Hop til indhold

Føler mig som en taber når jeg betaler for sex

Featured Replies

Skrevet
SweetKisses skrev, den 13.9.2023 at 09:23:

Det ene behøver ikke udelukke det andet. God vind fremover. 

Meget enig i at kunsten er at finde balancen - hvad kan man få ud af købesex på de præmisser der er for det. Og det tager muligvis noget tid at greje, ligesom at ens behov jo heller ikke er de samme over tid.
Jeg ser heller ikke købesex som en erstatning for et kærlighedsbaseret parforhold. Mere som et evt. supplement.

Købesex er for mig at se vigtigt for mange, der ellers ikke har tiltrækkelig adgang til sex på andre måder. Eller som har fantasier der ellers ikke kan udleves. 

Og fint at tage en pause og reflektere over, hvad man har behov for. Følelse af at være taber kan muligvis hænge samme med andre forhold også, og kan man gøre noget ved det, så er det bare om at tage fat. Man skal jo i hvert fald grundlæggende synes, at det giver mening at købe sex alt i alt - i min bog balancerer det, og jeg har økonomisk overskud til at trykke på pyt-knappen, når oplevelsen er under niveau eller min egne dagsform står i vejen for at få fuldbyrdet, det jeg kom efter.

Skrevet
Iynx skrev, den 10.9.2023 at 23:52:

Jeg er meget empatisk anlagt og forstående overfor for mennesker der sælger og køber sex. Jeg tror at der aldrig kommer en universal filosofi der enten forguder eller dæmoniserer fænomenet som en helhed – det bunder ud i til syvende og sidst om at kende sig selv og drivkraften bag ens intentioner. 

(…)

Jeg fik aldrig svaret i sin tid. Nogen mennesker er sikkert med empati – andre uden. Jeg tror ikke helt, jeg forstår det andet. Men det er i hvert fald godt hvis man har respekt for GP’er så det er jo rigtig godt hvis du har det. 

Iynx skrev, den 10.9.2023 at 23:52:

(…)

Jeg slås ret meget med mit forhold til købesex. Det er nemt. Ikke billigt, men det værd. En lavthængende frugt der byder ind til en indlevende underverden med legende fantasmer. Jeg elsker at møde kvinder på dette ukonventionelle skråplan. 

Men jeg savner at være oprigtigt eftertragtet, begæret og at føle mig sexet. Jeg ved at hvis jeg smækker døren i, så lukker jeg mig selv af fra en del eventyrligheder. Men hvis jeg lader døren stå på klem, inviterer jeg alt for mange vrangforestillinger ind. Jeg kan ikke købe mig til den autentiske tiltrækning som jeg savner i min hverdag. Sex er ikke bare sex. Det handler lidt om at smelte sammen som personligheder

Spilder jeg min tid?

Jeg forstår igen ikke helt det hele. Du nævner noget med vrangforestillinger – den slags kendes ved nogle psykiatriske diagnoser, men jeg ved ikke helt hvad du mener med ordet i denne kontekst.

Jeg ved heller ikke helt med det med personligheder der flyder sammen – jeg er bange for jeg ikke forstår det. Men du er jo en klient og GP’en en GP, så det er vel adskilt?

Mit indtryk er måske at det er noget med at det føles for meget som en fantasi om at være eftertragtet – jeg er ikke sikker? Du kan jo meget vel måske også være det, altså eftertragtet, men det man køber hos en GP er en ydelse.

Mine formuleringer her må ikke tages forkert – jeg er blot lidt i tvivl om hvordan dele af indlægget skal forstås.

For at give dig et kort svar så tror jeg roligt at du bare kan besøge GP’er hvis det er det du ønsker. Det er selvfølgelig ikke noget man nødvendigvis er “stolt” af men der er f.eks. netop mange herinde der gør det og jeg tror også overraskende mange fyre/mænd har prøvet det.

henlan skrev, den 11.9.2023 at 16:38:

TS' største problem er måske ikke købesex, men snarere hans stærke trang til at blive eftertragtet og begæret. Lad os nu for guds skyld prøve at undgå at dæmonisere og sygeliggøre de seksuelle drifter og sammenligne købesex med misbrug af alkohol, der er skadeligt. Prostitution er i forvejen dybt tabuiseret ude i samfundet. Lad os da prøve at undgå det i dette forum.

Jeg kæmper lidt for helt at forstå, hvad der er ts’ tanke. Jeg sætter lige dit navn ind da jeg havde lidt problemer med at citere @henlan.

Men vi skal da i hvert fald ikke sygeliggøre prostitution eller det at købe det. 

Det virker som om at ts netop har et behov for at føle sig eftertragtet, det er der måske nogen der har – jeg tænker dog ikke alle. Jeg tror netop bare det vigtige er at huske at det at besøge en GP er en ydelse. Problemet er vel hvis ts ikke føler at det at besøge GP’er så er det rigtige for ham? 

HrFlint skrev, for 8 timer siden:

Meget enig i at kunsten er at finde balancen - hvad kan man få ud af købesex på de præmisser der er for det. Og det tager muligvis noget tid at greje, ligesom at ens behov jo heller ikke er de samme over tid.
Jeg ser heller ikke købesex som en erstatning for et kærlighedsbaseret parforhold. Mere som et evt. supplement.

Købesex er for mig at se vigtigt for mange, der ellers ikke har tiltrækkelig adgang til sex på andre måder. Eller som har fantasier der ellers ikke kan udleves. 

(…)

Jeg er nok ikke helt enig i, hvad du skriver. Jeg ser det ikke som en balance. Hvis nogen har lyst til at besøge 10 GP’er hver måned – så go for it.

Jeg tror også folks behov er meget forskellige. Nogen er singler, andre i forhold, andre gifte – der kan være tusinder af årsager til hvorfor folk besøger GP’er. Der findes f.eks. også GFE der vil være en slags kæresteoplevelse, andre har en fetich og ja nogen har måske ved ellers at få sex.

Det afgørende for mig at se er netop at huske at det bare er en ydelse. Så man kan sagtens f.eks. få kæreste-lignende sex. Det er bare noget andet.

HrFlint skrev, for 8 timer siden:

(…)

Og fint at tage en pause og reflektere over, hvad man har behov for. Følelse af at være taber kan muligvis hænge samme med andre forhold også, og kan man gøre noget ved det, så er det bare om at tage fat. Man skal jo i hvert fald grundlæggende synes, at det giver mening at købe sex alt i alt - i min bog balancerer det, og jeg har økonomisk overskud til at trykke på pyt-knappen, når oplevelsen er under niveau eller min egne dagsform står i vejen for at få fuldbyrdet, det jeg kom efter.

Jeg ved ikke om jeg vil anbefale folk at tage pauser eller fortsætte. Jeg tænker at de skal gøre hvad de har lyst til.

Det er jo desværre ikke alting man kan sige pyt til – forhåbentlig er de fleste oplevelser med GP’er gode. En enkelt eller to vil nok ikke.

Held og lykke med GP’erne :)

/TheLion

Redigeret af TheLion

Skrevet

Du betaler altid for det, deres priser står bare på døren

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.