandex? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 22. September, 2023 peterfils skrev, for 12 timer siden: Interessant. Jeg kan forsikre dig om at det 100% er hende. Hvor kom de fra på Yandex? Det var disse 2 billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterfils 101 Skrevet 22. September, 2023 Arne Jensen skrev, for 38 minutter siden: Det var disse 2 billeder Har prøvet at søge selv og klikke videre på de links Yandex rigtigt nok giver på de 2 billeder, men de fører ingen steder hen hvor man så kan se billederne. Anyway kan være nogle andre bruger hendes billeder. Som sagt er det 100% hende man møder (er slet ikke i tvivl). Spurgte også om hun havde haft okay med kunder, hvor hun sagde hun havde haft fint med besøg. Håber derfor der er andre der også kan bekræfte, at det er hende. FYI sendte hun mig også et selfie inden mit besøg, da jeg selv ønskede at være sikker grundet manglende anmeldelser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 22. September, 2023 peterfils skrev, for 3 minutter siden: Har prøvet at søge selv og klikke videre på de links Yandex rigtigt nok giver på de 2 billeder, men de fører ingen steder hen hvor man så kan se billederne. Anyway kan være nogle andre bruger hendes billeder. Som sagt er det 100% hende man møder (er slet ikke i tvivl). Spurgte også om hun havde haft okay med kunder, hvor hun sagde hun havde haft fint med besøg. Håber derfor der er andre der også kan bekræfte, at det er hende. FYI sendte hun mig også et selfie inden mit besøg, da jeg selv ønskede at være sikker grundet manglende anmeldelser. Jeg har også selv prøvet på de links uden held Jeg kan godt lide billedet med den lille, faste og frække røv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterfils 101 Skrevet 22. September, 2023 Arne Jensen skrev, for 6 minutter siden: Jeg har også selv prøvet på de links uden held Jeg kan godt lide billedet med den lille, faste og frække røv Yes, hun er bestemt også værd at besøge. Ganske pæn, men som sagt forvent ikke ren GFE oplevelse med dybe tungekys. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg