Hop til indhold
Rejsenetværk

Seriøse brugere og de utroværdige brugere!

Recommended Posts

Det er tankevækkende at jeg kan gå tilbage i tiden, og identificere tidligere opslag om en principiel interesse i at deltage i fællesrejser.

Flere brugere der melder deres interesse i at rejse sammen med andre, har været oprettet i flere år.
Men har en historik med meget få indlæg, og lange perioder hvor de ikke er logget ind.

De kan selvfølgelig læse med uden at logge ind, men jeg kan konstatere at der ingen respons kommer fra dem.
Hverken i forum eller på pb.
Når der oprettes helt konkrete muligheder for at vi kan arrangere noget sammen, som vi kan deltage i fælles.

Det forekommer mig at vi her har lidt den samme problemstilling, som når glædespiger udviser initiativ.
Eksempelvis opsender prøveballoner for at se om der er interesse i at deltage i events, så som gangbang og sexparty.

Og de så får en masse uforpligtende tilkendegivelser, der giver dem en forventning om at der vil komme et tilstrækkeligt antal tilmeldinger/deltagere.
Til at det er interessant for dem at arrangere noget, i forventning om at der deltager mænd nok til at det giver økonomisk mening for dem.

Men på dagen ender pigerne med at få en lang næse, for mænd møder ikke op, de melder ikke afbud.
Og de afholder en event med så få deltagere, at det ikke giver økonomisk mening for dem.

Jeg kan godt forstå det, hvis nogle i mit fravær på EG de seneste 2 år har forsøgt at vise et seriøst initiativ som alle bare kunne bakke op hvis de ville.
Og som kunne blive til virkelighed, hvis den interesse der kommer til udtryk var seriøs!
De simpelthen giver op fordi de ikke kan regne med andre når det kommer til stykket!

Jeg kan kun opfordre dem der eventuelt kan sidde tilbage med en sådan følelse, og derfor simpelthen har givet op?
Til at de skriver i min tråd her, og kontakter mig for at vi kan gå sammen om at arrangere noget der kan blive til virkelighed.

Og hvor seriøst interesserede kan melde sig på banen, for at deltage i fællesrejser som vi serverer på et sølvfad for dem.
Som de bare skal vise overfor os, at de er til at regne med!
Og at de ikke er den varme luft, som pigerne gang på gang oplever at mænd er når de viser initiativ.

Vi skal bare være 2 - 3 mandlige brugere, der går sammen om at vi er dem der går forrest.
Sådan at andre de nærmest uden selv at røre en finger, kan række ud efter de tilbud vi giver dem!

Men hvis vi gør det, så vil jeg gerne frabede mig alle tilkendegivelser om egen interesse, som i virkeligheden kun er på skrømt.
Og som både de selv og vi forventer aldrig bliver omsat i at de her brugere, i sidste ende vil deltage i noget som helst sammen med andre.

Forvent at det allersværeste er at få den første tur til at blive til virkelighed!
Før det sker lurepasser alle andre bare for at se om vi lykkes.

Lykkes vi først med den første tur, og kan alle lurepasserne se at vi lykkes.
Så er der langt større sandsynlighed for at flere vil tage skridtet, og selv deltage i nye fællesrejser, efterfølgende.

For det vil være let, alle andre har gjort benarbejdet for dem, og derfor kan de meget nemmere deltage selv.
Når noget først har vist at det er levedygtigt.

Og dem der bare så gerne vil deltage, men ikke har råd til det, eller ikke vil kunne deltage af andre grunde.
Lad være med at skrive indlæg af en ordlyd, der giver os andre grund til at tro at I kan ende med at ville deltage i ture som vi er andre der arrangerer.
Please lad være at skrive vores tråde - tak

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har i mange år ihærdigt og tappert opfordret til et fællesskab omkring at købe sex. Jeg tror bare ligesom med gangbang og sexparties, at det bare henvender sig til en begrænset gruppe. Mange er blufærdige, jeg ønsker bestemt ikke at andre mænd skal have den tvivlsomme glæde af synet af min bare røv m.m., mange er hamrende bange for at kone/familie/arbejdskollegaer skal opdage noget eller har bare ikke lyst til at være fælles om lige præcis det her. Personligt har jeg sådan lidt hvorfor pokker skulle jeg være fælles om en sex rejse. Hvis man eks. rejser til Thailand, så er der rigeligt at tage sig til; pigerne, den lækre mad, sightseeings etc. Mange de her destinationer er jo netop ligesom FKK kendetegnet ved at det tager sig godt af gæsterne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonze skrev, for 9 minutter siden:

For many years, you have persistently and bravely called for a community around buying sex. I just think like with gangbangs and sex parties, it just caters to a limited group. Many are embarrassed, I certainly don't want other men to have the dubious pleasure of seeing my bare ass, etc., many are terrified that their wife/family/work colleagues will discover something or just don't want to share exactly what this. Personally, I don't know why the hell I should share a sex trip. If you travel to Thailand, for example, there is plenty to take care of; the girls, the delicious food, sightseeing etc. Many of these destinations are, just like FKK, characterized by the fact that they take good care of their guests.

Good answer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonze skrev, 1 time siden:

Du har i mange år ihærdigt og tappert opfordret til et fællesskab omkring at købe sex. Jeg tror bare ligesom med gangbang og sexparties, at det bare henvender sig til en begrænset gruppe. Mange er blufærdige, jeg ønsker bestemt ikke at andre mænd skal have den tvivlsomme glæde af synet af min bare røv m.m., mange er hamrende bange for at kone/familie/arbejdskollegaer skal opdage noget eller har bare ikke lyst til at være fælles om lige præcis det her. Personligt har jeg sådan lidt hvorfor pokker skulle jeg være fælles om en sex rejse. Hvis man eks. rejser til Thailand, så er der rigeligt at tage sig til; pigerne, den lækre mad, sightseeings etc. Mange de her destinationer er jo netop ligesom FKK kendetegnet ved at det tager sig godt af gæsterne.

Tusind tak for dit indlæg

Du har helt ret i at sådan forholder det sig for det store flertals vedkommende, og jeg har ingen intention om at kunne ændre på det for netop flertallets vedkommende!

Enten ønsker flertallet ikke at rejse sammen med andre af de grunde du nævner, også selvom de i princippet godt kunne gøre det hvis de gerne ville.
Eller de vil ikke kunne gøre det selvom de gerne ville, af grunde som du også skriver.

Dette har jeg ingen anker i mod, men det er jo heller ikke dem som deltager på skrømt i tråde, som interesserede uden at de i praksis er det!

Det er sidstnævntes deltagelse jeg gerne vil undgå at kunne nære forgæves forhåbninger til, og at spilde tid på!

Men faktum er på baggrund af personlige erfaringer fra mere end 2 årtier, hvor jeg har rejst både på egen hånd og sammen med andre.
At der består et mindretal af singler i forum som både har ressourcerne til, og lysten til at rejse som sex turist.

Som allerede gør det, måske hidtil kun på egen hånd.
Og som vil kunne rejse sammen med andre hvis de gerne vil?

Der har også været dem som har gjort det selvom de er i forhold eller ægteskab, fordi de gerne ville, og de kunne gøre det.

Når det tidligere er lykkedes at tiltrække seriøst interesserede til fællesrejser, har det i reglen været singler med ressourcer.
Lyst til og mulighed for at deltage.

Periodevis udviklede det sig til netværk af brugere, som både sås privat mellem at vi rejste sammen.
Og som kunne gå sammen som de første, om at tage initiativ til nye rejser sammen.
Det var selvsagt en helt optimal situation, som det ser ud til er ikke eksisterende i forum på EG i dag?

Tiden går, mennesker udvikler sig!

Over tid sker der forandringer i menneskers personlige livssituation, der gør at enten ønsker de ikke længere at opretholde kontakten i netværket.
Hverken privat eller med henblik på at rejse sammen.
Eller også kan de ikke længere deltage som før i fællesrejser i et netværk, selvom de måske gerne ville.

Der kan også ske det at man bliver sellektiv med hvem man ønsker at rejse sammen med!
Nogle bliver måske fravagt til fordel for andre, der blive tilvalgt?
Det er helt legitimt, og det skal man ikke stå til ansvar for over for nogle.
Og ingen har krav på at få at vide hvorfor!

Den tid der er gået godt kommer ikke skidt igen!
Og kommer du selv i den situation som jeg nu er endt i, så er der ikke andet at gøre end prøve på at bygge et nyt fundament på ruinen af det gamle!

Mennesker er single, de får kærester, bliver gift, får børn og bliver skilt!
Det er alt sammen noget der overgår mennesker, når vi taler om tidsperioder af 5 - 10 år +!

Mennesker som jeg kendte og rejste med for år tilbage, havde tidligere en optimal personlig profil.
Mens de i dag kan være et sted i deres liv.
Hvor de ser tilbage på denne tid, måske med nogenlunde de samme øjne som glædespiger der lægger deres fortid bag sig.
For at se fremad på basis af et nyt kapitel i deres liv.

De er her måske ikke mere, de er måske ikke længere aktuelle i forum!
Og jeg håber at de i dag lever det bedste liv de kan ønske sig :)

Det er tydeligt at nye generationer er kommet til på EG, mens andre forgået!

Det kan derfor meget vel tænkes, at en præcedens for at rejse sammen skal udvikles på et grundlag af nye brugere i forum.
Som ikke har andet kendskab til at nogle har gjort det tidligere, end de beretninger af ældre dato som de kan læse i arkivet i forum. 

Som en af de gamle fra arkivet, hvis liv aldrig forandres og som derfor er forblevet det samme.
Der vil jeg gerne opfordre til at vi bliver nogle der går sammen om, at arrangere fællesrejser som sexturist.

FKK klubber og så meget andet, mulighederne er mange!
Og det kan arrangeres både på det mere skrabede budget, og for det lidt større budget.

Selv har jeg aldrig haft råd til at rejse ofte, og har derfor måttet takke pænt nej når andre spurgte.
Som rejste oftere end jeg, fordi de havde bedre år end jeg.
Men hovedsagen er at kende nogle som man ved gerne vil, hvis de har råd og lyst til en ny tur.

Jeg har selv sparet op til ny ture, og der var år hvor jeg rejste en gang, mens andre år blev det til 2 - 3 gange.

Det eneste jeg beder om!
Det er at dem der vælger at bidrage forum, ikke stiller noget i udsigt som de hverken kan elle vil holde, hvis de gør det!

Dermed ikke sagt at fordi man har sagt A så har man også sagt B, bordet fanger ikke af den grund.
Men der bør bestå et seriøst grundlag for en dialog, hvor udgangspunktet er at man er aktivt interesseret i at møde andre.
For at rejse sammen med dem.

Hvis bare man kan stå inde for det, så kan så meget der ser lovende ud med det første alligevel ende med at gå i vasken.
Selvom meningen var god nok, og det har jeg oplevet før!

Sker det, så er det bare op på hesten igen og igen indtil at det en dag forhåbentlig lykkes :)

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...