Hop til indhold
HNK6

Århus. Taget i røven af Hellen

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/361235

Min første anmeldelse herinde bliver på min udebane, da det er min første erfaring med en ladyboy. 

Havde gået med tanken om at blive kneppet i røven af en thai med strap-on dildo i et stykke tid, men kunne ikke rigtig finde en der tilbød denne ydelse. Så da jeg faldt over et par ladyboys profiler, ja så voksede tanken mere og mere på mig om at blive kneppet af en ladyboy, tror det var det ukendte, spændende, tabu og grænseoverskridende der tændte mig. 

Men igår tog jeg mig sammen til at springe ud i det, tog kontakt til Mabel, som har fået gode anmeldelser herinde. Hun havde desværre ikke tid til et besøg, så lagde tanken til side igen. Men hen på aftenen blev tankerne om en ladyboy ved med at dukke op, og jeg valgte at tage kontakt til Hellen https://annoncelight.dk/showad/361235

Efter lidt skriven frem og tilbage, hvor jeg fik forklaret at jeg var helt grøn og mega nervøs hvad angår ladyboys, ja så fik hun mig overbevist om at hun nok skulle tage sig godt af mig, og ville starte med lidt massage til at løsne mig op med. Så med lidt skepsis pga manglende anmeldelser herinde fik jeg overbevist mig selv om at det bare var at springe ud i det. Så aftalte et besøg på 30 minutter. 

Et hurtigt bad og en lille køretur senere, så stod jeg mega nervøs, spændt og stang liderlig foran hendes dør. Bliver lukket ind af en pæn og frækt klædt Hellen (det er hende på billederne) jeg bliver vist ind på værelset og bedt om at tage tøjet af og sætte mig på sengen. Hendes telefon ringer, og hun har hvad jeg tror er et kort men højlydt skænderi med en højtråbende spansk talende mand på facetime. 1 turnoff

Da hun er færdig med tale i telefon, kommer hun hen og stiller sig foran mig, når lige at gribe hendes pik med hånden og røre den et par gange, inden hun nærmest ud af det blå propper den i munden på mig. Alt for hurtigt og grænseoverskridende for mig så trækker mig tilbage. 2 turnoff 

Lynhurtigt tager hun et par bap på min stive pik, og vupti på med kondom så jeg kan kneppe hende, får fortalt hende at jeg gerne vil have hun knepper mig i røven mens hun spiller mig. Lettere irriteret piller hun komdomet af og tager selv et på. En pude under lænden og lidt glidecreme i røven på mig og hun begynder at trænge ind i mig, det går alt for hurtig og jeg er slet ikke "varmet op" efter et par : av og take it easy fra mig, så virker sur og fornærmet og forsætter næsten i samme dur. 3 turnoff 

Hun knepper mig lidt mens hun hiver, flår og spytter på min stang liderlig pik, og der går Max 3-4 minutter inden jeg kommer. Alt for hurtigt og voldsomt for en first timmer som mig. 4 turnoff 

ALT som i ALT forgår i et voldsomt tempo, så 15 minutter efter jeg er trådt ind af døren, så står jeg på gaden igen. 

Hellen virker som om hun hader hendes "job"  og bare skal have det overstået hurtigst muligt, fuldstændig uden hensyntagen til kunden og dennes behov. 

Nå men prøvede da at blive taget i røven, og så endda 2 gange. En af Hellen og en økonomisk :lol:

Trods den noget trælse oplevelse, så kan jeg her dagen efter ikke ligge tanken fra mig, om at det godt kan blive en fræk oplevelse med en ladyboy, og vil se om jeg ikke kan få et møde i stand med Mabel i nærmeste fremtid :)

Sexen           2/10

Stedet          6/10

Gentagelse 0/10

  • Synes godt om 7
  • Tak 4
  • Haha 1
  • Sørgelig 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

det var så desværre ikke en Thai Ladyboy du fik prøvet , men nogle gange tager ens liderlighed over når man bare MÅ prøve , og det er jo så lærepengene....har selv prøvet det !

held og lykke fremover ud i den verden..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen, har selv haft set på hendes annoncer. Ærgerligt med sådan en oplevelse, men hvis tanken om en ladyboy / shemale ikke er helt død for dig vil jeg helt klart anbefale at prøve igen, for det kan være fantastisk god sex.

Et tip fra mig er dog, at kun besøge ladyboys / shemales, som har nogle gode anmeldelser. Og selv der så gør op med dig selv, hvad du gerne vil have. For eksempel er der nogle ladyboys som er meget "direkte", hvilket ikke nødvendigvis er dårligt, men nok ikke hvad du søger. Du vil nok hellere have en der er god med begyndere / first timers, en som tager sig tid. Personligt havde jeg min debut med danske Valentina, som var helt modsat din oplevelse. Har også hørt godt om Mabel, som du nævner.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ærgerlig oplevelse for dig, @HNK6, men godt beskrevet og sjov at læse for os andre. Og god forbrugeroplysning, for hende havde jeg faktisk også kig på - ikke mindst fordi hun på alle sine billeder og videoer ser glad og sød ud. 

Jeg kan på mange måder anbefale Isabell (https://annoncelight.dk/showad/328365), men dog ikke hvis du vil være passiv: Det gør hun ikke. Til gengæld er hun virkelig sød og temmelig lækker. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En dyr og ærgerlig lektie. Min egen erfaring er, at der er rigtigt langt mellem snapsene i denne kategori - og jeg ville aldrig besøge nogen, som ikke har generelt gode anmeldelser herinde. 

Jeg har flere gange hoppet ud i det ukendte - og det skuffer nærmest hver eneste gang. Jeg har i hvert fald til gode at besøge en trans uden anmeldelser og gå derfra med kæmpe smil på læben ... 

Så hold pi**en i bukserne - selv når bølgerne går højt. Det er vel også en slags træning i selvdisciplin ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg stiller mig desværre også i koret omkring dårlige oplevelser med uanmeldte transer. Har efterhånden besøgt ti transer og kun haft gode oplevelser to gange. Enten er det ikke personen på billederne, billederne er gamle, de har for travlt med det hele eller leverer ikke de ydelser der aftales. Dog er der også langt imellem anmeldelserne herinde, så man må tage springet fra tid til anden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen tvivl om at Pikken skulle være blevet i bukserne den dag :) 

Men eftersom den bare ville på oplevelse den dag, og den kun tændte på Mabel og Hellen i denne kategori, ja så var det jo ikke rigtig andet valg når nu Mabel ikke havde tid :oops:

Hellen var ny på scenen og fik chancen :) det skulle hun så ikke have haft :lol:

Men så kan jeg sige, at jeg tog en for holdet <3

Valgte for første gang at dele en af mine oplevelser hos en GP, da jeg syntes det var en relevant oplevelse at dele med eventuelle andre first timmers :)

Hellen var pæn og lækker, og om hun er bedre til erfarne mænd i miljøet kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om. 

Men som first timmer får hun bare ikke mine anbefalinger 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt at læse din beretning og jeg kan genkende oplevelsen. Dejligt at læse, st du er frisk på at prøve igen. Jeg har prøvet mange shemales og min klare anbefaling er, st her skal man holde sig til de få med gode anmeldelser.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest donttrip
HNK6 skrev, den 14.9.2023 at 13:47:

https://annoncelight.dk/showad/361235

Min første anmeldelse herinde bliver på min udebane, da det er min første erfaring med en ladyboy. 

Havde gået med tanken om at blive kneppet i røven af en thai med strap-on dildo i et stykke tid, men kunne ikke rigtig finde en der tilbød denne ydelse. Så da jeg faldt over et par ladyboys profiler, ja så voksede tanken mere og mere på mig om at blive kneppet af en ladyboy, tror det var det ukendte, spændende, tabu og grænseoverskridende der tændte mig. 

Men igår tog jeg mig sammen til at springe ud i det, tog kontakt til Mabel, som har fået gode anmeldelser herinde. Hun havde desværre ikke tid til et besøg, så lagde tanken til side igen. Men hen på aftenen blev tankerne om en ladyboy ved med at dukke op, og jeg valgte at tage kontakt til Hellen https://annoncelight.dk/showad/361235

Efter lidt skriven frem og tilbage, hvor jeg fik forklaret at jeg var helt grøn og mega nervøs hvad angår ladyboys, ja så fik hun mig overbevist om at hun nok skulle tage sig godt af mig, og ville starte med lidt massage til at løsne mig op med. Så med lidt skepsis pga manglende anmeldelser herinde fik jeg overbevist mig selv om at det bare var at springe ud i det. Så aftalte et besøg på 30 minutter. 

Et hurtigt bad og en lille køretur senere, så stod jeg mega nervøs, spændt og stang liderlig foran hendes dør. Bliver lukket ind af en pæn og frækt klædt Hellen (det er hende på billederne) jeg bliver vist ind på værelset og bedt om at tage tøjet af og sætte mig på sengen. Hendes telefon ringer, og hun har hvad jeg tror er et kort men højlydt skænderi med en højtråbende spansk talende mand på facetime. 1 turnoff

Da hun er færdig med tale i telefon, kommer hun hen og stiller sig foran mig, når lige at gribe hendes pik med hånden og røre den et par gange, inden hun nærmest ud af det blå propper den i munden på mig. Alt for hurtigt og grænseoverskridende for mig så trækker mig tilbage. 2 turnoff 

Lynhurtigt tager hun et par bap på min stive pik, og vupti på med kondom så jeg kan kneppe hende, får fortalt hende at jeg gerne vil have hun knepper mig i røven mens hun spiller mig. Lettere irriteret piller hun komdomet af og tager selv et på. En pude under lænden og lidt glidecreme i røven på mig og hun begynder at trænge ind i mig, det går alt for hurtig og jeg er slet ikke "varmet op" efter et par : av og take it easy fra mig, så virker sur og fornærmet og forsætter næsten i samme dur. 3 turnoff 

Hun knepper mig lidt mens hun hiver, flår og spytter på min stang liderlig pik, og der går Max 3-4 minutter inden jeg kommer. Alt for hurtigt og voldsomt for en first timmer som mig. 4 turnoff 

ALT som i ALT forgår i et voldsomt tempo, så 15 minutter efter jeg er trådt ind af døren, så står jeg på gaden igen. 

Hellen virker som om hun hader hendes "job"  og bare skal have det overstået hurtigst muligt, fuldstændig uden hensyntagen til kunden og dennes behov. 

Nå men prøvede da at blive taget i røven, og så endda 2 gange. En af Hellen og en økonomisk :lol:

Trods den noget trælse oplevelse, så kan jeg her dagen efter ikke ligge tanken fra mig, om at det godt kan blive en fræk oplevelse med en ladyboy, og vil se om jeg ikke kan få et møde i stand med Mabel i nærmeste fremtid :)

Sexen           2/10

Stedet          6/10

Gentagelse 0/10

Ved godt det er en ringe trøst så lang tid efter, men havde lignede oplevelse med hende i samme tidsrum på midtsjælland. 

Havde betalt for en time GFE, og hun starter med at kvæle mig med sin jævn tykke pik ca 16 cm. Nok til at få tåre i øjnene. Efter 3-4 min voldtægt af min hals, lagde hun sig i sengen på ryggen og låste sine ben omkring min hals, vupti så fik jeg en gave i halsen. Nu er jeg heldigvis brolægger, så måtte fysisk løfte hende fra sengen og smide hende på madrassen for at få hende til at slippe. Fuck en vildkat.

Hvad hun ikke havde regnet med, var at jeg var noget mere veludrustet en hende, så blow startede med forsøg på kondom, men jeg havde tlf klar hvor hun hun siger ja til øko blow. Nu har jeg jo ikke glemt hvad hun gjorde ved mig for under 5 min siden, så mig fat i hendes kønne hoved og minsandten om hun ikke også kunne klemme tåre ud. 

Efter hvad jeg antog, at nu står den 1 - 1, Troede hun at det det var mig der skulle have pik, men så måtte jeg igen vise at det var mig der var pikken i denne relation. Viser igen på sms at det er GFE jeg betaler for. På med gummi og jeg lagde hårdt ud, med hende  i doggy, som hun var med på..., men efter 5 min var det eneste jeg hørte var cum pappi cum pappi krydret med ordet diarre. Hun var mør og jeg gad ikke mere. Anelse anspændt stemning, da hun ringer til hvad jeg vil antage var en anden trans kollega, som fik den sjoveste griner, da Hellen havde facetime på og filmede mig med fuld stådreng på, da jeg skulle til at tage tøj på. Selv Hellen måtte overgive sig i højt grin da jeg prøvede at forklare hende øje for øje princippet.

Alt dette skete på 35 min fra jeg stod ud af bilen til jeg sad i den igen.

Hun er bestemt ikke for begynder, så hun tog også fusen på mig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
donttrip skrev, den 3.3.2024 at 02:12:

Ved godt det er en ringe trøst så lang tid efter, men havde lignede oplevelse med hende i samme tidsrum på midtsjælland. 

Havde betalt for en time GFE, og hun starter med at kvæle mig med sin jævn tykke pik ca 16 cm. Nok til at få tåre i øjnene. Efter 3-4 min voldtægt af min hals, lagde hun sig i sengen på ryggen og låste sine ben omkring min hals, vupti så fik jeg en gave i halsen. Nu er jeg heldigvis brolægger, så måtte fysisk løfte hende fra sengen og smide hende på madrassen for at få hende til at slippe. Fuck en vildkat.

Hvad hun ikke havde regnet med, var at jeg var noget mere veludrustet en hende, så blow startede med forsøg på kondom, men jeg havde tlf klar hvor hun hun siger ja til øko blow. Nu har jeg jo ikke glemt hvad hun gjorde ved mig for under 5 min siden, så mig fat i hendes kønne hoved og minsandten om hun ikke også kunne klemme tåre ud. 

Efter hvad jeg antog, at nu står den 1 - 1, Troede hun at det det var mig der skulle have pik, men så måtte jeg igen vise at det var mig der var pikken i denne relation. Viser igen på sms at det er GFE jeg betaler for. På med gummi og jeg lagde hårdt ud, med hende  i doggy, som hun var med på..., men efter 5 min var det eneste jeg hørte var cum pappi cum pappi krydret med ordet diarre. Hun var mør og jeg gad ikke mere. Anelse anspændt stemning, da hun ringer til hvad jeg vil antage var en anden trans kollega, som fik den sjoveste griner, da Hellen havde facetime på og filmede mig med fuld stådreng på, da jeg skulle til at tage tøj på. Selv Hellen måtte overgive sig i højt grin da jeg prøvede at forklare hende øje for øje princippet.

Alt dette skete på 35 min fra jeg stod ud af bilen til jeg sad i den igen.

Hun er bestemt ikke for begynder, så hun tog også fusen på mig.

 

You are killing me lol lol lol

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...