Hop til indhold

Recommended Posts

Den meget roste Lizbeth ser ud til at være i København. Og jeg har længe tænkt, at jeg gerne ville møde hende.

https://annoncelight.dk/showad/308922

Jeg kan dog overhovedet ikke komme i kontakt med hende, og på Whatsapp ser det ud som om mine beskeder ikke engang bliver læst. Jeg har ikke givet hende nogen grund til at blokkere mig, da jeg aldrig har mødt hende eller sendt andet end høflige beskeder som til fulde lever op til hendes krav i annoncen.

Er der nogen der ved, om hun kun kommunikerer med tidligere gæster, eller som har haft held til at komme i kontakt med hende?

/Peter

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg får heller ikke svar fra hende.

Hun er begyndt kun at besøge hver by nogle få dage, så jeg tror hun nøjes med kun at se faste kunder, og dem har hun sikkert mange af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dr. Love

 Sidst jeg havde en aftale med hende aflyste hun med meget kort varsel. Jeg var nået frem til adressen, da jeg opdagede hun havde skrevet. Siden da har jeg ikke lavet aftaler med hende. Jeg har ellers besøgt hende mange gange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også forsøgt uden held. Hun har været her i en del år og hun er business mindet kan jeg udlede af gamle anmeldelser, så hun ser nok primært pengestærke mænd hun stoler på og som booker min 1 time. 

Vi andre må tage til takke med billige rumænske ludere :wink: 

/B

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

“Vi andre må tage til takke med billige rumænske ludere”

Er lidt uforstående over den kommentar. Prisniveauet er så vidt jeg ved ca  det samme i denne branche uanset hvilke nationale briller man har på. Men priser kan variere i forhold til hvilken kvalitet af oplevelse man søger  

Og de rumænske kvinder har givet mig fantastiske oplevelser - faktisk i øverste lag. 

  •  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Æv. Men om ike andet godt at høre, at jeg ikke skal tage det personligt.

Selvom jeg virkelig godt kunne tænke mig at møde Lizbeth er hun naturligvis i sin fulde ret til selv at bestemme, hvem hun mødes med.

Men det er sgu’ lidt tarveligt, at hun ikke bare skriver i sin profil, at hun har et fast klientel, så man ikke spilder sin tid på at skrive til hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lister en del krav der skal være opfyldt for at man kan komme i betragtning til en aftale med hende, kan du opfylde dem alle @Peepee?

ButterflyMan skrev, for 10 timer siden:

hun stoler på og som booker min 1 time. 

hvorfor skulle hun ikke stole på dig? Har du givet hende grund til andet?

Hvis hun kun vil have kunder af minimum 1 times varighed, så ville hun formentligt ikke tilbyde ½ og 3/4 timer i hendes annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LillePalle99 skrev, for 23 timer siden:

 

 

“Vi andre må tage til takke med billige rumænske ludere”

Er lidt uforstående over den kommentar. Prisniveauet er så vidt jeg ved ca  det samme i denne branche uanset hvilke nationale briller man har på. Men priser kan variere i forhold til hvilken kvalitet af oplevelse man søger  

Og de rumænske kvinder har givet mig fantastiske oplevelser - faktisk i øverste lag. 

  •  

Enig.

Syntes unge, slanke mørkhårede piger med mandelformede ansigter og feminine træk, er dejlige.

Og findes de også fra  rumænien/bulgarien og ser servicemindede  vil det glæde mig at flere tog her til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LillePalle99 skrev, for 23 timer siden:

 

 

“Vi andre må tage til takke med billige rumænske ludere”

Er lidt uforstående over den kommentar. Prisniveauet er så vidt jeg ved ca  det samme i denne branche uanset hvilke nationale briller man har på. Men priser kan variere i forhold til hvilken kvalitet af oplevelse man søger  

Og de rumænske kvinder har givet mig fantastiske oplevelser - faktisk i øverste lag. 

  •  

Enig.

Syntes unge, slanke mørkhårede piger med mandelformede ansigter og feminine træk, er dejlige.

Og findes de også fra  rumænien/bulgarien og ser servicemindede  vil det glæde mig at flere tog her til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne være interessant at få en anmeldelse fra dem der er så heldige stadig at besøge hende. Holder hun samme høje niveau som i 2019?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, den 8.9.2023 at 08:00:

hvorfor skulle hun ikke stole på dig? Har du givet hende grund til andet?

Nej men tillid er noget man opbygger ved hvert besøg og jeg prøver stadig at få mit første.

Jeg nåede at skrive og få en høflig afvisning om at hun var utilgængelig. Fuglen er fløjet efter kun 3 dage :sad: Er der nogen der har været så heldige at møde hende denne gang?

/B

Del dette indlæg


Link til indlæg
ButterflyMan skrev, for 27 minutter siden:

Jeg nåede at skrive og få en høflig afvisning om at hun var utilgængelig

Ærgerligt, for dig, dog fik du et svar tilbage......oven købet et høfligt et af slagsen, vær glad for det;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peepee skrev, den 6.9.2023 at 20:06:

Jeg kan dog overhovedet ikke komme i kontakt med hende,

Jeg har skrevet med hende et par gange. Du skal booke flere dage i forvejen, hvis du vil have en chance. Hun annoncerer altid nogle dage før hun er i byen.

Jeg har ikke selv fået en aftale endnu. De første gange fik jeg bare at vide at hun ikke havde tid. Til sidst spurgte jeg, om jeg helt skulle give op, måske havde hun et negativt indtryk af mig? Men hun forklarede at det er ekstremt sjældent hun har tid samme dag, og sådan booker jeg normalt.

De sidste par besøg hun har haft her, har desværre ikke passet for mig, og næste gange duer heller ikke, men jeg giver ikke op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser hende når hun er tæt på. Sidst skrev hun, at hun var på vej, og så meldte jeg afbud til et møde og lavede en aftale med hende i stedet.

Lizbeth husker de ting man talte om sidst, og hun husker det seksuelle. Hun kan godt have bestemt sig for en plan næste gang man kommer, nok især for typer som mig, som ikke kommer med en bucket list. 

Når jeg læser tråden her, og husker på hvor forskellige vi kunder er, så er jeg sikker på at ikke alle vil få forventningerne indfriet. For mig er det helt perfekt, og der er ikke noget der trækker ned. Det har indflydelse på bankkontoen, men altså. Det er også noget værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dr. Love

Jeg har haft mange gode oplevelser med Lizbeth. Hun er en sexet og intelligent kvinde, som man har nogle spændende samtaler med. Der har været lidt misforståelser om vores aftaler, så nu er jeg rykket videre til en anden dejlig GP som jeg besøger i stedet for. Men Lizbeth Love er lidt the speciel One.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilbage fra mandag.

https://annoncelight.dk/showad/308922

Det er dejligt når pigerne, som her Lisbeth, skriver hvilken dato de regner med at være tilbage.

Savner det samme fra andre piger som feks. Mia som  ligger det op den dag hun har vagt..

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dr. Love skrev, den 28.9.2023 at 23:20:

Jeg har haft mange gode oplevelser med Lizbeth. Hun er en sexet og intelligent kvinde, som man har nogle spændende samtaler med. Der har været lidt misforståelser om vores aftaler, så nu er jeg rykket videre til en anden dejlig GP som jeg besøger i stedet for. Men Lizbeth Love er lidt the speciel One.

recommendations Dr. L....who else are u visiting :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op, hun er smuk. Og en meget velskrevet annoncetekst. Hvis der er nogen der ikke har fået svar, står der jo direkte hvorfor..... Hvis der er nogen der undrer sig over de ikke kan booke til samme dag, står der jo at man skal booke en dag i forvejen.... 

Jeg har før set annoncen, men jeg troede helt ærligt den var fake, grundet de helt og aldeles fantastiske billeder. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hun er helt og aldeles fantastisk. Det ved hun også godt, og kan tillade sig at være kræsen. Hun er i en liga for sig. Hun har besøgt Danmark on/off siden 2019. Nu er hun her kun få dage ad gangen, og jeg tror det er meget svært at få en aftale, hvis man ikke er stamkunde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 10 timer siden:

Hold da op, hun er smuk. Og en meget velskrevet annoncetekst. Hvis der er nogen der ikke har fået svar, står der jo direkte hvorfor..... Hvis der er nogen der undrer sig over de ikke kan booke til samme dag, står der jo at man skal booke en dag i forvejen.... 

Jeg har før set annoncen, men jeg troede helt ærligt den var fake, grundet de helt og aldeles fantastiske billeder. 

 

Besøgte hende et par gange for et par år siden under Covid... Det er et FUND til prisen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ingen problemer haft med hverken dialog eller at få lavet konkrete aftaler med Lizbeth. Hun er gennemført fantastisk. Bedste GFE ever. Sød. Talende. Indlevelse 100%. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde for en gangs skyld heldet med mig på lidt sports betting og gevinsten omsatte jeg til en hyrdetime med Lizbeth ved hendes nylige besøg. 

Lizbeth er en kurtisane, en moderne Geisha og en * * * * * stjernet GFE oplevelse. Stadig fantastisk.

/B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt.

Lizbeth er tilbage den 13 maj.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, den 23.4.2024 at 05:23:

Dejligt.

Lizbeth er tilbage den 13 maj.

hvordan ved du det om jeg må være så fri, hun er godt nok lækker hende må jeg møde igen. det bliver en dyr dame for mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...