Rejsenetværk 9604 Skrevet 9. September, 2023 I forbindelse med mit fravær på EG i et par år, hvor jeg har berørt omstændighederne omkring mit fravær i et længere comeback opslag. Der er det mit indtryk, at det helt generelt er blevet markant dyrere at gå på FKK klubber i Tyskland og måske også i Østrig. End tilfældet var i mange år før pandemien, og nu krig i Ukraine. Jeg har fået det indtryk at priserne er steget markant efter pandemien, og i forbindelse med den stigende inflation? I mange år kostede det standard 50 euro i entre, og 50 euro for en standard halv time med standardydelser hos pigerne i klubberne. Det var prislejet i de gennemsnitlige budgetvenlige klubber. Men der har altid har været high end klubber med en entre på 80 - 100 euro, og 60 - 75 euro for en standard halv time hos pigerne i klubberne. Det kan se ud til at det nu er fortid? At vi kan differentiere mellem klubberne på pris, som tidligere. Jeg er i dialog via PB med en udtrykt interesse, for at vi arrangerer en fælles tur for at besøge FKK klubber sammen. Jeg tror at vi gør klogt i at forvente at entreen kan ligge på mellem 60 og 100 euro, og at en standard halv time med standardydelser i dag ligger på 100 euro +/- Måske 150 euro + for 1 standard time med standard ydelser. Er klar over at jeg er pessimist her, men jeg synes at vi bør planlægge turen ud fra nogle forventninger til omkostninger, som vi kan acceptere inden at vi rejser på tur! Hvis priserne i klubberne viser sig at ligge lidt lavere end de priser, jeg her tager højde for. Så kan vi jo kun blive positivt overrasket Men jeg tror, at hvor det tidligere var muligt at besøge en gennemsnitlig FKK klub, med et medium prisleje for 1500 kr +/- alt inklusive. Inklusiv entre og alt hvad den inkluderer under ens ophold, og 1 - 2 gange på rum med 1 pige i en halv standard time med standard ydelser. Der forventer jeg at det kan koste os mindst 2000 kr at besøge en klub, inkluderet en tur eller to ture på rum med en pige under et besøg i klubben. Måske mindre, men vi bør ikke forvente det! Det er vigtigt at budgettere med at der er luft i budgettet, til at vi kan blive negativt overrasket. Og sådan at vi har råd til det hvis det sker! Hvis turen modsat ender med at koste mindre end vi forventer, så er det bare penge vi har sparet mod forventning. Jeg tror at hver af os bør sætte 10 - 15000 kr af til en tur med 4 overnatninger over 5 dage? Gør vi det, tror jeg at vi er rimeligt garderet mod at forbruget kommer bag på os undervejs sammen. Pandemien har udgjort et granat chok i købesex branchen globalt, og har formentlig også sat sig dybe spor i branchen med FKK klubber. Der reklameres på denne portal med et i antal FKK klubber i Tyskland, på ca 30 færre klubber end portalen før pandemien anslog at der findes i Tyskland: FKK24.de FKK-SAUNACLUB PORTRAITS Alle 129 FKK Clubs ansehen https://www.fkk24.de/ Jeg tænker også at en tilbagegang i antal FKK klubber i Tyskland? Ikke viser hele billedet af den markedstilpasning, der ser ud til at have fundet sted efter at Tyskland er genåbnet efter Covid 19 nedlukningen. Er det tilfældet at der generelt er færres piger i klubberne, end vi oplevede det i mange år i Tyskland før pandemi, nu krig og stigende inflation. Personligt hilser jeg det velkomment, hvis udbud og efterspørgsel er tippet mere til pigernes fordel end til de mandlige gæsters fordel. Forudsat at det er udtryk for at færre piger i dag kan dele en større kage, som de kan tage sig bedre betalt for end de kunne tidligere! Men er det sådan det hænger sammen, eller er priserne bare steget så meget at der nu er færre piger i klubberne. Fordi priserne er steget, og der derfor måske er færre mandlige kunder til en mindre kage. Til deling mellem færre piger end tidligere? Det har aldrig for mig udgjort end kvalitet i sig