pacer 2611 Skrevet 8. September, 2023 Igen igen. Har prøvet mange gange efterhånden, men det er ikke så nemt. Denne gang har jeg holdt 30 dage i dag, en god milepæl. Bruger nicorette quickmist som er meget effektiv men også dyr, så har ikke sparet noget som helst endnu. Det fede er mit humør er bedre og min morgen rejsning er tilbage. Nu er det om at holde fast og synes egentlig at denne gang har det været lidt nemmere end tidligere. Jer der er holdt op kan nok genkende glæden ved forskellige milepæle. 11 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 964 Skrevet 8. September, 2023 Fedt - du er over de første 30 dage tillykke - så skader det jo heller ikke der er morgenrejsning, hehe jeg har aldrig røget, dog vandpibe for over 15 år siden, der røg jeg vel dem i 4/5 år men mistede lysten til dem. fortsæt din kamp 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2323 Skrevet 8. September, 2023 Jeg hepper på dig @pacer!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 8. September, 2023 Husk at beløn dig selv med et ekstra slag fis;-)ggg 2 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sku’ vi nu ikke lige... 104 Skrevet 8. September, 2023 (edited) Fedt at du er stoppet, og du er ovre det værste nu Gik selv næsten kold tyrker for nogle måneder siden og de første par uger er klart de værste, da man også har de fysiske abstinenser. Men tænk hvad du ellers kan bruge de sparede penge på af lækre sager (læs: kvinder!), når du får nedtrappet nikotin erstatningen Redigeret 8. September, 2023 af Sku’ vi nu ikke lige... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2553 Skrevet 8. September, 2023 Godt gået! Bare tænk på alle de lækker piger du kan besøg, for de penge du har brugt på rygning så skal du nok forsætte den sunde livsstil med mere sund motion i sengen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1078 Skrevet 8. September, 2023 (edited) pacer skrev, for 9 timer siden: Denne gang har jeg holdt 30 dage i dag, en god milepæl. Ja bravo, stærkt gået @pacer. Husk; "godt begyndt er halvt fuldendt". Håber du hænger i og kan modstå trangen/lysten, hvis den melder sig. Så en lille sjov joke om rygestop, som heldigvis ikke minder om dit rygestop: En mand blev en gang spurgt: "Hvordan var det egentlig, at du stoppede med at ryge?" Han svarede: "Jo, jeg besluttede mig kun at ryge efter sex." Redigeret 8. September, 2023 af Cruise Stavefejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2611 Skrevet 8. September, 2023 Sku’ vi nu ikke lige... skrev, for 4 timer siden: Fedt at du er stoppet, og du er ovre det værste nu Gik selv næsten kold tyrker for nogle måneder siden og de første par uger er klart de værste, da man også har de fysiske abstinenser. Men tænk hvad du ellers kan bruge de sparede penge på af lækre sager (læs: kvinder!), når du får nedtrappet nikotin erstatningen Kold tyrker fungerer ikke for mig, dertil er adgangen til tobak for nem og min vilje for slap. Totalt fedt for dig du kunne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 8. September, 2023 Cruise skrev, for 3 timer siden: Jo, jeg besluttede mig kun at ryge efter sex." Den var ny, og tænker det måske ku være en mulighed, jeg har dog svært ved at kvitte røgen, selvom den er hårdt til trenkt, øv hvor er det svært altså øv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2814 Skrevet 9. September, 2023 pacer skrev, for 22 timer siden: Bruger nicorette quickmist som er meget effektiv men også dyr, så har ikke sparet noget som helst endnu. Der burde være et tilskud til de hjælpemidler, så flere holder op med at ryge, og ikke belaster sundhedssystemet pga rygningen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2611 Skrevet 9. September, 2023 sweetstone skrev, for 2 timer siden: Der burde være et tilskud til de hjælpemidler, så flere holder op med at ryge, og ikke belaster sundhedssystemet pga rygningen. Det kan man faktisk godt få her i byen hvis man tilmelder sig rygestopkursus, man får 750 kr så vidt jeg husker. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2611 Skrevet 29. September, 2023 Søndag er det 7 uger uden røg. Det er sgu meget godt gået. Det har ikke været de helt store kriser, et par gange har jeg haft tanker om at købe nogen men har hurtigt fået skudt de tanker til side. Så det er fint. 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1788 Skrevet 30. September, 2023 @pacerTillykke du, det er sgu godt gået, og du kan med rette godt være stolt af dig selv! Nu er vi jo i Hyggesnak, så lige en lille kort joke desangående rygning; Efter en omgang hed, våd, vild sex, lå det unge par og havde lidt pillow talk efterfølgende; Manden; "Ryger du efter sex"..??? Pigen; "det ved jeg faktisk ikke, jeg har aldrig kigget efter"!! God røgfri weekend 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2611 Skrevet 30. September, 2023 @Gløden Takker mange gange. Skønt man ikke skal ud og ryge, nu håber jeg bare det holder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mega Happy 234 Skrevet 1. Oktober, 2023 pacer skrev, den 9.9.2023 at 10:56: Det kan man faktisk godt få her i byen hvis man tilmelder sig rygestopkursus, man får 750 kr så vidt jeg husker. Det gør man faktisk - holdte selv op efter at have været på et "kommunalt" rygestopskursus og efter adskillige mislykkede forsøg. Jeg fik et gavekort på 4x500kr. fra Københavns Kommune til rygestopsprodukter, som jeg kunne købe på apoteket - noget af det bedste jeg har gjort for mig selv. Som, ekstra motivation - så, er et rygestoppet godt for blodomløbet og går dermed direkte i "jernet" ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2611 Skrevet 1. Oktober, 2023 Mega Happy skrev, for 32 minutter siden: Det gør man faktisk - holdte selv op efter at have været på et "kommunalt" rygestopskursus og efter adskillige mislykkede forsøg. Jeg fik et gavekort på 4x500kr. fra Københavns Kommune til rygestopsprodukter, som jeg kunne købe på apoteket - noget af det bedste jeg har gjort for mig selv. Som, ekstra motivation - så, er et rygestoppet godt for blodomløbet og går dermed direkte i "jernet" ... Det var ellers et flot tilskud. Mit rygestop ved kommunen holdt ikke længe men det var et start, så er man ligesom i gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2611 Skrevet 5. November, 2023 3 måneder uden røg i dag. Kipper med flaget. Er ikke faldet i og savner det egentlig ikke bortset fra enkelte stunder hvor "jeg trænger til en smøg" Tillykke til mig. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14371 Skrevet 5. November, 2023 pacer skrev, for 2 timer siden: 3 måneder uden røg i dag. Kipper med flaget. Er ikke faldet i og savner det egentlig ikke bortset fra enkelte stunder hvor "jeg trænger til en smøg" Tillykke til mig. Godt gået! Så er det bare at blive ved uden røg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 968 Skrevet 5. November, 2023 pacer skrev, den 8.9.2023 at 09:55: Igen igen. Har prøvet mange gange efterhånden, men det er ikke så nemt. Denne gang har jeg holdt 30 dage i dag, en god milepæl. Bruger nicorette quickmist som er meget effektiv men også dyr, så har ikke sparet noget som helst endnu. Det fede er mit humør er bedre og min morgen rejsning er tilbage. Nu er det om at holde fast og synes egentlig at denne gang har det været lidt nemmere end tidligere. Jer der er holdt op kan nok genkende glæden ved forskellige milepæle. Super sejt @pacer Jeg stoppede med tobak for over 10 år siden. Jeg hoppede på e-cigaretten og har ikke røget siden. Trappede ned med nikotin i min e-pen over en årrække på 3 år. I dag når jeg går i byen og fester "damper" jeg stadig. Dog uden nikotin. Men det virker Bare lidt info hvis du skulle falde i, så er der stadig alternativer.. Nikotin tyggegummi og morgenkaffe er sgu ikke det fedeste .. Hold ud.... Så du kan holde rejsning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2611 Skrevet 5. November, 2023 @John41 Yes sir. Bruger noget Quickmist som jeg synes er effektivt, forbruget er nu for nedadgående og godt det samme for det er røv dyrt. Det er aldrig for sent at starte igen holdte nemlig også engang i 10år men så tog jeg til Thailand... Det var fandeme en dyr ferie. Nu gider jeg ikke mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg