Hop til indhold
vor2574

ThaiStar massage i Nørresundby

Recommended Posts

Har også besøgt Thaistar i Nørresundby - jeg blev ikke serviceret af hende som optræder i annoncen - hun var i klinikken, men hendes "assistent" håndterede mine paragraffer på en måde som jeg fuldt ud er tilfreds med. Det var fuld service, og "assistenten" var nok ca 30 år (alderen på thailandske kvinder kan være svært at vurdere) slank, sød, dejlig og "så køn, så man tror at det er løgn".  Dog var der et silikoneproblem - det er desværre efterhånden blevet svært at undgå, men det er jo sjældent her i verden at alt er helt perfekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ejeren Dueana, som ifølge sin annonce kun masserer samt (for tiden) 2 andre piger med hver sin annonce.

Personligt synes jeg, at stedet er blevet for dyrt, så jeg kommer der ikke længere.

(kommer i stedet hos pigerne på Kastetvej i Vestbyen)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pølsemanden skrev, 1 time siden:

Der er ejeren Dueana, som ifølge sin annonce kun masserer samt (for tiden) 2 andre piger med hver sin annonce.

Personligt synes jeg, at stedet er blevet for dyrt, så jeg kommer der ikke længere.

(kommer i stedet hos pigerne på Kastetvej i Vestbyen)

Har du evt link til de to andre annoncer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pølsemanden skrev, den 19.9.2023 at 15:57:

Der er ejeren Dueana, som ifølge sin annonce kun masserer samt (for tiden) 2 andre piger med hver sin annonce.

Personligt synes jeg, at stedet er blevet for dyrt, så jeg kommer der ikke længere.

(kommer i stedet hos pigerne på Kastetvej i Vestbyen)

Hvem er det på Kastetvej du kommer ved ellers? Thai Orkide?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke det er hende her han besøger i vestbyen. Ligger særlig diskret men kan sige "go" for pigen 

https://annoncelight.dk/showad/357981

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pølsemanden skrev, den 9.10.2023 at 23:20:

Det var først Jasmin, indtil jeg traf Lotus. Fremover er hun den foretrukne. Efter min mening er Jasmin bedre til at massere, mens Lotus giver bedre sex.

Jasmin er både sød, lækker og god til sex-delen, så nu måtte jeg jo prøve Lotus ift. ovenstående - Men jeg er ikke helt enig....jeg synes faktisk at Lotus minder lidt om en "ombygget" model, og jeg er ikke helt sikker på "hendes" oprindelige køn :) Synes hun havde lidt for mange mørke dun på overlæben, og var meget tæt bygget...Men den står helt og aldeles for min egen regning

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingdane68 skrev, den 11.11.2023 at 13:21:

Jasmin er både sød, lækker og god til sex-delen, så nu måtte jeg jo prøve Lotus ift. ovenstående - Men jeg er ikke helt enig....jeg synes faktisk at Lotus minder lidt om en "ombygget" model, og jeg er ikke helt sikker på "hendes" oprindelige køn :) Synes hun havde lidt for mange mørke dun på overlæben, og var meget tæt bygget...Men den står helt og aldeles for min egen regning

Jasmin er super sød, den anden jeg har mødt derindd ved jeg ikke hvad hedder, men jeg måtte gå med slap diller desværre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu bliver jeg nødt til at kommentere på det her...

Der må være tre piger så. Skrev med Jasmin, som ikke havde tid, men det havde veninden. Godt så. Hende nupper vi. Nu er jeg jo ikke pivet med mine 93 kg, og da slet ikke i forhold til de her thaipigers massage, men er I da helt frie for at tænke, hun kunne massere, så jeg var nødt til lige at vende mig om og henkaste: " you are sooo strooong...:)". EN FANTASTISK MASSAGE rent faktisk. Så god, at det måske var på bekostning af resten, ala (man kan vel ikke få i pose og i sæk i denne branche). Men nejnej, resten var til ug. Eneste minus var, at hun ikke vare så meget for at kysse (kunne jeg skimte på hendes indadvendte læber). Fint nok, der skal være plads til udvikling... Hun mødte iøvrigt op i de strammeste sorte leggings, og det kan jeg bare ikke stå for. At hun så tilmed havde nogle meget markerede og trænede fitness ben i dem, så er jeg bare solgt....Men drenge, hun hed Lotta. Og det kan jeg vel ikke have forvekslet med Lotus...??

Redigeret af Napoleon69

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen som har en aktuel status angående hvordan det står til hos Thaistar for øjeblikket? Jeg besøgte klinikken et par gange i oktober, og da var der 2 damer som formodentlig var 25 - 30 år. Et par rigtig dejlige unge damer, dog med siliconeudrustning, som thai brancen desværre er blevet plaget af. Jeg var tilbage igen for ca 3 uger siden, men da var de 2 unge desværre væk. Der var kun en enkelt dame, men hun var så til gengæld mindst lige så gammel som de 2 unge tilsammen. Jeg fandt en undskyldning for at luske ud af døren igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...