selv, at vi kunne opleve så mange piger som muligt i en klub under et besøg. Tværtimod har jeg altid gerne set at vi havde færre piger at vælge imellem, som så kunne dele den samme kage. Så der kunne blive et gennemsnitligt større stykke kage til hver pige i huset. Alt med måde selvfølgelig! Der vil også kunne være så få piger i klubberne, at det ikke har værdi som mand at besøge dem. Men der har vi aldrig været når jeg har besøgt en FKK klub! Jeg ville altid kunne have været tilfreds med mit besøg, også hvis der havde været 25 - 50 % færre piger. End tilfældet, som oftest har været. Men hvordan hænger prisudviklingen så sammen med struktur tilpasningen, i FKK branchen i Tyskland og Østrig? Er der tale om en ond cirkel med en opadstigende pris spiral, og en nedadstigende spiral i forholdet mellem udbud og efterspørgsel. Som måske gavner ingen, og mere er til skade for alle parter, piger, mænd og klubber. Hvorom alting er! Jeg vil kunne møde interesse i fællesrejser fra brugere på EG, hvor 10 - 15000 kr er et greb i lommen for dem. Og det ingen betydning har for dem, om de vælger at tage med på en fælles tur eller ikke. Mens beløbet for andre, uanset hvor gerne de end vil deltage i en fælles tur, sprænger bunden i deres budget. Og de derfor vil afholde sig fra at deltage, hvis de ikke har råd. For mig er det et pænt stort beløb til formålet, men det afgør ikke om jeg kan tage med på en fælles tur. Og jeg derfor også vil vælge selv at deltage, hvis jeg kan opnå selskab på en tur sammen med andre. Men når alt dette er konkluderet, så ændrer det ikke ved det forhold! At det i dag er økonomisk mindre attraktivt at rejse til Tyskland for at gå på FKK klub, end det tidligere har været. I sammenligning med at bruge det samlede beløb, som omkostningerne til en tur til Tyskland udgør. Versus at bruge pengene på at købe sex i Danmark. Jeg antager at det er en cost-benefit analyse, som kan få nogle tidligere inkarnerede fans af FKK konceptet i Tyskland. Til i stedet at rette blikket mod det hjemlige marked, for at bruge pengene hjemme i stedet. Måske måske ikke? Det gør imidlertid ikke jeg! For jeg kan ikke bruge mine penge fornuftigt til formålet i Danmark, hvor gerne jeg end ville. For den ramme om mit køb af sex, som jeg efterspørger som en helhedsoplevelse når jeg køber sex. Den findes ikke i Danmark, og derfor er jeg nødt til at rejse til udlandet! For at kunne opnå den oplevelse, jeg foretrækker som forbruger af købesex. Efter nu ca 3 år uden at have købt sex, med en enkelt undtagelse i København da der blev åbnet op for det med gyldigt Corona pas. Der er jeg nu i den grad klar til at rejse igen, særligt hvis jeg kan opnå andres gode selskab på en tur. Men hvad siger I der har rejst efter oplevelsens, lige siden det blev muligt at gøre det igen? Tror I at oplevelsen samlet set er blevet så meget dyrere, end i mange år før pandemi, krig og inflation. At jeg af den grund simpelthen må påregne, at kunne tiltrække færre interesserede? End det kunne have været muligt tidligere, da det var økonomisk mere gunstigt at rejse som sexturist i Tyskland og Østrig. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 9. September, 2023 Apro po den tråd jeg har startet, så er der her nogle interessante iagttagelser, som jeg ikke ærlig talt ikke havde ventet at finde! Pt dette tilbud, men det kan jo tages af plakaten igen når som helst: GENUSS PUR – Tageskarte Girl deiner Wahl (1/2 Stunde) Verlängerung und individuelle Wünsche sind selbstverständlich möglich und direkt abzusprechen. relax & sex Wir bieten Ihnen ein vielfältiges Wellness- und Unterhaltungsangebot: Bar, Gastronomie, Sauna, Pool, Live-TV, Fußball, Wärmeliegen, Tischfussball, Billard, Poker, Erotikkino, Massage, Sandstrand, Ruheliegen, Garten u.v.m. Selbstverständlich inkludiert sind frischer Bademantel und Handtücher. Pauschal: € 110,-- https://www.fun-palast.at/ EINTRITT FREI !!! Unkostenbeitrag € 99,- Inkludiert in den € 99,- sind: ½ Stunde mit einer selbstständig tätigen Dame http://www.fresh-sauna.at/ Gladiator pakke Spar hele dagen med adgangspakken inklusiv 2 x ½ time. -------------- Jeg kan ingen steder se hvad prisen er? Samme i samme klub Salzburg, wals og Feldkirchen https://www.casa-carintia-kaernten.at/_lccms_/_00886/Specials.htm?VER=230330161031&LANG=ger&MID=197 Spørgsmålet kan så være? Bør man tilvælge et sted på grund af sådanne tilbud? Eller bør man helt se bort fra disse tilbud, og besøge de steder man uanset har mest lyst til at besøge. Jeg selv hælder mest til det sidste. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 893 Skrevet 9. September, 2023 Hej dejligt du er tilbage, har altid læst dine indlæg med stor interesse, man skal læse mange indlæg, før man møder nogle der er så seriøs som dig. jeg vil gerne med på tur, men dette efterår passer meget dårligt, jeg har været afsted siden medio August og vender først retur til dk 3 oktober - jeg opholder mig i Europa, dog samme sted, og køber sex 2 gange i døgnet, så min ferie-kvote er opbrugt for 2023, økonomien fejler ikke noget, men har, og bruger mange penge på mine køb, alt skal også hænge sammen. jeg følger dig, og håber vi kan lave noget sammen senere - jeg læste også i et af dine indlæg, du skrev du gerne vil mødes med seriøse folk, når jeg engang er i kbh. Skriver jeg til dig, så kan vi mødes på café, og drikke en kop kaffe, se om vi har kemi for rejser sammen. rigtig god sensommer og efterår glæder mig til at læse anmeldelser fra dine ture 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
transboy 1 Skrevet 9. September, 2023 Rejsenetværk skrev, for 6 timer siden: I can't see anywhere what the price is? Same in the same club Salzburg, wals and Feldkirchen https://www.casa-carintia-kaernten.at/_lccms_/_00886/Specials.htm?VER=230330161031&LANG=ger&MID=197 Just checked their website, and I wasn't able to find any prices either. The only thing they mentioned was a €60 entrance fee. Have you checked their Google Reviews? Otherwise, you may need to contact them. Coming back to your initial question, I personally would much rather spend a bit more to visit a place that I *actually* want to visit than some place that might be a bit cheaper. You're already spending a big amount of money - better make it worth it! Good luck, have fun & stay safe :') 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 9. September, 2023 (edited) fræk6 skrev, for 5 timer siden: jeg følger dig, og håber vi kan lave noget sammen senere - jeg læste også i et af dine indlæg, du skrev du gerne vil mødes med seriøse folk, når jeg engang er i kbh. Skriver jeg til dig, så kan vi mødes på café, og drikke en kop kaffe, se om vi har kemi for rejser sammen. rigtig god sensommer og efterår glæder mig til at læse anmeldelser fra dine ture Hej fræk6 Alt det du skriver er sød musik i mine ører - tak ! Det er lige præcis den slags tilkendegivelser jeg gerne vil have nogle af For det har jo være min oplevelse over et par årtier i fora på EG og på et par forløbere til EG, at det har lykkedes at etablere stabile netværk der har holdt i 2, 3 og 5 år. Og som når de over tid gik helt i opløsning, blev jeg slået tilbage til start hvor det kunne tage 1 - 2 års ørkenvandring i forum. Hvor jeg var nødt til at rejse på egen hånd, ind til der igen kom nye til som gerne ville deltage i nye netværk til nye fællesrejser. Og det kunne så holde nogle år indtil at jeg personligt igen endte i den situation som jeg nu igen står i. Din tilkendegivelse er præcis et sådant første skridt som man kan arbejde ud fra, for på sigt at se om vi kan arrangere noget sammen. En gang ude i fremtiden, måske indenfor et