Hop til indhold

Emma på Nørrebro

Featured Replies

Skrevet

Halløj,

Så er jeg endelig blevet medlem herinde efter at have nydt godt af jeres anmeldelser igennem længere tid. Ser frem til at dele mine erfaringer. B)

Jeg har tænkt mig at besøge Emma. Jeg prøver at lægge linket ind, men den vil ikke lave det aktivt: https://nympho.dk/n13760/4270/best-services-no-rush/. Er der nogen der har været forbi hende eller kender hende? Svarer hun til billederne? Hun ser næsten for pæn ud til at være sandt og hendes profil på Nympho er ikke valideret. Hun svarer fint på engelsk på WhatsApp og tilbyder 1 time med sex, deep throat, facefuck, CIM og anal hvor jeg må komme i hendes røv for 2500 kr., så prisen virker reel, men gider ikke tage derud, hvis det er fake. Hjælp mig brødre.

Redigeret af Knabe79
Stavefejl

Skrevet

Emma? Et link, så er sandsynligheden for respons markant højere.

Velkommen. 

Skrevet

Jeg kan virkelig godt forstå dig, hun ser fandme lækker ud og lige min type.

Men som dig er jeg også usikker på ægtheden af billederne, især når de ikke er valideret.

Så kommer an på om du er nysgerrig nok, book en tid og så gør dig mentalt klar i hovedet på at der er en stor mulighed for at du skal vende i døren, hvis det ikke er rette pige, og tag en chance. Mit dansekort er fyldt, så kan ikke lige afsætte tid og midler til at tjekke hende ud før dig.

Men held og lykke.

Skrevet

Wow - næsten for godt til at være sandt, så skepsis er sundt her. Ja, vær klar til at sige nej og give for dælen en melding herinde, hvordan det gik ;-)

Skrevet

Lad være, jeg gik igen. Hvis det er hende på billederne, er de 15 år gamle. Stedet er uhumsk. Jeg gik igen Ø.j.e.b.l.i.k.k.e.l.i.g.t

Skrevet
  • Author

Tak for svar @Bobwhite  Det gjorde, at jeg ikke tog afsted til mit aftalte møde. Var det på Ndr. Fasanvej du endte?

Det sjove er, at efter jeg havde skrevet min tråd her på siden, så stoppede al kommunikationen fra “hende” på WhatsApp”. Ved ikke om jeg er blevet blokket, men bruger ikke samme navn på WhatsApp, som her. Spurgte ellers om “hun” kunne verificere sine billeder. 

• 2 weeks later...
Skrevet
DonFrye skrev, for 30 minutter siden:

De to annoncer har samme tekst men det er da ikke den samme pige på billederne. Det er vel knapt så troværdigt.

Nympho annoncen er blevet ændret siden min post for 12 dage, det Var samme pige på begge annoncer.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.