Hop til indhold
BenHur

Aalborg advarsel til alle liderlige mænd

Recommended Posts

Tøsen her er sigøjner. Snakker ikke hverken dansk eller engelsk og er totalt død i udtrykket. Da hun tydeligvis ikke var interesseret i at yde noget der kunne gøre et andet menneske opstemt bad jeg om halvdelen retur efter 5-7 mins vm i kedeligt handjob med trist kontaktform. Hun tilbød 200 retur og jeg insisterede på 500, hvis ikke jeg skulle advare andre. Efterfølgende skriver hun sms om at hun vil advare hendes veninder og at hvad jeg havde gjort ikke var i orden osv. Jeg håber ikke hun støder på en aggressiv type, for det trick de kører på er at påberåbe sig at være ude af stand til at forstå kunden og så levere dårlig service. Samme koncept har jeg mødt i Reberbansgade.

Spar hellere jeres penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Derfor jeg ikke aldrig vælge piger under 25. I don't speak Danish or English. Hvordan skal så snakker  med hende ?

Redigeret af Jacn1989

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, 1 time siden:

Tak for advarslen. 

Er det hende på billederne som man møder? 

Det var "hendes søster" som på annoncen angives til at være yngre, således at der også kan opstå misforståelser. Hun har hængebryster, men er ellers nogenlunde køn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jacn1989 skrev, 1 time siden:

Derfor jeg ikke aldrig vælge piger under 25. I don't speak Danish or English. Hvordan skal så snakker  med hende ?

De gemmer sig bag en velmenende omgang Google translate. Ret tidsrøvende og upraktisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
BenHur skrev, for 10 minutter siden:

De gemmer sig bag en velmenende omgang Google translate. Ret tidsrøvende og upraktisk.

Altså ikke fordi jeg betvivler din anmeldelse, men er det den rigtige pige du linker til? Årsagen er at der for nogle dage siden kom en anmeldelse der roser hende til skyerne, så et eller andet virker mærkeligt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, 100% pigen på billedet er hende jeg kom ind til, selv om jeg ønskede den slankere pige med ungpige bryster og ikke ammebryster. Prøv at kig på progilens i indlæg. Der er en del... inden for kort tid og som regel meget hypende udtryk som wow og generelt rosende.

Om der er sigøjner bagmænd eller pigerne bare opererer på egen hånd kan jeg ikke sige, men der er ikke tvivl om at det er en slatten forretning de driver.

MrLovaLova skrev, for 2 minutter siden:

Altså ikke fordi jeg betvivler din anmeldelse, men er det den rigtige pige du linker til? Årsagen er at der for nogle dage siden kom en anmeldelse der roser hende til skyerne, så et eller andet virker mærkeligt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror @BenHur har forvekslet pigerne- Kristina har ikke stor bryster - jeg vil mene at Kristina har størrelse A.  @BenHur er su sikker du besøgte Kristina? Eller var det Daniela? 

Redigeret af Le courvoisier

Del dette indlæg

Link til indlæg

Såfremt de begge reelt findes så må konklusionen være at Kristina er længder bedre end Daniela. 

Redigeret af BenHur

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror @BenHur besøgte

Daniela :

https://annoncelight.dk/showad/382696

og ikke Kristina

og ja jeg oplevede  at Daniela var mere generet.

og nej jeg er ikke bagmand- jeg har også haft en del dårlige oplevelser med andre piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
BenHur skrev, for 5 minutter siden:

Nu er jeg bare nysgerrig. Ingen kommunikations udfordringer ved "storesøsteren"? 

Jeg synes Kristina snakker bedre engelsk, Daniela brugte Google translate men vi snakkede næsten ikke- jeg bookede kun 30 min. - jeg mødte Daniela ikke for at snakke :lol:.

Del dette indlæg

Link til indlæg
BenHur skrev, for 35 minutter siden:

Der er noget sovset over ordstilling her...Google translate much

"Désolé pour mon danois qui n'est pas parfait.":lol:

"Jeg synes, Kristina taler bedre engelsk. Daniela brugte Google Translate, men vi snakkede næsten ikke. Jeg bookede kun 30 minutter, og jeg mødte ikke op for at snakke." :lol:

Le courvoisier :ugeek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 1 time siden:

Altså nu bliver jeg virkelig nysgerrig, der ligger denne anmeldelse af Daniela, der står i skarp kontrast til hvad de andre har oplevet?

Ja - men jeg havde en god oplevelse med hende og hvis hun ikke ville kyse med alle er dette ikke mit problem. Hun skriver også at hun ikke altid kyser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
BenHur skrev, den 14.9.2023 at 19:37:

Har prøvet det på spansk Det er fandme ikke sjovt

Del dette indlæg

Link til indlæg
BenHur skrev, den 14.9.2023 at 17:25:

Tøsen her er sigøjner. Snakker ikke hverken dansk eller engelsk og er totalt død i udtrykket. Da hun tydeligvis ikke var interesseret i at yde noget der kunne gøre et andet menneske opstemt bad jeg om halvdelen retur efter 5-7 mins vm i kedeligt handjob med trist kontaktform. Hun tilbød 200 retur og jeg insisterede på 500, hvis ikke jeg skulle advare andre. Efterfølgende skriver hun sms om at hun vil advare hendes veninder og at hvad jeg havde gjort ikke var i orden osv. Jeg håber ikke hun støder på en aggressiv type, for det trick de kører på er at påberåbe sig at være ude af stand til at forstå kunden og så levere dårlig service. Samme koncept har jeg mødt i Reberbansgade.

Spar hellere jeres penge.

Besøgte hende i Frederikshavn start august og synes det var okay, kunne godt se på beskeder det var Google translation, men det ændrer ikke på det var en godt blowjob i en 69er, til sidste dråbe. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...