Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

så lige at der er kommet åbningstider på daljas annonce fedt så kan man tilrettelægge sine tidsbestillinger det tager jeg imod med åbne hænder tak dalja 

Skrevet

så lige at der er kommet åbningstider på daljas annonce fedt så kan man tilrettelægge sine tidsbestillinger det tager jeg imod med åbne hænder tak dalja 

Hvem er den pige? Har du et link?

Skrevet
  • Author

hej kik i sexnews der finder du hennes annonce  med blomsten ingen billeder hun får mine varmeste anbefalinger fantastisk massage i hysterisk rene omgivelser krydert med godt humør og sød imødekommenhed har prøvet rigtigt meget men her fåregår det som man kun tør håbe på prøv det

Skrevet

hej kik i sexnews der finder du hennes annonce  med blomsten ingen billeder hun får mine varmeste anbefalinger fantastisk massage i hysterisk rene omgivelser krydert med godt humør og sød imødekommenhed har prøvet rigtigt meget men her fåregår det som man kun tør håbe på prøv det

Nå ok. Det er Dalya. Sorry den fangede jeg ikke. Ja hun er vist en skjøn kvinde.

Hun må gerne snart komme til et sted nær Århus :)

Skrevet

Hej PS,

Jeg har forsoegt at finde hendes annonce, der er noget der hedder: www.sexnews.dk er det det rigtige sted? - hvis ja, hvordan finder jeg hendes annonce naar jeg er paa HOME siden?

Tak

G

Skrevet

Hysteriskt rene....? Det lyder lidt   .... hysteriskt?

Nuvel, jeg glemte en gang - den gang hun hed Layla og masserede i Herlev - mine toiletartikler i hendes badeværelse. Det må være dem du har fået øjne på. Hysteriskt mandlige var de også. Med barbermaskine, tandbørste og det hele. Ikke så mærkeligt, for på den tiden blev jeg helt rundtosset af hendes behandling. Den var ophidsende.- ikke hysteriskt men alligevel....

Som anmeldelse betragtet er denne trådstart ellers meget specifik: Hun har åbningstider på sin annonce

I dare say.

Det er der jo ikke mange som har.

Hysteriskt rene eller ikke...

B

Skrevet

Den har været anført i anmeldelserne. Prøv i søgefunktionen på "Dalya", så dukker anmeldelserne nok op, og et link anføres gerne af trådstarter.

Skrevet

Tja, der er vist bred enighed om hendes fantastiske service niveau !

Og hvad faciliteterne rent,pænt professionel massage Brix, dejlig elskovs madras på gulvet

Her lige link til min tråd.

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

NB.

Ja, der er sgu dejligt rent og pænt, hun får 12 på alle hylder massage, sex, humør og faciliteter!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.