jpe 23 Skrevet 3. September, 2023 https://annoncelight.dk/showad/381066 Er der nogen som har prøvet Lotus her? Hvordan er hun i forhold til Jasmin som er samme sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThePleaser 86 Skrevet 3. September, 2023 Kan desværre ikke hjælpe, men er også ret interesseret i Lotus, det lader til vi må tage en for holdet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jpe 23 Skrevet 11. September, 2023 (edited) Jeg tog en time massage, formentlig med Lotus. Det var ihvertfald hendes nummer jeg havde skrevet på. Billederne lignede ikke rigtig. Massagen var okay, men boxershorts blev på, og dermed smurt godt ind i olie. Ikke meget spræl i hende der masserede. Jasmin er væsentligt sjovere og flirtende. Hun foreslog selv om de der boxershorts ikke lige skulle af - på trods af bare massage. Så næste gang bliver det hos Jasmin igen. Måske man kan kombinere 60 minutter massage og 30 minutter FP. Det burde give 90 minutter til 1.450. Redigeret 11. September, 2023 af jpe Præciseret Lotus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 428 Skrevet 11. November, 2023 jpe skrev, den 11.9.2023 at 18:33: Jeg tog en time massage, formentlig med Lotus. Det var ihvertfald hendes nummer jeg havde skrevet på. Billederne lignede ikke rigtig. Massagen var okay, men boxershorts blev på, og dermed smurt godt ind i olie. Ikke meget spræl i hende der masserede. Jasmin er væsentligt sjovere og flirtende. Hun foreslog selv om de der boxershorts ikke lige skulle af - på trods af bare massage. Så næste gang bliver det hos Jasmin igen. Måske man kan kombinere 60 minutter massage og 30 minutter FP. Det burde give 90 minutter til 1.450. Helt enig. Jeg læste i en anden tråd, at Lotus var god til sex-delen, men det var ikke min opfattelse. Jeg synes mest af alt, at hun minder lidt om en "ombygning", med mørke dun på overlæben og lidt tæt i kroppen, er jeg sgu ikke helt sikker på "hendes" køn. Men den står helt for min egen regning, og der er sikkert nogen der er uenige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knud 50 Skrevet 14. November, 2023 jpe skrev, den 11.9.2023 at 18:33: Jeg tog en time massage, formentlig med Lotus. Det var ihvertfald hendes nummer jeg havde skrevet på. Billederne lignede ikke rigtig. Massagen var okay, men boxershorts blev på, og dermed smurt godt ind i olie. Ikke meget spræl i hende der masserede. Jasmin er væsentligt sjovere og flirtende. Hun foreslog selv om de der boxershorts ikke lige skulle af - på trods af bare massage. Så næste gang bliver det hos Jasmin igen. Måske man kan kombinere 60 minutter massage og 30 minutter FP. Det burde give 90 minutter til 1.450. Jeg har prøvet på Jasmins nummer, hvor der var en anden da jeg kom, ikke det store sus desværre, ved ikke hvem hun var Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg