Guest sexes Skrevet 4. September, 2023 Hende her er sød ,men virker også lidt tilbage trukket iforhold til Sara og milky, hun er helt ny her i Danmark, jeg får noget blow, men det var knap så godt, en del af tiden har hun pikken i munden uden af gå op og ned, det oplever jeg af og til hos nogle piger, i doggy sidder hun først lidt skævt ååå nej tænkte jeg, men lidt efter lidt begyndte hun at sidde bedre, så det blev faktisk en god omgang doggy. Hun er en af dem hvor, at hvis der ikke lige er andre piger der frister, så kan hun godt besøges igen. Hendes ansigt er ganske smukt og kroppen er pæn hun har et ar imellem/lige over patter. 32år gætter jeg på, det hende på foto. Hendes engelsk er knap så godt men vi forstod hinanden det meste af tiden. Hun er samme sted som Milky er, og hvor Sara også var. https://annoncelight.dk/showad/354785 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Med.Lem 165 Skrevet 4. September, 2023 Virkelig god anmeldelse - tak for den. Har selv overvejet at besøge hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1481 Skrevet 5. September, 2023 sexes skrev, for 14 timer siden: Hende her er sød ,men virker også lidt tilbage trukket iforhold til Sara og milky, hun er helt ny her i Danmark, jeg får noget blow, men det var knap så godt, en del af tiden har hun pikken i munden uden af gå op og ned, det oplever jeg af og til hos nogle piger, i doggy sidder hun først lidt skævt ååå nej tænkte jeg, men lidt efter lidt begyndte hun at sidde bedre, så det blev faktisk en god omgang doggy. Hun er en af dem hvor, at hvis der ikke lige er andre piger der frister, så kan hun godt besøges igen. Hendes ansigt er ganske smukt og kroppen er pæn hun har et ar imellem/lige over patter. 32år gætter jeg på, det hende på foto. Hendes engelsk er knap så godt men vi forstod hinanden det meste af tiden. Hun er samme sted som Milky er, og hvor Sara også var. https://annoncelight.dk/showad/354785 Ny og ny......Hun har været i landet af flere omgang. De fleste skriver at det er første gang de er her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MusicMan 26 Skrevet 5. September, 2023 Ja, hun kommer lige fra Horsens, hvor hun har været i lang tid. Har ikke været der, men synes hun har et super sødt ansigt, og de bryster ser også dejlige ud. Der er nogen der før har skrevet at hun ikke er så stram - hvad siger du, Sexes? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 5. September, 2023 Hun fortalte mig at det var hendes første gang her i Danmark, men det har nok bare været en misforståelse pga. Af hendes ikke alt for gode engelsk, mens anyway. Hun hedder forresten Bee, hvis altså jeg hørte det rigtigt. Hun er ok stram, jeg nyd hendes fisse meget, og hun brugte heller ikke alt for store mængder glide creme, men piger som kita, eller Sara er mere stramme. De små fisser som thai pigerne har, er faktisk en af grundene til mine mange thai besøg i år, og har tænkt mig at blive ved. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MusicMan 26 Skrevet 5. September, 2023 sexes skrev, for 5 timer siden: men piger som kita, eller Sara er mere stramme Tak for tilbagemelding - hun kaldte sig iøvrigt Wee i en tidligere annonce, så det kan være at det er det hun hedder.. Nu huserer der en del, der hedder Sara - hvilken tænker du på - evt. link? På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 5. September, 2023 Jeg har skrevet om Sara, kig lidt ned ad siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 6. September, 2023 Har besøgt hende igen, denne gang havde hun desværre brugt en stor mængde glidecreme, så det tog ret meget af nydelsen, alt i alt synes jeg Milky som er samme sted, er en bedre pige, eller Sara, måske sara kommer tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg