Hop til indhold
Iynx

Føler mig som en taber når jeg betaler for sex

Recommended Posts

Jeg er meget empatisk anlagt og forstående overfor for mennesker der sælger og køber sex. Jeg tror at der aldrig kommer en universal filosofi der enten forguder eller dæmoniserer fænomenet som en helhed – det bunder ud i til syvende og sidst om at kende sig selv og drivkraften bag ens intentioner. 

Jeg slås ret meget med mit forhold til købesex. Det er nemt. Ikke billigt, men det værd. En lavthængende frugt der byder ind til en indlevende underverden med legende fantasmer. Jeg elsker at møde kvinder på dette ukonventionelle skråplan. 

Men jeg savner at være oprigtigt eftertragtet, begæret og at føle mig sexet. Jeg ved at hvis jeg smækker døren i, så lukker jeg mig selv af fra en del eventyrligheder. Men hvis jeg lader døren stå på klem, inviterer jeg alt for mange vrangforestillinger ind. Jeg kan ikke købe mig til den autentiske tiltrækning som jeg savner i min hverdag. Sex er ikke bare sex. Det handler lidt om at smelte sammen som personligheder

Spilder jeg min tid?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv at leve i ufrivilligt cølibat i 39 år pga. sygdom, som jeg gjorde, og se så, hvad du mener om købesex efterfølgende.;)

Og som min psykiater sagde, da jeg talte om købesex: 'Det er dyrere at være gift.'

Redigeret af henlan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iynx skrev, for 17 minutter siden:

Sex er ikke bare sex. Det handler lidt om at smelte sammen som personligheder

Det her tror jeg du skal passe på, for købesex er oftest bare sex. Sex med en romantisk partner er der hvor det handler om at smelte sammen.

Når det så er sagt tror jeg helt bestemt på at autentisk tiltrækning forekommer alle steder - også i købesex miljøet. Følelser kender ingen grænser og kan opstå hvor som helst, omend det måske er mere sjældent i dette miljø end andre.

Det er også muligt at forfølge drømmen om et romantisk forhold mens du stadig kommer hos glædespiger - bare husk at stoppe når du finder det du søger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan faktisk godt lyde til at du skal igang med classic dating i stedet?
Det med "hverdagens tiltrækning" og være oprigtigt begæret finder du bare ikke i en købesituation, og hvis det er dét du savner, så skal du finde dig en sød og dejlig kæreste :)

Jeg benytter købesex når jeg er single og vil lige til sagen. Jeg elsker at der er en transaktionel aftale imellem mig og kvinden, vi bilder ikke hinanden noget ind. Hun får mine skattehærgede opsparingskroner og jeg får hendes tid og talent.

Vi kan så lege alt muligt, om det er sød kærestesex eller vilde dominanslege har vi jo aftalt inden start, og det syntes jeg er skønt.
Også at man bare kan plapre ud med sine fantasier på dagen, med en kæreste/bolleven/bekendt er det altid lidt mere en forhandling med et hav af usagte ønsker og forventninger -Det kan skam også være sjovt, men nogle gange er det bare SÅ befriende at fortælle hvad man ønsker, høre om det kan lade sig gøre og til hvilken pris og så beslutte om det er "go eller no-go".

Redigeret af T-Boner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_Daydream

Om du spilder din tid med købesex? Næh... Det synes jeg ikke du gør - du investerer jo blot i din egen livskvalitet? :wub: *kærligt klem*

Måske Sugar Dating kunne være noget for dig, imens du leder efter en kæreste? <3

Jeg forstår godt dit dilemma... Du er måske blot lidt for bevidst omkring at det langt henad vejen er en "vare" og en "illusion" du køber... og det synes jeg egentlig er lidt ærgerligt. Du skulle jo gerne føle glæde/tilfredshed, være dejligt mættet og empowered i din maskulinitet efter et besøg hos en GP? :wub:

Hvis jeg var dig, så ville jeg finde den GP der gav dig aller mest GFE for pengene- virkelig nyde hendes selskab til fulde! :wub: og så fortsætte med at lede efter en kvinde i vanilla-life at dele en lidt dybere og mere vedvarende relation med...  <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iynx skrev, for 7 timer siden:

Jeg er meget empatisk anlagt og forstående overfor for mennesker der sælger og køber sex. Jeg tror at der aldrig kommer en universal filosofi der enten forguder eller dæmoniserer fænomenet som en helhed – det bunder ud i til syvende og sidst om at kende sig selv og drivkraften bag ens intentioner. 

