Hop til indhold
jpe

Aalborg Thaimassage - Lotus

Recommended Posts

Jeg tog en time massage, formentlig med Lotus. Det var ihvertfald hendes nummer jeg havde skrevet på. Billederne lignede ikke rigtig.

Massagen var okay, men boxershorts blev på, og dermed smurt godt ind i olie. Ikke meget spræl i hende der masserede.

Jasmin er væsentligt sjovere og flirtende. Hun foreslog selv om de der boxershorts ikke lige skulle af - på trods af bare massage.

Så næste gang bliver det hos Jasmin igen. Måske man kan kombinere 60 minutter massage og 30 minutter FP. Det burde give 90 minutter til 1.450.

Redigeret af jpe
Præciseret Lotus.

Del dette indlæg

Link til indlæg
jpe skrev, den 11.9.2023 at 18:33:

Jeg tog en time massage, formentlig med Lotus. Det var ihvertfald hendes nummer jeg havde skrevet på. Billederne lignede ikke rigtig.

Massagen var okay, men boxershorts blev på, og dermed smurt godt ind i olie. Ikke meget spræl i hende der masserede.

Jasmin er væsentligt sjovere og flirtende. Hun foreslog selv om de der boxershorts ikke lige skulle af - på trods af bare massage.

Så næste gang bliver det hos Jasmin igen. Måske man kan kombinere 60 minutter massage og 30 minutter FP. Det burde give 90 minutter til 1.450.

Helt enig. Jeg læste i en anden tråd, at Lotus var god til sex-delen, men det var ikke min opfattelse. Jeg synes mest af alt, at hun minder lidt om en "ombygning", med mørke dun på overlæben og lidt tæt i kroppen, er jeg sgu ikke helt sikker på "hendes" køn. Men den står helt for min egen regning, og der er sikkert nogen der er uenige :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
jpe skrev, den 11.9.2023 at 18:33:

Jeg har prøvet på Jasmins nummer, hvor der var en anden da jeg kom, ikke det store sus desværre, ved ikke hvem hun var

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...