Hop til indhold
JesperJ

Thaimassage i Fuglebjerg

Recommended Posts

Thaimassage og Happiness time (NOT)

Jeg skrev på nummeret, om det var pigen på billederne, og fik svar tilbage at hende i den blå kjole er Memi..  det er det sikkert også, det er bare mange år siden:D

hende der åbnede døren(Memi) er meget slidt at se på, og hendes attitude passer fint til hendes udseende.

Jeg var kørt 30 min. så jeg spurgte til oliemassage, som de annoncerer med i deres annonce, det kunne så kun lade sig gøre med 30 min. da hun havde glemt at der kom en anden kunde om lidt, så jeg kørte med det samme igen.

Har været væk fra thaimassagemiljøet i lang tid, da der var for langt i mellem snapsene, lidt som en julefrokost hos AA. 

Redigeret af JesperJ

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mangler der ikke noget af anmeldelsen?

Gik du igen eller tog du imod olie massagen i 30 min? Hvordan var selve massagen hvis du fik den?

Hvad mener du med attituden passer til hendes udseende?

Redigeret af Kiillii

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kiillii skrev, for 7 timer siden:

Gik du igen eller tog du imod olie massagen i 30 min? Hvordan var selve massagen hvis du fik den?

Prøv at læs anmeldelsen igen

JesperJ skrev, for 7 timer siden:

da hun havde glemt at der kom en anden kunde om lidt, så jeg kørte med det samme igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JesperJ skrev, for 11 timer siden:

Jeg skrev på nummeret, om det var pigen på billederne, og fik svar tilbage at hende i den blå kjole er Memi..  det er det sikkert også, det er bare mange år siden:D

hende der åbnede døren(Memi) er meget slidt at se på, og hendes attitude passer fint til hendes udseende

Det er desværre sådan fuglebjerg har kørt i en del år. Hvis du søger lidt på det herinde på forum, så kan du da også læse positive anmeldelser, men det er desværre længe siden ( flere år siden )jeg har fået noget ordentligt derfra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tja hvad kan man sige, der er virkeligt lang mellem snapsene her i Sydsjælland. Og fuglebjerg er heller ingen undtagelse. har også været hos Memi, kan nemt genkende det der bliver skrevet. Jeg fuldførte så. 

Skrev lidt og lavede en aftale, blev modtaget af en lettere slidt Memi, og det endte med en slatten gang massage og hurtig bj og maskinsex. "Slam bam thank you mam" og ud af døren i en fart. 

NB. Når man skriver med det der må være deres alfons, kan alt lade sig gøre og når man ankommer er sandheden en anden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...