Hop til indhold
Godotfun

ariana-100-real-incall-new-in-orestad

Recommended Posts

Aventura skrev, den 1.2.2024 at 09:57:

Jeg fatter simpelt hen ikke hvordan flere herinde har haft den værste oplevelse nogensinde og andre den bedste. Var på vej ud til hende men med de skrækhistorier fallara og legetimen fortæller ombestemte jeg mig. Og nu er hendes annonce væk. Hvad sker der for hende?

Hun er nok rejst videre 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ariana is here, takes the guests near Vest Amager metro station. But don't expect "the best girlfriend experience"; she told me it was too much for her, so it was just plain work. Nor is she touch friendly, seems it's not to her liking. Her English is at a fair level, but she's not a conversationalist either.

So basically, fair work, but not as advertised.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde bestilt tid til på torsdag den 21.03.2024, men den har jeg lige aflyst, på grund af nogle af de værste anmeldelser fra nogle af vores brødre, som har mange besøg bag sig og stor erfaring med glædes pigerne her i Danmark.

Tak for EROGUIDE det er altid godt at kunne finde relevante oplysninger om pigerne, og jeg læser naturligvis alle anmeldelser med skepsis og bruger min sunde fornuft.

God aften til alle ude i landet

TD  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende i lørdags og havde en rigtig god oplevelse.

Hun er utrolig sød og dejlig, hun får absolut de varmeste anbefalinger herfra.

Det skal siges at jeg ikke er nogen ung gut så det er ikke altid de unge piger giver en god oplevelse, men det fik jeg hos Ariana.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...