Jeg slås ret meget med mit forhold til købesex. Det er nemt. Ikke billigt, men det værd. En lavthængende frugt der byder ind til en indlevende underverden med legende fantasmer. Jeg elsker at møde kvinder på dette ukonventionelle skråplan. 

Men jeg savner at være oprigtigt eftertragtet, begæret og at føle mig sexet. Jeg ved at hvis jeg smækker døren i, så lukker jeg mig selv af fra en del eventyrligheder. Men hvis jeg lader døren stå på klem, inviterer jeg alt for mange vrangforestillinger ind. Jeg kan ikke købe mig til den autentiske tiltrækning som jeg savner i min hverdag. Sex er ikke bare sex. Det handler lidt om at smelte sammen som personligheder

Spilder jeg min tid?

Jag känner mig inte som en förlorare (taber) för att jag köper sex - tvärtom så känner jag mig som en vinnare för att jag har haft en god lön och nu har en god pension som har gjort det möjligt för mig att få njuta av skön sex med härliga kvinnor jorden runt! När jag tidigare i livet haft sämre inkomster så har jag inte haft samma möjigheter.

Jag förstår precis vad du menar med att "sex er ikke bare sex", men väldigt många damer i min ålder (70 år) är inte intresserade av sex. Jag trivs med att på på teater, konsert, museer och vandra i skogen med dem, men jag vill också fortfarande även ha sex då och då. Att köpa sex ger mig den möjligheten – jag kan på teater och äta (spise) fina middagar med mina väninnor och ha sex med GP. Tidigare i livet gjorde sexköp att jag kunde okomplicerat kunde få sexuell njutning under arbetsresor och slapp tråkiga kvällar ensam på ett hotell.

Allt detta gör att i alla fall jag känner mig som en vinnare, och inte en förlorare, för att jag köper sex. Men det är kanske för att jag har möjlighet att förena båda världarna med vänner (även kvinnliga) och med härlig GP-sex med yngre kvinnor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke du er en taber fordi du køber sex. Kan godt følge fornemmelsen af at det kan være for nemt og du ikke kender pigens følelse for dig, da hun har professionel tilgang til akten. Se hellere på det som selvforkælelse, noget du gør for dig selv.

Hvis du søger blandingen af tilgængelig sex og gensidig fascination, vil jeg anbefale swingerklub. Her kan du færdes blandt ligesindede, som søger en sjov og fræk aften, og måske finde en der også tænder på dig og det du kan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iynx skrev, for 9 timer siden:

Jeg er meget empatisk anlagt og forstående overfor for mennesker der sælger og køber sex. Jeg tror at der aldrig kommer en universal filosofi der enten forguder eller dæmoniserer fænomenet som en helhed – det bunder ud i til syvende og sidst om at kende sig selv og drivkraften bag ens intentioner. 

Jeg slås ret meget med mit forhold til købesex. Det er nemt. Ikke billigt, men det værd. En lavthængende frugt der byder ind til en indlevende underverden med legende fantasmer. Jeg elsker at møde kvinder på dette ukonventionelle skråplan. 

Men jeg savner at være oprigtigt eftertragtet, begæret og at føle mig sexet. Jeg ved at hvis jeg smækker døren i, så lukker jeg mig selv af fra en del eventyrligheder. Men hvis jeg lader døren stå på klem, inviterer jeg alt for mange vrangforestillinger ind. Jeg kan ikke købe mig til den autentiske tiltrækning som jeg savner i min hverdag. Sex er ikke bare sex. Det handler lidt om at smelte sammen som personligheder

Spilder jeg min tid?

Ja, det er ikke let. Jeg kan godt følge dig i dine tanker. Jeg bliver nysgerrig efter, hvad der afholder dig fra at have den autentiske tiltrækning i dit liv, som du dybest søger og som (lyder det for mig som om) købesex bliver en erstatning for, og som du godt kan mærke ikke er virkelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ganske rigtigt som Luna_Daydream skriver. Det er vel ens livs kvalitet man investerer i. Du køber noget nyt til dig selv . Og har glæden i den tid du er sammen med hende. Den halve eller hel time som du har sammen med hende den kan man jo glædes over langt tid bagefter. Har aldrig følt mig som tager ved at opsøge en gp. Men snare heldig over jeg har haft mulighed for at være sammen med nogle skønne og lækrere piger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg læste overskriften på dit indlæg, forestillede jeg mig, at du påtager dig samfundets generelle syn på købesex, og dens brugere. Men som jeg læste dit indlæg, fornemmer jeg tydeligt, at der er noget, der stikker dybere. 

Købesex kan være mange ting, men du kan også finde den oprigtige liderlighed, begær, længsel, spænding med købesex. Sandt, der er mangt og meget godt og skidt at få i den store sexindustri, og en gang i mellem skal man kysse mange frøer, før man finder dét der virker, sådan helt rigtigt. ^_^

Som det er nævnt tidligere i denne tråd, kan sugardating måske være noget for dig - med mere tryk på dating-delen :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
kad skrev, 1 time siden:

Ganske rigtigt som Luna_Daydream skriver. Det er vel ens livs kvalitet man investerer i. Du køber noget nyt til dig selv . Og har glæden i den tid du er sammen med hende. Den halve eller hel time som du har sammen med hende den kan man jo glædes over langt tid bagefter. Har aldrig følt mig som tager ved at opsøge en gp. Men snare heldig over jeg har haft mulighed for at være sammen med nogle skønne og lækrere piger :)

Ikke hvis man er følelsesmæssigt afhængig af at få sit fix og så føler sig som en taber bagefter og længes efter noget autentisk indtil man dulmer det med et nyt fix (eller en lavthængende frugt, som der skrives). Hvis det er det, der er tale om (og det ved jeg ikke om det er), så er det en afhængighed og så er det noget andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sexes
Iynx skrev, for 13 timer siden:

Men jeg savner at være oprigtigt eftertragtet, begæret og at føle mig sexet.

Helt ærligt du lyder som en kvinde, købesex er ikke noget for dig, så stop nu, jo længere tid du bliver ved jo sværere bliver det at stoppe.

Brug din energi på at finde en kæreste, købesex er ikke for alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
kad skrev, for 5 timer siden:

Ganske rigtigt som Luna_Daydream skriver. Det er vel ens livs kvalitet man investerer i. Du køber noget nyt til dig selv . Og har glæden i den tid du er sammen med hende. Den halve eller hel time som du har sammen med hende den kan man jo glædes over langt tid bagefter. Har aldrig følt mig som tager ved at opsøge en gp. Men snare heldig over jeg har haft mulighed for at være sammen med nogle skønne og lækrere piger :)

Sådan er det ikke for alle, måske for dig . Købesex kav være ligesom spil og andet affhænighed, og folk som har det sådan, er lede og kede af det, dybt inde i dem selv .

Jeg kan sagtens sætte mig ind i det TS skriver .

Vi har alle forskellige indgangsvikler til købesex, ligesom menneske har det til alkohol.

Del dette indlæg


Link til indlæg

TS' største problem er måske ikke købesex, men snarere hans stærke trang til at blive eftertragtet og begæret. Lad os nu for guds skyld prøve at undgå at dæmonisere og sygeliggøre de seksuelle drifter og sammenligne købesex med misbrug af alkohol, der er skadeligt. Prostitution er i forvejen dybt tabuiseret ude i samfundet. Lad os da prøve at undgå det i dette forum.

EnsomSjæl skrev, for 1 time siden:

Sådan er det ikke for alle, måske for dig . Købesex kav være ligesom spil og andet affhænighed, og folk som har det sådan, er lede og kede af det, dybt inde i dem selv .

Jeg kan sagtens sætte mig ind i det TS skriver .

Vi har alle forskellige indgangsvikler til købesex, ligesom menneske har det til alkohol.

 

Redigeret af henlan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
henlan skrev, for 15 minutter siden:

TS' største problem er måske ikke købesex, men snarere hans stærke trang til at blive eftertragtet og begæret. Lad os nu for guds skyld prøve at undgå at dæmonisere og sygeliggøre de seksuelle drifter og sammenligne købesex med misbrug af alkohol, der er skadeligt. Prostitution er i forvejen dybt tabuiseret ude i samfundet. Lad os da prøve at undgå det i dette forum.

 

Nu skal du ikke diktere hvad min holdning er . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnsomSjæl skrev, for 2 timer siden:

Nu skal du ikke diktere hvad min holdning er . 

Næh, men jeg kunne ønske mig, at nogle mennesker her på forummet var lidt mere positive og mindre sygeliggørende, sådan så vi, der køber og sælger sex, ikke skal føle os forkerte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Lynx

Tak for dit indlæg, det nemme svar er “så stop med at købe” men du skriver dybere, det fortjener et mere seriøst svar og du har også fået serøse svar fra andre, du må selv vurdere om du syntes mit svar er seriøst.

