Bel 1 Skrevet 12. September, 2023 Hey er der nogen herinde der været hos bibi i Skækskør?? Om hun tilbyder noget extra?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hommage 49 Skrevet 12. September, 2023 Har du et link til hende eller hvor har du info om hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 292 Skrevet 12. September, 2023 Bel skrev, for 5 timer siden: Hey er der nogen herinde der været hos bibi i Skækskør?? Søg på navnet - der er flere tråde med den kære Bibi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 276 Skrevet 13. September, 2023 https://www.bibisthaimassage.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hooot 13 Skrevet 16. September, 2023 Bel skrev, den 12.9.2023 at 16:03: Hey er der nogen herinde der været hos bibi i Skækskør?? Om hun tilbyder noget extra?? Jeg ved hun har flyttet sin klinik fra Østergade til ny adresse også i Skælskør , kunne også rigtigt godt tænke mig at vide om der tilbydes ekstra på den nye adresse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hooot 13 Skrevet 26. September, 2023 Er der slet ikke nogle der har besøgt Bibi på den nye adresse , og kan fortælle om den er blevet helt grøn eller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jni 3 Skrevet 18. Januar Jeg har ikke kunne finde nogen på bibi omkring Skælskør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 292 Skrevet 19. Januar Alt er muligt hos Bibi. Lige fra den seriøse gode massage til det vildeste sex - og så er hun samtidig bare rigtig sød at snakke med Det eneste ankepunkt er, at Skælskør er så pokkers langt væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightwish 155 Skrevet 19. Januar jni skrev, for 17 timer siden: Jeg har ikke kunne finde nogen på bibi omkring Skælskør https://www.facebook.com/photo?fbid=622347323705928&set=pcb.622347590372568 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bel 1 Skrevet 19. Januar Nielsen hva koster sån en tur og siger hun selv hva hun tilbyder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jni 3 Skrevet 19. Januar (edited) Nielsen Tonajt skrev, for 9 timer siden: Alt er muligt hos Bibi. Lige fra den seriøse gode massage til det vildeste sex - og så er hun samtidig bare rigtig sød at snakke med Det eneste ankepunkt er, at Skælskør er så pokkers langt væk Redigeret 19. Januar af jni Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jni 3 Skrevet 20. Januar jni skrev, for 14 timer siden: Hvad slags vildeste sex kan man da få hos bibi.kan man også få anal sex hos hende også . Og hvornår har du så sidst være hos bibi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jni 3 Skrevet 21. Januar Nielsen Tonajt skrev, den 19.1.2025 at 09:11: Alt er muligt hos Bibi. Lige fra den seriøse gode massage til det vildeste sex - og så er hun samtidig bare rigtig sød at snakke med Det eneste ankepunkt er, at Skælskør er så pokkers langt væk Hvad med supper fransk og anal sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jni 3 Skrevet 25. Januar Jeg vil høre om der er nogen der har været hos bibi for nylig da jeg har prøve at få en tid hos hende. Har prøvet at ringe os sendt en SMS til hende men have ikke hørt noget fra hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Sjælland 1 Skrevet 25. Januar Ja jeg har lige besøgt Bibi. Der er ikke noget ekstra på det nye sted. Jeg tror hun blokerer folk der spørger om ekstra... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jni 3 Skrevet 25. Januar (edited) Mr.Sjælland skrev, for 8 minutter siden: Ja jeg har lige besøgt Bibi. Der er ikke noget ekstra på det nye sted. Jeg tror hun blokerer folk der spørger om ekstra... Jeg har ikke spurgt om ekstra er kun ude efter en god omgang massage .men har aldrig hørt fra hende Redigeret 25. Januar af jni Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jni 3 Skrevet 25. Juli Mr.Sjælland skrev, den 25.1.2025 at 22:50: Ja jeg har lige besøgt Bibi. Der er ikke noget ekstra på det nye sted. Jeg tror hun blokerer folk der spørger om ekstra... Hun har da give ekstra i hele 2024 og også i hele 2025 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 292 Skrevet 26. Juli Mr.Sjælland skrev, den 25.1.2025 at 22:50: Ja jeg har lige besøgt Bibi. Der er ikke noget ekstra på det nye sted. Jeg tror hun blokerer folk der spørger om ekstra... Så led vær med at spørge - og blot nyde det når hun går i gang Det er generelt god stil at undlade at spørge til ekstra, medminde stedet annoncerer med det. Der er trods alt en del steder hvor de alene udfører reel massage uden ekstra. Pigen skal nok lade dig det vide såfremt hun tilbyder mere end blot massage 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jni 3 Skrevet 26. Juli Nielsen Tonajt skrev, for 10 minutter siden: Så led vær med at spørge - og blot nyde det når hun går i gang Det er generelt god stil at undlade at spørge til ekstra, medminde stedet annoncerer med det. Der er trods alt en del steder hvor de alene udfører reel massage uden ekstra. Pigen skal nok lade dig det vide såfremt hun tilbyder mere end blot massage Hun blokerer hvis du spørger om ekstra i din SMS, har selv set at hun blokerer alle der spørger om ekstra i deres SMS. Og som der også bliver skrive så nyde hendes super gode massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Sjælland 1 Skrevet 26. Juli Jeg har ikke spurgt om ekstra. Hun fortalte bare om hvordan hun svarede folk der skrev og ringede om ekstra... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jni 3 Skrevet 27. Juli (edited) Mr.Sjælland skrev, for 8 timer siden: Jeg har ikke spurgt om ekstra. Hun fortalte bare om hvordan hun svarede folk der skrev og ringede om ekstra... Ja du har fuldstændig ret hun blokerer alle er ringer og skriver om ekstra. Og jeg kan fortælle dig at der rigtig mange der ringer og skriver til hende om ekstra. For jeg har selv set de SMS hun har få fra nogen af dem er sender SMS til hende. Jeg har heller aldrig spurt hende om ekstra .for hun har selv spurgt om jeg vil have ekstra Redigeret 27. Juli af jni Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bel 1 Skrevet 27. Juli Ok så hun tilbyder extra? Hva har hun? og hvad er hendes priser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jni 3 Skrevet 27. Juli Bel skrev, for 1 time siden: Ok så hun tilbyder extra? Hva har hun? og hvad er hendes priser Du må jo selv prøve at bestille en tid hos hende. Så må du se om hun også tilbyde dig noget extra Tro ikke hun tilbyde extra til alle kun dem følge noget for Men du skal hurtigt for hun holder ferie fra den 1 august og 14 dage frem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg