Hop til indhold
Jammerlap

Flensburg Harrislee???

Recommended Posts

Bange er jeg ikke.. Men spændt.. :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

 

kører de også med de priser jeg nævnte ca.. ?

altså som på "gaden"

 

Som jeg skrev længere oppe i tråden, skal du regne med € 80,-/½ time + € 20,-/entre/klippekort. Du kan også få 20min/€ 60,-. Lidt dyrere end på et alm. bordel/priv., men du risikerer ikke at bruge lang tid på at finde et sted og når pigen så står der i lummerbelysningen, kan det være svært at vende om igen, selvom hun måske ikke lige svarer til forventningerne mht. udseende, alder og vægt.

 

Det kan godt være du tænker at du kan få 2 billige ture på "gaden", fremfor 1 tur på P-club, men 2 dårlige ture, hvor du bare skal gøres hurtig færdig, opvejer sjældent 1 god tur med en top pige et eksklusivt sted som P-club, hvor du ikke behøver være bange for at blive plukket, som på div. natklubber på Reeperbahn i Hamburg.

 

Når du først har fået smag for FKK, kører du måske senere længere ned i Tyskland, hvor FKK priserne er lavere end gadepriserne i f.eks. Flensburg - helt ned til € 30,-/½ time - se div. FKK beretninger under Tyskland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Jeg synes måske ikke det er fair, at sige du risikerer at få dårlig service i klinikkerne.

 

Jo det gør du da, men det gør du også på FKK. 

 

Som Gungner skriver, slutter tiden ofte efter manden er kommet når du vælger 50 euro versionen. Så du kan godt risikere det reelt kun er 20-25 min. Det er årsagen til jeg er begyndt at fravælge byen, da man får meget bedre service længere nede i Tyskland.

 

Der var et interview ude fra P-Club, at 80 % af kunderne er Danskere. Hvad pigerne fortæller inde i byen, er det over 50 % danskere derinde. Dette er formentlig årsagen til, markedet er så smadret i Flensborg. De bliver invaderet af "die dumme dänen" og de falder jo på halebenet når de hører priser på 50 euro.

 

På FKK ACAPULCO koster 30 mint 40 euro. Først er 30 min faktisk 30 min, nogengange mere. Dernæst er der superfransk med i det, og der er sørme også kys med i. Den gennemsnitlige service dernede ligger noget over gennemsnitservicen i Flensborg (hvad jeg har oplevet), når du kun tager 30 minut basispakken (Og jeg har besøgt Engelsburg nogle gange)

 

Men go for it!!!! Det er jo kun 50 euro/375 kr du sætter på højkant, hvis du da ikke er en sugardaddy :-)

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som Gungner skriver, slutter tiden ofte efter manden er kommet når du vælger 50 euro versionen. Så du kan godt risikere det reelt kun er 20-25 min. Det er årsagen til jeg er begyndt at fravælge byen, da man får meget bedre service længere nede i Tyskland.

Da jeg spurgte Candy-Cach på P-club om en halv time var 30 min. var svaret ja og det var det.

Det var 80€ for fransk uden, jeg tvivler på om de har 50€ versjonen på clubben.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej

 

hvis man ikke et ord kan på tysk, men man så stadigt finde rundt og få en aftale i hus ?

 

her tænker jeg samtale og aftale om penge etc.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej

 

hvis man ikke et ord kan på tysk, men man så stadigt finde rundt og få en aftale i hus ?

 

her tænker jeg samtale og aftale om penge etc.

 

De fleste piger kan lidt engelsk også - ellers kan lidt fingersprog + fucky fucky mv. også gøre det  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

hej

 

hvis man ikke et ord kan på tysk, men man så stadigt finde rundt og få en aftale i hus ?

 

her tænker jeg samtale og aftale om penge etc.

Hvis du tager den liste jeg har skrevet, er du sikker på prisen er 50 euro 30 min!! (folk må gerne komme med supplement, hvis de kender andre steder, hvor man altid for det tilbudt for 50 euro uanset pigen)

 

De andre steder, kan det være 50 Euro, men du kan også risikere 60 eller 80 euro. Varierer fra pige til pige.

 

På Fair-girl kan du se om de evt taler Engelsk også ( er der flere som gør) Men ellers stik pigen en 50 seddel i hånden, så kan hun altså godt regne den ud ;-)

 

Hvis du vil have ekstra ting, så kig på nogle af alle de lister der er herinde med oversættelser af de forskellige ting. Og sig "Wie viel kostet bla bla ekstra?"

 

Det er ikke så svært

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...