Hop til indhold
Guest mature man

Kat Randers – Igen igen

Recommended Posts

Anny som var ved Kat, (nu Mariagervej 68 Randers) gør også dette.

 

vh.

Øv, så skulle jeg have valgt hende

Jeg besøgte Jiramon igår - dejlig massage, af hende den lille unge - hun går på ryggen af en - hun er vist med på det hele, hun sagde 1.000 og gjorde tegn til at tage tøjet af, jeg valgte dog at fortælle, at jeg kun havde 600 med. 

Jeg måtte røre hende, men hun kom ikke tæt på - det er lidt "træls"

Jeg prøver Annii næste gang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Al Capone

Anny som var ved Kat, (nu Mariagervej 68 Randers) gør også dette.

 

vh.

Er du helt sikker på at hun slikker røv ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

se længere oppe i tråden, der står nummeret

men hun har fået nyt sted, har fået opgivet et andet nummer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

Har her i formiddag, efter en lang pause været på besøg igen hos Kat. Hun startede som jeg kunne huske det og nød det rigtig meget. Tænkte "hvor er hun dog god". Efter ca 10 min. kom der en ny kunde og Kat sagde at der kom en anden og forsatte med at massere mig. Derefter gik hun ind til den anden. Nå ind kom der en ikke ret pæn dame, (var i tvivl om det var en mand) havde en meget grov stemme og var ret høj i det. Fra dette tidspunkt stoppede det man kunne kalde masage og resten af tiden blev min krop smurt ind i olie.  Forsøgte at tænde mig, men havde mistet alt lyst til noget. Sikke en nedtur 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har her i formiddag, efter en lang pause været på besøg igen hos Kat. Hun startede som jeg kunne huske det og nød det rigtig meget. Tænkte "hvor er hun dog god". Efter ca 10 min. kom der en ny kunde og Kat sagde at der kom en anden og forsatte med at massere mig. Derefter gik hun ind til den anden. Nå ind kom der en ikke ret pæn dame, (var i tvivl om det var en mand) havde en meget grov stemme og var ret høj i det. Fra dette tidspunkt stoppede det man kunne kalde masage og resten af tiden blev min krop smurt ind i olie.  Forsøgte at tænde mig, men havde mistet alt lyst til noget. Sikke en nedtur 

 

Har oplevet præcis det samme som Fatman et par gange, først tror man er i himmelen og så kommer den store nedtur, det er som om Kat forsøger at tjene så meget som muligt ved at forsøge at please flere på én gang. Det kunne gå, da Anny var der, hun gav fuldt op ligeså god en fuldpakke som Kat. Men med hende den mandhaftige som vi begge har mødt, så er resultatet som Fatman beskriver så rigtigt.

Det ville være rart om man kunne være sikker på kvaliteten - hver gang.

 

Nogen bud på gode steder i Randers, eller er det totalt gået i stå. Nogen der har prøvet Annys nye sted, så lad høre fra jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...