The Rider 452 Skrevet 6. Januar, 2014 Jeg ser der lige nu er 376 personer der er på EG 51 er medlemmer.... 325 ikke medlemmer. Hvor ville jeg gerne ønske at nogle af de 325 ikke medlemmer blev aktiv medlem her. Jeg mener at hvis vi fik nogle flere medlemmer der skrev her så fik vi også et større antal klinikker / massører der blev debateret. Lige for øjeblikket syntes jeg det er de samme steder / personer der bliver debateret, det er der selvfølgelig ikke noget forkert i men ville det ikke være dejligt hvis der var flere steder der blev omtalt herinde. Med hensyn til thaimassage ( som jeg interesserer mig mest for ) så findes der jo hundrede vis af steder, steder som ikke omtales her men de er der og det er tegn på at de bliver brugt ellers ville de jo være lukket. Lad os få nogle indput fra nogle af de mange steder der aldrig bliver omtalt her. Godt nytår til alle.... Også ikke medlemmer, og se så og meld jer ind og lad os høre jeres oplevelser også. Bare en lille opfordring. The Rider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MushRoom Skrevet 6. Januar, 2014 Det hænger vel sammen med at folk bare suger til sig med info fra i andre, det behøver man ikke og være medlem for (gudskelov og tak). Så sidder der en del folk som ikke vil blive medlem for de vil have deres oplevelse for sig selv. Ja hvad ved jeg, det er blot nogen af de ting som popper op hos mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 6. Januar, 2014 (edited) Måske er der mange som bare lurer og ikke har taget springet eller sprunget ud af skabet endnu... Der er plads til alle. Ofte glemmer vi at vi har et større læsepublikum end de sædvanlige brugere, man bør holde kammertonen i diverse debatter, ud af til kan det sommetider i visse tråde virker som en børnehave, det kan afskrække folk i at oprette sig som brugere eller deltage i debatter. Redigeret 6. Januar, 2014 af Nille 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 6. Januar, 2014 (edited) Måske nogen af de nyeste ankomne som har luret med længe kan fortælle lidt mere om hvorfor de var anonym længe ? Jeg tror kun jeg var anonym i 1 måned før jeg oprettede en profil. Redigeret 6. Januar, 2014 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 6. Januar, 2014 Det er nok mange grunde til forholdet mellem gæster og brugere. Gæsterne kan være tilfældigt forbipasserende drevet af nysgerrighed, De kan være passive brugere af anmeldelserne. De kan være på vej til at tage beslutningen om at melde sig ind, men er ikke klar til at erkende deres involvering. Jeg lurede selv med et par måneder og læste anmeldelser før beslutningen blev taget. Dybest set synes jeg det er mere tankevækkende at så af de få der faktisk har meldt sig ind bidrager med anmeldelser, indlæg eller chat. Er vi for dårlige til at give nye brugere plads? For hurtige til at sige: Det er diskuteret før, læs tråd det og det? Det selv at formulere mine erfaringer med en del af mit liv som jeg ikke ville kunne vende med min sædvanlige omgangskreds har været befriende, og har givet langt mere end passiv læsning kunne have gjort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. Januar, 2014 Jeg tror bare at mange medlemmer kigger ind, uden at logge sig på. Jeg tror ikke at så mange nysgerrige, uden tilknytning til siden, kigger ind, som tallene umiddelbart antyder. Så stor er EG nok ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 6. Januar, 2014 Det er nok mange grunde til forholdet mellem gæster og brugere. Gæsterne kan være tilfældigt forbipasserende drevet af nysgerrighed, De kan være passive brugere af anmeldelserne. De kan være på vej til at tage beslutningen om at melde sig ind, men er ikke klar til at erkende deres involvering. Jeg lurede selv med et par måneder og læste anmeldelser før beslutningen blev taget. Dybest set synes jeg det er mere tankevækkende at så af de få der faktisk har meldt sig ind bidrager med anmeldelser, indlæg eller chat. Er vi for dårlige til at give nye brugere plads? For hurtige til at sige: Det er diskuteret før, læs tråd det og det? Det selv at formulere mine erfaringer med en del af mit liv som jeg ikke ville kunne vende med min sædvanlige omgangskreds har været befriende, og har givet langt mere end passiv læsning kunne have gjort. Eller også får de svar på deres søgning når de læser hvad der er skrevet herinde Jeg ville selv gætte på at det er de samme som følger med hver dag, men når der så er en ny som opretter et spørgsmål i den HELT forkerte kategori, og derefter selv skriver at de er helt "grønne" så kunne noget tyde på at folk opretter en profil efter kort tids anonymitet. For hvis man kan finde ud af at søge herinde, så kan man vel også finde ud af at placere sin søgning i den rette kategori skulle man tro... Til sidst vil jeg sige at jeg selv bruger en del tid herinde, mest på at læse hvad andre har skrevet, men også selv skriver. Men jeg er nogen gange overrasket over hvor meget tid andre bruger, og skriver herinde.....endda folk som har villa, vovse og wovhund...hvor får de tiden fra ?? Der bruger en del af de anonyme måske deres tid på andre ting, og bruger max. 1 time om ugen på at kigge herinde, eller kun den ene gang om måneden hvor de vil finde en glædespige at besøge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 6. Januar, 2014 Min fornemmelse er at mange nye brugere, ofte har fulgt med herinde som gæster i en længere periode, inden de tager springet til selv at blive medlemmer og deltage aktivt. Derudover tror jeg Aarhuselsker har ret i at en del medlemmer, ikke nødvendigvis logger ind når de lige er inde for at se om her er sket noget nyt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 6. Januar, 2014 (edited) Fint oplæg og et stadig tilbagevendende problem/emme på mange forumer – en lille flok stamkunder og nogle som kikker på – kender i det fra den lokale bodega For mit eget vedkommende har jeg kikket på stedet her i nogle måneder – måske fra engang i september-oktober husker det ikke præcist – men jeg har først nu "taget mig sammen" til at blive oprettet. Jeg startede fordi jeg var begyndt at bruge thai massage til mine tilbagendevendende rygproblemer – det hjalp på ryggen, men jeg fik efter nogle gange osse tilbudt noget "efterbehandling" – og der gik er en prås op for mig, og jeg begyndte at google og fandt stedet her Der er ikke nogen særlig grund til at det tog så lang tid for mig, mere tiden – en travl hverdag osv. – det kender mange af os – vi skal osse lige få lavet en "anonym e-mail" og der er meget galt Og så var der osse lige den med at jeg skulle accepeter min egen lyst/trang til at betale for sex – har altid været lidt af en "spejderdreng" så derfor var der lige et par ting jeg skulle ha' vendt i hovedet Redigeret 6. Januar, 2014 af mature man Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 6. Januar, 2014 det kan jo også være folks holdning herinde der gør at folk afholder sig fra at melde sig ind. jeg huske mit første indlæg om et besøg hos en skøn kvinde, og hvad skete der så folk begyndte at skrive om at det var reklame og alt muligt andet pis. der gjorde at jeg ikke følte trang til at skrive flere indlæg om piger jeg besøger,dette har dog ændret sig lidt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest thomasonly64 Skrevet 6. Januar, 2014 Jeg tror bare at mange medlemmer kigger ind, uden at logge sig på. Jeg har lige logget ind for at bekræfte ovenstående, indtil da stod jeg som gæst. Jeg får ud fra at en stor del af brugerne herinde anvender InPrivate-mode eller lignende for at undgå spor på computeren. Det betyder at vi skal logge ind hver gang da systemet ikke husker os - ligesom vi hver gang skal sige Nej tak til at besvare spørgeskemaet på Annoncelight. Når der ikke er noget at kommentere er der ingen grund til at logge ind. Og der er nok mange der ikke har den store erfaring at bidrage med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 6. Januar, 2014 Jeg har lige logget ind for at bekræfte ovenstående, indtil da stod jeg som gæst. Jeg får ud fra at en stor del af brugerne herinde anvender InPrivate-mode eller lignende for at undgå spor på computeren. Det betyder at vi skal logge ind hver gang da systemet ikke husker os - ligesom vi hver gang skal sige Nej tak til at besvare spørgeskemaet på Annoncelight. Når der ikke er noget at kommentere er der ingen grund til at logge ind. Og der er nok mange der ikke har den store erfaring at bidrage med. Hvilke emner kigger du så på herinde ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest thomasonly64 Skrevet 6. Januar, 2014 Hvilke emner kigger du så på herinde ? Anmeldelser I jylland er favoritten. I håb om at finde en der er et besøg værd. Jeg fandt en men hun aflyste dagen før. Så jeg læser anmeldelserne og er egentlig mest interesseret i at få bekræftet hvorvidt billeder er fake eller ej. Det ville være væsentlig simplere hvis Annonceguide og Voksenlistens profiler kunne have et "godkendt af eroguide.dk"-stempel, så jeg vidste at man som minimum ville blive modtaget af hende der er vist på billederne. Det lyder til at 2/3 af annoncerne er fake og den anden 1/3 giver en oplevelse der ikke er værd at bruge en time på. Det er min pengepung ikke velpolstret nok til at have råd til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 6. Januar, 2014 (edited) Jamen jeg er da god til at ikke logge på når jeg ikke er på "hjem"puteren....der er jeg tilgengæld konstant logget på....hvad pokker jeg så gør ang. småkager...der skal man være logget ud hihiihFør kunne man småsnuse lidt uden at være logget på, men nu skal man være logget på få at få hoved og hale i debattere og indlæg (jeg kan ivhertilfælde ikke se hvad der er sket i div streger uden jeg går direkte ind på dem som ikke logget ind....det kunne man før det nye system der nok "tvinger" en til at logge ind...og man så er logget ind, trods man lukker puteren osv (lidt irreterende hvis man er flere om den)selv om man renser ccockies og andet...så er man fandme logget ind, selvfølig kan man bare huske at lokke ud....det huske jeg bare ikke....så jeg er altid online...selv om jeg ikke er "her"øøøøøøøøh lidt kringlet....men jeg har ikke brug for at Erogudiess moderator team, har kenskab til mere end en IP-adresse...da jeg vil tro alle ens IP-adresser bliver logget som på alle andre forums....Jeg vil bare have lov til at bestemme hvad ip-de kan se og hvorfra den kommer! Redigeret 6. Januar, 2014 af Lady Cherie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. Januar, 2014 Før kunne man småsnuse lidt uden at være logget på, men nu skal man være logget på få at få hoved og hale i debattere og indlæg (jeg kan ivhertilfælde ikke se hvad der er sket i div streger uden jeg går direkte ind på dem som ikke logget ind....det kunne man før det nye system der nok "tvinger" en til at logge ind...og man så er logget ind, trods man lukker puteren osv (lidt irreterende hvis man er flere om den)selv om man renser ccockies og andet...så er man fandme logget ind, selvfølig kan man bare huske at lokke ud....det huske jeg bare ikke....så jeg er altid online...selv om jeg ikke er "her" Hvis denne observation/forklaring holder, må man vel formode, at vi vil se en stigning i antallet af tilmeldinger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Januar, 2014 Jeg kender en del som er medlem men ikke altid logger ind for lige at læse lidt... Men ja god modtagelse ville vel være en god start og fornuftig voksen dialog i sober tone skader vel heller ikke på lysten til at melde sig ind... Smil og godnat fra Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 836 Skrevet 7. Januar, 2014 Tjae... der er jo mange andre steder her på det store internet, hvor man osse lige browser rundt og læser lidt her og der efter, hvad man interesserer sig for... Og så skal man ikke være blind for, at det tager tid at skrive og debattere herinde. Meget tid! Når man har skrevet et indlæg eller en kommentar, skulle man jo gerne osse følge op på den og se, hvordan debatten går videre - og er der et interessant emne med mange siders debat, hvor man gerne ville byde ind, skal man osse læse det hele igennem, inden man selv giver sit besyv med. Det er faktisk grunden til, at jeg så ofte opgiver - i hvert fald så længe, der kun er fireogyve timer i døgnet. Jeg tror, tiden er af stor betydning - selv har jeg svært ved at finde al den tid, som jeg egentlig gerne ville bruge herinde. Det var interessedelen - men så er der osse den del, hvor man måske ikke føler sig forpligtet til at give oplysninger videre. You know - kiss'n tell. Har man pligt til det? Er hele verden én stor mandeklub, hvor mænd har pligt til at fortælle andre mænd alt? Øhh... nej. S 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dewalt 11 Skrevet 7. Januar, 2014 Må nok også erkende at jeg er en af dem der ikke logger på når jeg surfer min daglige runde på EG... Kun hvis jeg skal kommentere noget eller lave anmeldelse.... Men... Jeg skal nok... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Januar, 2014 Må nok også erkende at jeg er en af dem der ikke logger på når jeg surfer min daglige runde på EG... Kun hvis jeg skal kommentere noget eller lave anmeldelse.... Men... Jeg skal nok... Ja så må jeg da også "krybe til korset" Jeg har det fuldstændigt på samme måde, omvendt synes jeg også at jeg kun har behov for at logge på såfremt at jeg mener at jeg kan bidrage med noget konstruktivt og konkret. Passiv??, ja måske, men dog stadig aktiv i nogle henseender Hilsner fra Dråben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 7. Januar, 2014 (edited) Ja så må jeg da også "krybe til korset" Jeg synes, at det er legitimt nok ikke at logge ind. Man går bare selv glip af "tryk" og PB. Jeg ser det derimod som et større "problem" eller mysterium, at langt størstedelen af de tilmeldte brugere aldrig har skrevet så meget som et enkelt- eller meget få indlæg. Redigeret 7. Januar, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. Januar, 2014 Jeg synes, at det er legitimt nok ikke at logge ind. Man går bare selv glip af "tryk" og PB. Jeg ser det derimod som et større "problem" eller mysterium, at langt størstedelen af de tilmeldte brugere aldrig har skrevet så meget som et enkelt- eller meget få indlæg. Måske kan de ikke huske deres login, hehe Man går også glip af chatten ved ikke at logge ind, men tilgengæld ser man de farverige banner annoncer d: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 7. Januar, 2014 Ja ja!! Eller andre årsager. Hvorfor skal alt begrundes? Jeg spørg` bare. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Januar, 2014 Jeg ser det derimod som et større "problem" eller mysterium, at langt størstedelen af de tilmeldte brugere aldrig har skrevet så meget som et enkelt- eller meget få indlæg. Jeg tror, at forklaringen på mysteriet kan være ganske enkel. Ved at oprette en profil og logge ind, kan man for hver enkelt tråd se, om der er kommet nye indlæg siden man sidst havde læst den. Og for de lange tråde kan man vælge at 'Gå til første ulæste indlæg', hvilket jeg synes er en udmærket facilitet, som det vil være rart at have for alle tråde. Mvh smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rider 452 Skrevet 7. Januar, 2014 Krølle Bølle Du slutter dit indlæg med "jeg spør bare " Det er det samme jeg gør som trådstarter, jeg spørger bare og det har jeg vel lov til lige så vel som du har lov til det. Det er jo sådan at ingen tvinger folk til at komme med indlæg hvis de ikke har lyst. Det jeg ville med mi indlæg var bare at sige at hvis flere meldte sig ind så kom der vel også flere anmeldelser af steder og forhåbentlig anmeldelser af steder vi aldrig hører om her. Jeg er særlig intereseret i thaisteder og vi hører altid om de samme 10 steder Der er jo langt over 100 steder alene her i københavn som bliver besøgt (ellers ville de jo nok lukke) så der må vel være nogle oplevelser der ville være fine at høre om The Rider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. Januar, 2014 (edited) Krølle Bølle Du slutter dit indlæg med "jeg spør bare " Det er det samme jeg gør som trådstarter, jeg spørger bare og det har jeg vel lov til lige så vel som du har lov til det. Det er jo sådan at ingen tvinger folk til at komme med indlæg hvis de ikke har lyst. Det jeg ville med mi indlæg var bare at sige at hvis flere meldte sig ind så kom der vel også flere anmeldelser af steder og forhåbentlig anmeldelser af steder vi aldrig hører om her. Jeg er særlig intereseret i thaisteder og vi hører altid om de samme 10 steder Der er jo langt over 100 steder alene her i københavn som bliver besøgt (ellers ville de jo nok lukke) så der må vel være nogle oplevelser der ville være fine at høre om The Rider Jeg har jo tidligere kritiseret at vi mangler anmeldelser på forum. Den tråd endte desværre i mudder fordi et ord blev fejllæst. MEN især thaistederne er meget lidt glade for anmeldelser - måske derfor vi ikke ser flere. Selv er jeg stort set holdt op med at anmelde steder - se tråden Forstemmende Det forklarer måske lidt om hvorfor folk ikke logger ind/melder sig ind. Redigeret 7. Januar, 2014 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg