Hop til indhold

GP /thai der tænder på gammel og fed??

Featured Replies

Skrevet

Gammel og fed vil nogen sige, jeg ynder at kalde mig ældre og overvægtig :rolleyes:

Har prøvet både thai og GP'er, men mangler at finde hende der rent faktisk kan tænde på ældre /overvægtig. 

Har nogen af jer andre "gamle / fede" fundet hende. :roll:

Kbh. Vest / syd Sjælland. 

Skrevet
Milner skrev, for 42 minutter siden:

Gammel og fed vil nogen sige, jeg ynder at kalde mig ældre og overvægtig :rolleyes:

Har prøvet både thai og GP'er, men mangler at finde hende der rent faktisk kan tænde på ældre /overvægtig. 

Har nogen af jer andre "gamle / fede" fundet hende. :roll:

Kbh. Vest / syd Sjælland. 

Håber virkelig du finder hvad du søger, da der skal være plads til alle og vi er lige meget værd . Nu har jeg selv en ok muskuløs krop og oplever desværre mange thai piger sige at de ikke bryder som om fede danske mænd, og nogle laver desværre også grin med det .

Skrevet

Skal jeg tro på telefondamen hos Eventyrpigerne, så kan pigerne faktisk bedst lide ældre mænd. Hun nævner dog intet om fedme i den forbindelse.:razz: Og jeg er kun gammel, ikke fed.

Redigeret af henlan

Skrevet
henlan skrev, for 51 minutter siden:

Skal jeg tro på telefondamen hos Eventyrpigerne, så kan pigerne faktisk bedst lide ældre mænd. hun nævner dog intet om fedme i den forbindelse.:razz: Og jeg er kun gammel, ikke fed.

Hørte jeg også fra teledamen på Seduction Girls og jeg er både gammel og overvægtig

Skrevet
Oldtimer skrev, for 2 minutter siden:

Hørte jeg også fra teledamen på Seduction Girls og jeg er både gammel og overvægtig

Jeg forventer at blive end dog meget eftertragtet hos pigerne, når jeg bliver olding.

Skrevet

Hvad får du ud af det, hvis du rent faktisk fandt en som tænder på din fede og gammel krop?

En god ting ved købesex er jo at det ingen betydning har hos de fleste piger, dog ser jeg nogle danske piger ha alder og fedme grænser. 

Et par fordele som jeg har oplevet ved at tænde en pige, er at hun svulmer op inden i, og sex uden blev tilbudt, men det også en del kg og rynker siden.

Skrevet
sexes skrev, for 2 timer siden:

Hvad får du ud af det, hvis du rent faktisk fandt en som tænder på din fede og gammel krop?

Kan kun tale ud fra mine gæsters udtalelser hos mig. De fleste bliver selv mere tændt af pigen oprigtigt er tændt og har lyst, de synes det er frækt at pigen er liderlig og måske endda får orgasmer. Det fjerner tvivlen om hvor vidt pigen gør det frivilligt og af lyst. Glidecreme er en go erstatning men rarest for begge parter hvis det er dejligt vådt forneden. Pigen er helt naturligt mere oprigtigt engageret og indlevende og tilstede. (Som mange brokker sig over hvis det modsatte er tilfældet). Der er mange fordele, men de fleste, ikke alle, men mange vil gøre deres bedste for at give en go oplevelse på trods. Og så er der den som tager pengene og haster igennem for at få det overstået og dem som ærligt siger nej det her kan jeg ikke. Og der er begge dele jo voldsomt øv. 

Skrevet

Tænker det er nok lidt for meget forlangt at pigerne ligefrem tænder på os ... jeg er også .. øøh, ældre og overvægtig .. 
Men jeg oplever da at de danske piger godt kan rumme os .. de fleste, anyway ... 
Måske er det kropskontakten de får lidt glæde af .. 
Eller, de danske piger er genrelt mere vant til mænd med 'dad bod's' ...

Jeg blev nysgerrig og googlede lidt .. og ja, som jeg fornemmede, så er overvægt ikke så udbredt i Thailand, som i Danmark ...
Måske derfor Thai-pigerne reagerer som de gør ... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.