1. Sex der er købt er en købt serviceydelse på linje med andre serviceydelser, GP lægger krop og ofte empatisk engagement i samværet også for at skabe den gode illussion om en kæresteoplevelse, nogle er dygtigere end andre, eller er det “kemi” ? 
 

2. Intet nok så meget “friendly fucking”( du ved skore en dame på værtshuset) kan erstatte det intime samvær mellem to der elsker hinanden i og uden for sex. Herunder det at blive fristet af en lækker kollega til firmafesten. 
 

3. Jeg læser dit opslag, at du er en mand der savner at blive forelsket og have oplevelsen af at kvindne også er forelsket.

Du kan med fordel tage på højskole eventuelt en grupperejse med andre det er mange bud på nettet, her vil du - uden garanti, have mulighed for at møde hende og I kan blive gensidigt forelsket.

Indtil da er det så din seksuelle “livskvalitet” at købe den gode illussion, et liv uden sex er ikke realistisk.

Hænger din “taberfølelse” sammen med at du ikke har scoret eller tør begive dig ud på “skore arenaen” - det er sårbart men givende når der er succes. Oprigtigt held og lykke herfra. 
 

bh

Bødlen - der er en blødmand

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bødlen skrev, for 2 timer siden:

Hænger din “taberfølelse” sammen med at du ikke har scoret eller tør begive dig ud på “skore arenaen”

Tænkte lidt det samme ...
Jeg synes ikke man behøver at se sig selv som 'taber' fordi man har svært ved at score ... 
Tror der nu til dags er en del flere især 'voksne' mænd der har problemer med at finde en kæreste ... 
Jeg selv har, men jeg har også nogle af de samme udfordringer som @henlan nævner ... 

Men alligevel, i 'gamle dage' kunne man som regel finde sig en kone hvis man var en 'god forsørger' ... 
Ved at ansætte en husholderske, eller søge gennem et ægteskabsbureau eller kontaktannonce ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bødlen skrev, for 2 timer siden:

eventuelt en grupperejse med andre

Jeg har rejst med grupperejser i mange år, stort set dog kun busrejser - og her er aldersgruppen 70+, og jeg vil sige alderen er voksende ... 
Bare til orientering ... 
Men jeg ved der er grupper på Facebook hvor yngre og midaldrende singles søger rejsefæller ... 
Dét kan måske være en idé ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iynx skrev, den 10.9.2023 at 23:52:

Men jeg savner at være oprigtigt eftertragtet, begæret og at føle mig sexet

Løft tunge vægtstænger i en årrække og du vil opleve en stor forskel.

Iynx skrev, den 10.9.2023 at 23:52:

Spilder jeg min tid?

Ja, med det syn, som du har på sex (hvilket jeg deler).
Med få undtagelser, tror jeg det er tåbeligt at forestille sig, at pigerne får andet end anerkendelse og en høj timeløn ud af det hele.

Redigeret af asdfpaj

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
henlan skrev, for 11 timer siden:

Næh, men jeg kunne ønske mig, at nogle mennesker her på forummet var lidt mere positive og mindre sygeliggørende, sådan så vi, der køber og sælger sex, ikke skal føle os forkerte.

Hvad du føler, er jeg ikke herre over desværre .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar. Rigeligt med stof til eftertanke. For at holde det kort og godt; der er ting som penge ikke kan købe og det er ofte dem der har mest værdi i livet

Jeg gider simpelthen ikke de her illusioner mere. De er for trættende. Pøj pøj med købeplaskeriet til jer andre, men jeg tænker at jeg kan gøre bedre

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iynx skrev, for 11 timer siden:

Tak for svar. Rigeligt med stof til eftertanke. For at holde det kort og godt; der er ting som penge ikke kan købe og det er ofte dem der har mest værdi i livet

Jeg gider simpelthen ikke de her illusioner mere. De er for trættende. Pøj pøj med købeplaskeriet til jer andre, men jeg tænker at jeg kan gøre bedre

 

Det ene behøver ikke udelukke det andet. God vind fremover. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter 15 års ækteskab føler jeg meg fri med købesex. Det er nemt, hurtigt at få til en aftale og jeg kan ha fun sex med piger udenfor min "liga". Der er dog én ting jeg har gjort forkært et par gange og det er å finde spænning med ukendte gp'er: Det er desværre ofte mindre frivillige - og det gør jeg absolut ikke igjen. Det får meg til å føle meg som en taber. Men med fantastiske kvinder som f.eks. @Leijlastar, Vicky Basno, og  @SweetKisses er jeg i gode hender og jeg ved at de er avklaret med det hele.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...