Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa 

Efter at have læst de positive ting omkring Lisa i Struer, her på siden tænkte jeg det var på tid af besøge hende, så vi fik aftalt tid, hvad jeg ønskede på sms og så jeg kørte forventningsfuld mod Struer.

Jeg var på hendes adresse lidt før aftalt tid og blev modtaget med et smil og kys.

Vi fik afregnet efterfulgt af mere kys og kram inden jeg tog et hurtigt bad hvorefter vi gik ind på værelset og Lisa gav mig en dejlig gang massage på ryggen.

Da hun var færdig blev jeg vendt om og vi kyssede inden jeg fik min indtil videre bedste bj, hold da op hun kan sutte. Det blev et mix af sut og kys inden hun satte sig on top og gav mig en uforglemmelig ridetur, wow det var vildt dejligt og frækt.

Så blev det tid til doggy og Lisa's krop er bare vildt sexy, synet af hende bagfra var rigtig lækkert og efter lidt tid kom jeg.

Vi lagde og små snakkede lidt mens vi kyssede og kælede.

30 minutter går hurtigt så jeg klædte mig på og vi kyssede på gensyn.

Alt i alt et besøg jeg varmt kan anbefale.

Link til Lisa https://annoncelight.dk/showad/375947

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mike40dk skrev, for 3 timer siden:

Hejsa 

Efter at have læst de positive ting omkring Lisa i Struer, her på siden tænkte jeg det var på tid af besøge hende, så vi fik aftalt tid, hvad jeg ønskede på sms og så jeg kørte forventningsfuld mod Struer.

Jeg var på hendes adresse lidt før aftalt tid og blev modtaget med et smil og kys.

Vi fik afregnet efterfulgt af mere kys og kram inden jeg tog et hurtigt bad hvorefter vi gik ind på værelset og Lisa gav mig en dejlig gang massage på ryggen.

Da hun var færdig blev jeg vendt om og vi kyssede inden jeg fik min indtil videre bedste bj, hold da op hun kan sutte. Det blev et mix af sut og kys inden hun satte sig on top og gav mig en uforglemmelig ridetur, wow det var vildt dejligt og frækt.

Så blev det tid til doggy og Lisa's krop er bare vildt sexy, synet af hende bagfra var rigtig lækkert og efter lidt tid kom jeg.

Vi lagde og små snakkede lidt mens vi kyssede og kælede.

30 minutter går hurtigt så jeg klædte mig på og vi kyssede på gensyn.

Alt i alt et besøg jeg varmt kan anbefale.

Link til Lisa https://annoncelight.dk/showad/375947

Hvis du har læst om hende herinde, hvorfor skrev du så ikke i den eksisterende tråd. Alt for mange tråde gør siden uoverskuelig. 

Men dejligt at du oprettede en profil for at anmelde hende. 

Redigeret af weber

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 7 timer siden:

Hvis du har læst om hende herinde, hvorfor skrev du så ikke i den eksisterende tråd. Alt for mange tråde gør siden uoverskuelig. 

Hvor finder jeg den regel?

At du mangler overblik må du ta' med rette vedkommende...  B)

Tak for anmeldelsen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Jeg talte dansk og engelsk med Lisa og vil sige at engelsk nok er hendes fortrukne men hendes danske til også ok :)

Tror det afhænger af hvordan du kontakter hende, jeg skrev på dansk og hun svarede på dansk, da jeg besøgte hende var det en blanding af begge dele :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, den 11.9.2023 at 14:23:

Hvis du har læst om hende herinde, hvorfor skrev du så ikke i den eksisterende tråd. Alt for mange tråde gør siden uoverskuelig. 

Men dejligt at du oprettede en profil for at anmelde hende. 

Dejligt, så fik endnu en ny bruger et spark i nødder, godt Lisa havde tomt dem først.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mrsofus69 skrev, for 16 minutter siden:

Dejligt, så fik endnu en ny bruger et spark i nødder, godt Lisa havde tomt dem først.

Tak for en go' bemærkning og ja, hun tømte dem helt:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brysthår skrev, for 58 minutter siden:

Giver hun mega fransk?

Hun giver en rigtig lækker superfransk og man kan jo altid bare spørge når man kontakter hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brysthår
Mike40dk skrev, den 15.9.2023 at 08:08:

Hun giver en rigtig lækker superfransk og man kan jo altid bare spørge når man kontakter hende :)

Ok. Er stedet diskret?

Del dette indlæg


Link til indlæg

ikke særlig diskret  men hun står og er klar når du kummer og låser dig ind med det samme .

hun er en meget flot pige og jeg havde en fantastisk time med hende jeg kommer igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brysthår skrev, for 13 timer siden:

Ok. Er stedet diskret?

Som Landmand skriver er stedet ikke særligt diskret men hun står klar til at lukke en ind når man kommer og de gange jeg har besøgt hende har det været med en dejligt smil og kys.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...