Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

så lige at der er kommet åbningstider på daljas annonce fedt så kan man tilrettelægge sine tidsbestillinger det tager jeg imod med åbne hænder tak dalja 

Hvem er den pige? Har du et link?

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej kik i sexnews der finder du hennes annonce  med blomsten ingen billeder hun får mine varmeste anbefalinger fantastisk massage i hysterisk rene omgivelser krydert med godt humør og sød imødekommenhed har prøvet rigtigt meget men her fåregår det som man kun tør håbe på prøv det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

hej kik i sexnews der finder du hennes annonce  med blomsten ingen billeder hun får mine varmeste anbefalinger fantastisk massage i hysterisk rene omgivelser krydert med godt humør og sød imødekommenhed har prøvet rigtigt meget men her fåregår det som man kun tør håbe på prøv det

Nå ok. Det er Dalya. Sorry den fangede jeg ikke. Ja hun er vist en skjøn kvinde.

Hun må gerne snart komme til et sted nær Århus :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hysteriskt rene....? Det lyder lidt   .... hysteriskt?

Nuvel, jeg glemte en gang - den gang hun hed Layla og masserede i Herlev - mine toiletartikler i hendes badeværelse. Det må være dem du har fået øjne på. Hysteriskt mandlige var de også. Med barbermaskine, tandbørste og det hele. Ikke så mærkeligt, for på den tiden blev jeg helt rundtosset af hendes behandling. Den var ophidsende.- ikke hysteriskt men alligevel....

Som anmeldelse betragtet er denne trådstart ellers meget specifik: Hun har åbningstider på sin annonce

I dare say.

Det er der jo ikke mange som har.

Hysteriskt rene eller ikke...

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den har været anført i anmeldelserne. Prøv i søgefunktionen på "Dalya", så dukker anmeldelserne nok op, og et link anføres gerne af trådstarter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tja, der er vist bred enighed om hendes fantastiske service niveau !

Og hvad faciliteterne rent,pænt professionel massage Brix, dejlig elskovs madras på gulvet

Her lige link til min tråd.

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

NB.

Ja, der er sgu dejligt rent og pænt, hun får 12 på alle hylder massage, sex, humør og faciliteter!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...