halvt til et helt år? Der kan min Spanien tråd godt passe sig selv, som en alle kan vende tilbage til og tage op igen senere som en mulighed. Jeg har også selv stået i den situation at være i netværk med nogle der havde bedre råd end jeg selv, og som derfor rejste oftere end jeg var i stand til. Og når de spurgte sagde jeg bare nej tak når jeg ikke havde råd, og tog med sjældnere når jeg havde råd. Jeg brugte også færre penge end de gjorde når vi besøgte klubberne, men bare ved at opholde mig i klubberne fik jeg den helhedsoplevelse der gør køb af sex til en succes for mig. Så bare at vi kender hinanden, det giver det muligheder som vi ikke har hvis vi ikke gør det. Og det er ikke ensbetydende med, at man så vil eller kan rejse hver gang andre gerne vil på tur. Men det giver muligheden for at lave oplæg til nye ture i forum på EG, hvis vi på forhånd er nogle der sammen tager initiativet til det. Der komme ingen anmeldelse af mig efter en tur, men jeg håber at andre vil skrive anmeldelser af ture vi måtte komme på sammen. Jeg orker ikke mere at skrive anmeldelser! Men jeg vil bidrage med indlæg i tråde under andres anmeldelser af ture, som jeg selv har deltaget i. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 9. September, 2023 af Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 9. September, 2023 fræk6 skrev, for 6 timer siden: jeg vil gerne med på tur, men dette efterår passer meget dårligt, jeg har været afsted siden medio August og vender først retur til dk 3 oktober - jeg opholder mig i Europa, dog samme sted, og køber sex 2 gange i døgnet, så min ferie-kvote er opbrugt for 2023, økonomien fejler ikke noget, men har, og bruger mange penge på mine køb, alt skal også hænge sammen. Se det er jo interessant i sammenhæng med emnet for mit opslag! Kan du sammenligne dit nuværende forbrug på din tur, som du er på nu over en ret lang periode. Med tidligere ture du har være på, og hvis du kan, kan du så identificere at prisen for den sex du køber er steget i sammenligning med tidligere? Hvis ja, hvor meget oplever du så at prisen for sex er steget der hvor du tager rundt til. Du behøver ikke skrive hvor du rejser rundt til, og hvor du køber sex! Men bare nogle før og efter priser der kan sammenlignes, hvis du vil. Og hvis du ikke ønsker at skrive det i tråden, er det selvfølgelig helt ok! Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 893 Skrevet 9. September, 2023 Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden: Se det er jo interessant i sammenhæng med emnet for mit opslag! Kan du sammenligne dit nuværende forbrug på din tur, som du er på nu over en ret lang periode. Med tidligere ture du har være på, og hvis du kan, kan du så identificere at prisen for den sex du køber er steget i sammenligning med tidligere? Hvis ja, hvor meget oplever du så at prisen for sex er steget der hvor du tager rundt til. Du behøver ikke skrive hvor du rejser rundt til, og hvor du køber sex! Men bare nogle før og efter priser der kan sammenlignes, hvis du vil. Og hvis du ikke ønsker at skrive det i tråden, er det selvfølgelig helt ok! Venlig hilsen Rejsenetværk Hej min ven, jeg kan sige vi er enig - glæder mig til fremtiden jeg opholder mig i sydeuropa før Covid var jeg også her, og i samme klubber. og steder, det er et område jeg er kommet i omkring 10 år før corona kunne en aften se sådanne ud Pigen: 23-29 år udseenet: 160-180 cm slank vægt 50-70 kg efter højde, bryster fra a-c skål, langt sort hår, meget smilende - taler engelsk service: alm sex med elle stillinger, 69 med/uden gummi - nogle tilbyder afslutning i munden tid: 30-40 min pris: 50 euro - tillæg på 10 euro med anal - kom man igen alt incl 50 euro idag samme piger og ydelser start pris 50 euro kender de en, start pris 40 euro hver ekstra ydelse 10 euro så som kys, 69, uden gummi, anal alt sex her er med gummi, dog skal jeg sige jeg søger aldrig sex uden mht. De kvinder jeg har beskrevet, findes der også andre størrelser og alder, det er bare ikke min mål gruppe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 9. September, 2023 Tak fræk6 Det er jo på ingen måde udtryk for en opadstigende pris spiral, og der er i dit eksempel intet der økonomisk skulle kunne begrænse nogle. Men når det er sagt! Så fornemmer jeg at dine erfaringer beror på en inside viden, som ikke er så sporbar for os andre, når vi googler efter information på nettet. Det har været min oplevelse i mine søgninger efter information om Spanien, at der har jeg opnået både at blive præsenteret for højt profilerede steders egen markedsføring. Omtale og anmeldelser af samme, som har indikeret det inflations pres som jeg har fået indtryk af at markedet er under indflydelse af i Tyskland og Spanien. Men ved at grave et spadestik dybere er jeg også stødt på anmelder roste, og fremhævede lokale Privat diskret steder fremfor turist fælderne. Og jeg har på fornemmelsen, at du måske har opnået viden om gode muligheder, som der ikke er så almen tilgængelig information om? Hvis du har, så er det jo ikke kommet af ingenting, men ved at du selv har gjort en indsats for at opnå den viden du har Imidlertid er det en grundpræmis for os flest! Hvis vi bevæger os ud i ukendte farvande, så opnår vi de informationer som vi er i stand til at grave frem på Google,. Og ikke nødvendigvis de informationer som vi har mest brug for. Det har været så udmattende at tilvejebringe den mængde information om Spanien, som jeg nu har gjort tilgængelig her på EG. At jeg nok aldrig var begyndt på det, hvis jeg havde troet at det ville blive så svært som det viste sig at være. Måske gør jeg det aldrig igen tilsvarende? Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 14. September, 2023 Den her tråd indikerer måske meget godt, hvilken retning udviklingen den har taget i Tyskland? Dejlige dage på Harmony - men fremtiden er usikker? Men situationen er jo helt gal, hvis at både priserne er blevet op til fordoblet. Og der stadig er for mange piger til for få mandlige gæster. Det er jo kortsigtet kun en tilstand som ejerne af klubberne kan have gavn af. For klubben har entre indtægten fra både mænd og piger, men det holder jo ikke i længden. Det ser ud til at det mest hensigtsmæssige kan være, hvis flere klubber lukker, og der vil være færre piger i færre klubber. Hvor der så kommer flere mænd i færre klubber. Men det er en udvikling der hæmmes af at forskellen i købekraft, og på lønniveauet i Rumænien og samme i Tyskland er så stor. At det som pigerne uanset ender med på bundlinjen, har stor købekraft hjemme i Rumænien og Bulgarien. Det er lidt lige som at de svenskere der i dag arbejder i Danmark, og får deres løn i danske kr. De har 1,5 gange + af deres købekraft i Sverige, når de arbejder i Danmark og bor i Sverige. Men det er klart at udviklingen har en smertegrænse for pigerne, hvis stigende priser betyder faldende indtægter for dem. Og så må det ende med som tråd starter også skriver, at en dag komme pigerne ikke tilbage. Men bliver hjemme i de lande de kommer fra. Som jeg ser det så kan vi lige så godt opleve effekten af en sådan udvikling, hellere før end senere. Sådan at vi kan se frem til en ny virkelighed, som både mænd og piger har gavn af. Det er lidt ligesom butiksdøden i indkøbscentre og på by strøg, når pinen trækkes i langdrag i stedet for at lukke og slukke tidligere i processen. Jeg tror egentlig at jeg vil rette blikket mere mod Østrig end Tyskland, for mon ikke markedet er i lidt bedre balance end i Tyskland. Kan se ud til at der er et stærkt marked for grænse klubber og internnationale gæster i storbyer? Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg