Hop til indhold
Guest Luna_Daydream

At date/være kæreste med en GP

Recommended Posts

Guest Luna_Daydream
JenniferRomantica skrev, den 11.9.2023 at 16:09:

Udover det så kræver det bare lidt ekstra indsats for os i et forhold er min personlige erfaring.. Jeg føler ikke selv jeg kan tillade mig at "have hovedpine" en aften hvor lysten måske ikke er der - inden sexen er startet - selvom jeg er sikker på min mand ville syntes det var helt okay så er det måske en del af min personligt opfundet "bodsgørelse" at være den bedste kæreste jeg kan være på alle tænkelige måder når jeg er hjemme.. 

Jeg forstår 100% dine følelser omkring det...! Men åh, hvor ville jeg dog ønske at vi kvinder ikke var så tilbøjelige til at "please" sådan i vores parforhold :unsure:(gør det selv, i en hvis udstrækning og arbejder virkelig med det)

Det vi to laver er ikke forkert og noget vi "skylder" nogen noget for <3 Sådan har jeg det dybt inden i... Den mand der vælger mig, vælger "hele" mig... Han får det dejligste, frækkeste, mest eksklusive og specielle jeg har at byde på som kvinde- og også det mest sårbare, det sværeste og alt derimellem.. :wub: 

Han vælger selv om han "kan" mig... og jeg vælger selv om jeg "kan" ham... <3

Jeg ønsker heller ikke at han pleaser mig? ... Han skal stå ved sig selv og den mand han er - og kan vi finde et fælles fodfæste, så er det jo fantastisk!! :wub:og kan vi ikke, så må det være sådan...

... Nu har jeg ingen praktisk erfaring endnu, men jeg forestiller mig at jeg gerne lige vil have "en dag for mig selv" når jeg har arbejdet. Så har jeg tid til at omstille mig og netop være autentisk og nærværende i mit parforhold... Men det er nok lidt mere kompliceret hvis man så bor sammen.. Der ved jeg ikke lige hvordan man gør ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, den 10.9.2023 at 21:14:

Jeg har prøvet med @Mook flere år, hun bider bare aldrig på B)

Jeg beklager - men har bare ikke brug for en sponsor i øjeblikket <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_Daydream skrev, for 2 timer siden:

Jeg forstår 100% dine følelser omkring det...! Men åh, hvor ville jeg dog ønske at vi kvinder ikke var så tilbøjelige til at "please" sådan i vores parforhold :unsure:(gør det selv, i en hvis udstrækning og arbejder virkelig med det)

Det vi to laver er ikke forkert og noget vi "skylder" nogen noget for <3 Sådan har jeg det dybt inden i... Den mand der vælger mig, vælger "hele" mig... Han får det dejligste, frækkeste, mest eksklusive og specielle jeg har at byde på som kvinde- og også det mest sårbare, det sværeste og alt derimellem.. :wub: 

Han vælger selv om han "kan" mig... og jeg vælger selv om jeg "kan" ham... <3

Jeg ønsker heller ikke at han pleaser mig? ... Han skal stå ved sig selv og den mand han er - og kan vi finde et fælles fodfæste, så er det jo fantastisk!! :wub:og kan vi ikke, så må det være sådan...

... Nu har jeg ingen praktisk erfaring endnu, men jeg forestiller mig at jeg gerne lige vil have "en dag for mig selv" når jeg har arbejdet. Så har jeg tid til at omstille mig og netop være autentisk og nærværende i mit parforhold... Men det er nok lidt mere kompliceret hvis man så bor sammen.. Der ved jeg ikke lige hvordan man gør ^_^

Jeg synes man skylder alle forhold man indleder sig på at gøre sit ypperste for at det bliver en sund og givende relation for begge parter.. Det ville ikke være en sund relation for min kæreste hvis han ikke følte at han oprigtigt er den eneste mand for mig.. Jeg har ikke lyst til at på nogen måder skade hans selvværd og han skal da vide at han altid er begæret og hans tilnærmelser er ønsket.. Følelser er en underlig størrelse fordi de som regel er forskellig fra person til person.. Jeg er egentlig super glad for at jeg er pleaser helt ud til fingerspidserne både i mit arbejde, og i mit privatliv i alle aspekter, og relationer<3.. 

Jeg synes bestemt heller ikke at der er noget forkert i vores erhverv eller valg af karrierer og netop derfor er der ansigt på min annonce:P.. Men hvad vi synes ændre ikke på at samfundet ser anderledes på det og at det monogame forhold klaaaaart var det min kæreste søgte men på ingen måder fik.. Heldigvis få man slebet kanterne af imod hinanden - i løbet af et langt forhold - så man forhåbentlig i sidste ende ender ud med noget super godt og trygt❤️.. 

Jeg må indrømme at når jeg kommer hjem fra min arbejdsuge så er der INTET jeg har brug for mere end min kæreste.. Jeg har en forfærdelig lyst til at være tæt med ham og egentlig bare ligge mig ind til ham og føle mig elsket.. Jeg har endda aldrig dårlige oplevelser på jobbet og nogle utrolig søde og dejlige stamgæster men det er noget andet at blive elsket af en der kender hele ens person og som bare griner og siger “ja jeg tør ikke finde på andre mulige forklaringer” når jeg halvt hysterisk påstår at køkkenet har rykket sig imens jeg lagde gulvet.. 

Men vi er jo alle sååå forskellige så intet er hverken rigtigt eller forkert at føle..  

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 16 timer siden:

Jeg må indrømme at når jeg kommer hjem fra min arbejdsuge så er der INTET jeg har brug for mere end min kæreste.. Jeg har en forfærdelig lyst til at være tæt med ham og egentlig bare ligge mig ind til ham og føle mig elsket.. Jeg har endda aldrig dårlige oplevelser på jobbet og nogle utrolig søde og dejlige stamgæster men det er noget andet at blive elsket af en der kender hele ens person og som bare griner og siger “ja jeg tør ikke finde på andre mulige forklaringer” når jeg halvt hysterisk påstår at køkkenet har rykket sig imens jeg lagde gulvet.. 

Men vi er jo alle sååå forskellige så intet er hverken rigtigt eller forkert at føle..  

Hvor skriver du sødt og sympatisk :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_Daydream skrev, for 19 timer siden:

... Nu har jeg ingen praktisk erfaring endnu, men jeg forestiller mig at jeg gerne lige vil have "en dag for mig selv" når jeg har arbejdet. Så har jeg tid til at omstille mig og netop være autentisk og nærværende i mit parforhold... Men det er nok lidt mere kompliceret hvis man så bor sammen.. Der ved jeg ikke lige hvordan man gør ^_^

Man går hjem, ligesom efter et hvilket som helst andet arbejde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_Daydream
Liv skrev, 1 time siden:

Man går hjem, ligesom efter et hvilket som helst andet arbejde :)

*smiler* but ofc ^_^

- Men jeg tænkte nu mere ifht at få skabt lidt "space" omkring en selv, så man lige kan "lande" inden man så er "på" igen, i sit parforhold <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_Daydream skrev, for 12 minutter siden:

*smiler* but ofc ^_^

- Men jeg tænkte nu mere ifht at få skabt lidt "space" omkring en selv, så man lige kan "lande" inden man så er "på" igen, i sit parforhold <3

For mig er der ingen forskel, om jeg går hjem fra det ene eller det andet arbejde. Hvordan gør du nu, når du kommer hjem fra arbejde? Bruger du transporttiden fx? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_Daydream skrev, den 8.9.2023 at 23:36:

Godaften alle i dejlige mænd og kvinder her på Eroguide,

Jeg er nysgerrig efter hvilke erfaringer i mon har med at date/være kæreste med en GP? :wub:
Kan det lade sig gøre? Hvilke udfordringer gav det, og hvordan løste i det? 

Kærligst
Luna

Hej Luna

Det kan i højeste grad lade sig gøre, men det kræver nok den rigtige mand ;-)

Min ex kone og moren til mine børn, var GP i 6 år mens vi var gift. Hun startede først efter vi havde fået børnene, de var 1 og 3 år. Hun stoppede sådan set kun fordi den ældste af drengene begyndte at spørge lidt ind til, hvorfor mor altid var længe på arbejde hver tirsdag. 

Jeg har jo nok en lidt speciel seksualitet, som mange mænd nok ikke forstår, men jeg har det sådan, at min kvinde må være sammen med hvem hun vil, og jeg vil gerne høre om alt hvad hun har lavet i sengen med de mænd. Det kan ikke blive for detaljeret for mig, tænder ganske enkelt for vildt på at høre hvor mange mænd der har haft pikken oppe i hende :-)

I årene efter hun stoppede, savnede jeg det meget, da vi altid havde sex når hun kom hjem fra vagt, hvor hun fortalte alt om hvordan de havde kneppet hende...og det gør jeg stadig!

Skriv gerne PB hvis der er noget du vil høre nærmere om...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_Daydream
Liv skrev, for 21 timer siden:

For mig er der ingen forskel, om jeg går hjem fra det ene eller det andet arbejde. Hvordan gør du nu, når du kommer hjem fra arbejde? Bruger du transporttiden fx? 

Jeg bor alene og styrer på den måde min "down-time"... Men jeg hár brug for downtime efter en lang arbejdsuge<3

Mit job er både fysisk og psygiske krævende, og har skæve arbejdstider som inkluderer 12 timers nattevagter :wacko:

Kort sagt- den daglige transporttid er ikke nok for mig. Jeg skal helst have et døgns tid hvor jeg kan nå at få sovet ud og tuller rundt, uden at det er en "bagkant" den følgende eftermiddag. Får jeg det, så er jeg ready to go :wub:

Jeg forestiller mig det bliver det samme som GP - udover at jeg ikke har tænkt mig at arbejde 5 dage om ugen, men 1-2 dage ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_Daydream skrev, for 7 minutter siden:

Kort sagt- den daglige transporttid er ikke nok for mig. Jeg skal helst have et døgns tid hvor jeg kan nå at få sovet ud og tuller rundt, uden at det er en "bagkant" den følgende eftermiddag. Får jeg det, så er jeg ready to go :wub:

Jeg forestiller mig det bliver det samme som GP - udover at jeg ikke har tænkt mig at arbejde 5 dage om ugen, men 1-2 dage

Super, så har du jo allerede selv svaret på, hvordan du skal gøre :) Beholder du dit nuværende arbejde? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_Daydream
Liv skrev, for 35 minutter siden:

Super, så har du jo allerede selv svaret på, hvordan du skal gøre :) Beholder du dit nuværende arbejde? 

Ja, det har jeg vel i grunden... ^_^

Nej, det ønsker jeg ikke. Det er simpelthen for hårdt! :(

Jeg håber at jeg med tiden kan tage en sexolog uddannelse eller lignende og arbejde selvstændigt. Det tror jeg vil give mest mening og livskvalitet <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Monte skrev, den 14.9.2023 at 17:17:

Jeg har jo nok en lidt speciel seksualitet, som mange mænd nok ikke forstår, men jeg har det sådan, at min kvinde må være sammen med hvem hun vil, og jeg vil gerne høre om alt hvad hun har lavet i sengen med de mænd. Det kan ikke blive for detaljeret for mig, tænder ganske enkelt for vildt på at høre

Jeg tror de er en del der har det sådan.
Det kaldes 'Cuckolding' eller 'Hotwife'

Jeg er selv gennemgående til det meget kærlige, men må indrømme jeg har et 'kink' i samme retning som dig .. 
Nogle piger, jeg besøger, tolererer det, eller tænder endda på det, hvis jeg 'leger' lidt med de fantasier undervejs.
Det udviklede sig lettere komisk med en pige jeg besøgte for nogen år siden, hun var l-i-g-e ved at forivre sig da jeg nævnte det ... :D:D
Men ved andre piger, er jeg bange for at overskride deres grænser, og jeg kan ikke dy mig helt alligevel ... 

Det er en balancegang ... men jeg tror både der er mænd der tænder på tanken, og andre der er ret ligeglade ... 
Mens andre igen er dødeligt jaloux ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DetStærkeKøn
Luna_Daydream skrev, den 14.9.2023 at 15:48:

Men jeg tænkte nu mere ifht at få skabt lidt "space" omkring en selv, så man lige kan "lande" inden man så er "på" igen, i sit parforhold

Italesætter behovet meget klart, tydeligt og direkte.(Kan) være meget svært, for nogle umuligt, at sætte sig ind i, samt rumme dette behov faktisk. Ikke med rette partner selvfølgelig..

Uanset hvilket job, der foranlediger denne "nede" tid, er det  legitimt, samt uhyre nødvendigt/vigtigt ifht trivsel, velvære, alt - for mig ihvertfald <3 

 

Luna_Daydream skrev, for 12 timer siden:

Jeg skal helst have et døgns tid hvor jeg kan nå at få sovet ud og tuller rundt, uden at det er en "bagkant" den følgende eftermiddag. Får jeg det, så er jeg ready to go 

Helst 2 her - KH NV:rolleyes:

Redigeret af DetStærkeKøn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_Daydream
DetStærkeKøn skrev, for 11 timer siden:

Italesætter behovet meget klart, tydeligt og direkte.(Kan) være meget svært, for nogle umuligt, at sætte sig ind i, samt rumme dette behov faktisk. Ikke med rette partner selvfølgelig..

Jeg har det sådan, at er man i et parforhold, så skal der være plads til begge parter, fuldt og helt.. :wub:

Jeg vil elskes, respekteres og rummes som den kvinde jeg nu engang ér og give det samme til min partner <3

Dermed ikke sagt at der ikke er plads til udvikling og mindre kompromisser, men sådan helt grundlæggende skal man simpelthen kunne være sig selv! 

... forhåbentlig synes ens partner bare, at man er fantastisk! *griner* :lol: :wub: (ellers er det godt nok lidt op ad bakke)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DetStærkeKøn
Luna_Daydream skrev, for 8 timer siden:

Jeg har det sådan

Rørende enig i det hele du :rolleyes:<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_Daydream skrev, den 8.9.2023 at 23:36:

Jeg er nysgerrig efter hvilke erfaringer i mon har med at date/være kæreste med en GP? :wub:
Kan det lade sig gøre? Hvilke udfordringer gav det, og hvordan løste i det? 

Kærligst
Luna

 Nej !

Men på den anden side, hvis hun betaler for alt. Hvis manden kan føle, hun rigtig ( elsker ) i sengen.. måske.

Jeg kan huske for år tilbage, tror det var ca 3 år siden, der ringede en kvinde til mig, spurgte om selvskab.. hvor jeg var dum og sagde jah, joh. vidste godt hun havde en anden. vi var ikke kærester men bollevenner, ( gratis ) det gik os fint, men så kom hendes Ven/kæreste og bankede på, jeg lukkede han ind... var slet ikke bange, andre ville nok skide i buskerne.

Han skulle ikke bestemme over hendes liv osv, hun smækkede med døren og gik.

Kæresten og jeg fik en øl sammen, han sagde, han ikke ville ha hun arbejdede med dette.. det gik heller ikke så godt med dem. ( problemer i forholdet ) kedelig liv ) osv.

Jeg fortalte ham så, bedre være single..

Hugewatergun skrev, den 9.9.2023 at 12:24:

Jeg ser ingen problemer i det, da det jo er et arbejde for hende. Ikke anderledes end alle andre jobs i sundhedssektoren, hvor man ofte har tæt personlig kontakt.

hvad er grunden? der er altid en grund. Kvinder er gode til at kontrollere manden, på en narcissisme måde, hun ved det bare ikke selv. kvinder tænker kun til næsen.

Redigeret af Nóòb_from74

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_Daydream skrev, den 8.9.2023 at 23:36:

(…)

Jeg er nysgerrig efter hvilke erfaringer i mon har med at date/være kæreste med en GP? :wub:
Kan det lade sig gøre? Hvilke udfordringer gav det, og hvordan løste i det? 

(…)

Jeg fik aldrig kommenteret på den her tråd, så nu giver jeg det lige et forsøg. Især nu hvor der også lige har været en tråd om emnet, hvor der vist havde været et dilemma med en fyr der datede en GP i Sara og Monopolet.


Som andre har været inde på er der mange andre tråde om emnet. Hvis vi vel og mærke taler om at date en GP som i reel dating og ikke alt mulig andet (FWB, sugardating eller en afart af GFE/dinner dating), så tror jeg dybest set, at der er to sider af dit spørgsmål. I den forbindelse er det også værd at gøre det klart, at mit klare indtryk er, at reel dating med en GP er meget sjældent.

 

Først og fremmest er der spørgsmålet: Har manden lyst til det? Der har allerede været en del tråde om det at date en GP og har kan man netop se, at en del mænd faktisk ikke nødvendigvis har lyst til det, da de ikke føler, at det er komfortabelt for dem, at pigen arbejder som GP dvs. har sex med andre mænd som hendes job. Det var også en del af det dilemma, der var i Sara og Monopolet.

Det andet spørgsmål, som jeg tror at GP’en måske vil stille er: Hvorfor er der en mand, der har lyst til at være sammen med en GP? Forstå mig nu ret. Her tænker jeg mest af alt på, at GP’en måske vil undre sig lidt over, at der en mand, der er okay med at hun har sex med andre mænd som job. Kan han være ude på noget? Er han kun interesseret i hende pga. hendes job – tænker han det er gratis sex med en GP eller har han bare ikke noget socialliv? Nogle har også nævnt bekymringen for at manden er ude efter pigens penge – det har dog undret mig lidt. Så er der selvfølgelig også det med, hvad man skal gøre, hvis det er en af hendes klienter, hvilket nok også er noget, at GP’en kan være skeptisk ved hvordan skal håndteres.

 

Jeg tror, at man ud fra, hvad jeg har hørt og de erfaringer jeg nu har, må forstå, at det er enormt krævende at skulle date en GP – der står godt nok blive kærester i spørgsmålet, hvilket lige er skridtet mere. Det kræver enormt hårdt arbejde som i så mange andre parforhold. Der er mulighed for, at hun ikke ønsker sex efter en hård dags arbejde, hvor manden kommer hjem og nu skal det være eller at hun fortæller om, at hun fik den vildeste orgasme med en klient. Så er der det med ens omgivelser. Det her siger jeg ikke for at skræmme, men det er ikke sikkert, at ens omgivelser vil støtte op om beslutningen om at date en GP eller for den sags skyld blive kærester med hende og det kan få store konsekvenser for begge parters omgangskredse.

 

Man kan også se denne kommentar som et eksempel på det:

 

sweetstone skrev, den 9.9.2023 at 10:08:

At være kæreste med en GP , ville jeg ikke kunne rumme.

Jalousien ville ødelægge mig.

Og hemmeligheden over for omverdenen, hvad hun egentlig beskæftiger sig med, syntes jeg må være svær, hele tiden at skulle passe på ikke at afsløre noget.:)

Tror mange mænd drømmer om en GP som kæreste, men de fleste kan ikke holde til det.:)

 

Jeg tror dog ikke altid, at det er fordi mændene ikke kan holde til det eller jalousi. Jeg tror også nogle mænd bare ikke ville have lyst til at være med en GP netop fordi hun er sammen med andre mænd som hendes job. Her nævnes også den mulighed at man kan hemmeligholde hendes job, men man er jo nok nødt til at dele det på et tidspunkt med nogen i hvert fald. Det kan for øvrigt netop også være svært – at man skal hemmeligholde alting. Jeg ved netop heller ikke om alle mænd af samme årsag drømmer om at være sammen med en GP. Jeg ved dog godt, at det udadtil bare kan ligne gratis sex med en smuk pige og et happy-go-lucky-liv.

 

Det som jeg har forsøgt at beskrive her er reel dating med en GP, hvor man vitterligt forsøger at give det en chance på lige vilkår med andre forhold. Det kan være andre har en anden opfattelse. Jeg er personligt okay med at skulle date en GP – her taler jeg vel og mærke ikke andre afarter – men det er noget, der har krævet mange overvejelser fra min side og som kan indebærer meget store risici – fortæller pigen dig sandheden, er det reel dating, er hun udenlandsk og hvordan gør man så, hvordan forholder dine omgivelser sig etc. :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nóòb_from74 skrev, den 16.9.2023 at 22:57:

(…)

hvad er grunden? der er altid en grund. Kvinder er gode til at kontrollere manden, på en narcissisme måde, hun ved det bare ikke selv. kvinder tænker kun til næsen.

Det er da måske lidt at skære alle kvinder over i en kam. Selvom der da helt sikkert findes både kvinder og mænd, der ikke er så rare? :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 43 minutter siden:

Måske man skulle spørge GP’erne hvilke spørgsmål de vil stille, fremfor at gætte? ;) 


Tak for din kommentar. Hmm… er det et passende spørgsmål her? Jeg tror netop, at spørgsmålet er blevet stillet en del gange i tråde, og det typisk er de svar, at det er blevet givet af GP’er. Men jeg er netop ikke selv en. Jeg skriver bare det, der oftest bliver sagt.

 

Er det nogle andre overvejelser du selv ville gøre dig som GP udover dem som jeg har nævnt, der typisk bliver bragt op af pigerne? – jeg tror kun at det er godt at høre, hvad både andre piger og klienter tænker om at date en GP :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 2 timer siden:

Hmm… er det et passende spørgsmål her?

Det var et retorisk spørgsmål, ikke en opfordring til at spørge om dette og hint. Der er adskillige tråde om emnet, jeg har sikkert også skrevet et indlæg om emnet hist og her. Mange prostituerede er i forhold, vi er almindelige kvinder som alle andre, men med et anderledes job. Så må man gøre op med sig selv, om man kan rumme det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 1 time siden:

Det var et retorisk spørgsmål, ikke en opfordring til at spørge om dette og hint. Der er adskillige tråde om emnet, jeg har sikkert også skrevet et indlæg om emnet hist og her.

(…)

Jeg tænker da, at det kunne være interessant at høre, når nu du spurgte, om hvad piger/GP’er selv ville sige.

 

Liv skrev, for 1 time siden:

(…)

Mange prostituerede er i forhold, vi er almindelige kvinder som alle andre, men med et anderledes job. Så må man gøre op med sig selv, om man kan rumme det.

Det står dig frit for at sige sådan. Jeg kunne dog godt fortsat tænke mig at høre, hvad du tænker med det du skriver, for hvis bare at du f.eks. skriver at det “op til andre at rumme det”, men ikke ønsker at klargøre dine tanker om hvad det indebærer for dig, så kan det blive lidt svært at forholde sig til. Den første del siger dog forhåbentlig lidt sig selv – at nogle GP’er også er i forhold som andre. Det er jo netop “bare” et job – i hvert fald for mange. Uagtet var min tanke bare at bidrage lidt med et input til tråden her og det kan være der også er andre der ønsker at komme på banen. Som sagt har jeg til dels taget udgangspunkt i hvad andre har sagt og skrevet om emnet. Jeg forholder mig fortsat dog nysgerrig til, hvad du dog selv måtte tænke om det at date en GP, i forhold til hvad der er afgørende for dig, når det kommer til en mand? :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 3 minutter siden:

Jeg tænker da, at det kunne være interessant at høre, når nu du spurgte, om hvad piger/GP’er selv ville sige.

Det var et retorisk spørgsmål, jeg spørger ikke hvad piger selv vil sige. Jeg siger, at det vil være lækkert, hvis folk stopper med at gætte på, hvad andre tænker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, den 18.10.2023 at 16:10:

Det er da måske lidt at skære alle kvinder over i en kam. Selvom der da helt sikkert findes både kvinder og mænd, der ikke er så rare? :)

Har du ikke det afsnit på tv2 med dinaK.. hendes mand sagde Jah Joh.. nu skulle hun nok snart stoppe ( hvis man kigger på ham ) han sagde det ikke direkte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...