Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Jesp skrev, 1 time siden:

tænder på naturlige kvinder,

Åh jo men nu er det jo engang sådan at det er flertallet som sætter normen, så hvis flertallet af mændene mener den skal være glat, så bliver den det, derved vil den anden del formodentlig forholde sig passive og ende som sofavælger (længe leve demokratiet) % delen får som regel ret, derfor vælger jeg sofaen :rolleyes:

• Svar 50
  • Visninger 6.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Tja, hvis en mand har den holdning, så går han glip af at slikke fisse, det betyder jo ikke at kvinden retter ind…. Man behøver heller ikke få hår i munden, der blev også slikket fisse før det blev mo

• Hvor skulle håret ellers være? 

• Som mand , og værre med alderen, hår i ørene, næsen, ryggen, røven, brystet, lange grå hår Var der en pille, og det forsvandt, ja tak.

Postede billeder

Skrevet
Mortenkok skrev, for 10 timer siden:

Åh jo men nu er det jo engang sådan at det er flertallet som sætter normen, så hvis flertallet af mændene mener den skal være glat, så bliver den det, derved vil den anden del formodentlig forholde sig passive og ende som sofavælger (længe leve demokratiet) % delen får som regel ret, derfor vælger jeg sofaen :rolleyes:

Forhåbentlig vælger kvinder deres nedre frisure efter egne ønsker og ikke mænds. Selv har jeg aldrig været helt glat, der har altid været mindst en trekant. I nyere tid er jeg holdt op med at barbere helt forneden også, huden har ikke godt af det og jeg synes selv at trimmet ser lige så fint ud. Hvis nogen vælger mig fra af den grund, så var det nok ikke et match alligevel ;) 

Skrevet
Pipp skrev, den 2.9.2023 at 17:57:

Hvad siger i til at man har meget hår på kroppen ? 

For piger / kvinder foretrækker jeg lang at de er naturlige. Altså lader det gro vildt. Især når det kommer til kønsbehåringen, men også gerne alle andre stedet. For mig er dette feminint og “powerfull”. Jeg ville ønske at flere kvinder (og GP) ville lade gro. 
…Sig gerne til hvis i kender nogle  :-)

Jeg er selv en mand sidst i trediverne og min erfaring er desværre, at der er ingen i denne aldersgruppe der deler dette syn. Alt er barberet.

Når det kommer til mig selv, så har jeg haft partnere med vidt forskellige præferencer til barbering af nær hvad som helst.

Skrevet
Josh2000 skrev, for 10 minutter siden:

Jeg er selv en mand sidst i trediverne og min erfaring er desværre, at der er ingen i denne aldersgruppe der deler dette syn. Alt er barberet.

Jeg tror tendensen er ved at vende, der kommer mere hår….

Skrevet
Liv skrev, for 4 timer siden:

Jeg tror tendensen er ved at vende, der kommer mere hår….

Jeg er enig i, at det kunne tyde på dette.

Dog er nærmest alle kvinder jeg møder glatte eller tæt på, så jeg tænker at det stadig ikke er udbredt.

Og alle GP synes også at være det. Jeg kender ikke til en eneste undtagelse.

Skrevet
Josh2000 skrev, for 38 minutter siden:

Og alle GP synes også at være det. Jeg kender ikke til en eneste undtagelse.

Afhænger måske af, hvilken aldersgruppe du kigger i? Der er flere aktive herinde, der har mere eller mindre fuld busk…

Skrevet
Liv skrev, for 7 timer siden:

Afhænger måske af, hvilken aldersgruppe du kigger i? Der er flere aktive herinde, der har mere eller mindre fuld busk…

Jeg hører meget gerne om hvem du kender til der bærer fuld busk. Uanset aldersgruppe :-)

Skrevet
Liv skrev, for 7 timer siden:

Der er flere aktive herinde, der har mere eller mindre fuld busk…

Nuvel, nuvel, det er vel stadig mændene som bestemmer om de vil have hår i maden, tror næppe det sker i vores tid, men hvem ved hvad mænd kan tåle nutildags, en kvinde med B skål spørger mig idag, skal jeg få lavet større bryster, så du bliver tilfreds, gu F ska du ej, tiden er inde til vi ændre mænds adfærd, men det sker nok næppe i vores tid :rolleyes: 

Skrevet
Mortenkok skrev, for 13 timer siden:

Nuvel, nuvel, det er vel stadig mændene som bestemmer om de vil have hår i maden

Tja, hvis en mand har den holdning, så går han glip af at slikke fisse, det betyder jo ikke at kvinden retter ind…. Man behøver heller ikke få hår i munden, der blev også slikket fisse før det blev moderne med glatte læber ;) Og ja, jeg har slikket masser af fisser, både med og uden hår.

Skrevet

Lidt ud af tangenten måske? 
Men efter mange års leg i dette univers, og mange timers nærkontakt med skønne, flotte, velsmagende - og duftende yonier, har jeg observeret en ting, som undrer mig. 

Hvorfor har jeg aldrig, aldrig nogensinde, set en thaipige med røde knopper efter barbering, når næsten alle de europæiske piger jeg har leget med, har haft dem. 
Umiddelbart vil man sige det er fordi thaipigerne bruger hårfjerningscreme. Det er bare ikke derfor, for jeg har selv barberet en håndfuld thaipiger, som en del af den fortrolige leg man har når man kender hinanden godt. Og når dertil føjes at thaipigernes nedre behåring er både frodig og med kraftige hår, så undres jeg. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Hvorfor har jeg aldrig, aldrig nogensinde, set en thaipige med røde knopper efter barbering, når næsten alle de europæiske piger jeg har leget med, har haft dem. 

Fordi vi er forskellige :P 
Overordnet set:
Asiatiske hårstrå er runde og vokser ud af en hårsæk (follikel) der er lige. 
Kaukasiske hårstrå er ovale, hårsækken let buet.
Afro hårstrå er flade og hårsækken stærkt buet. 
Knopperne kommer når det nye hår skal penetrere dermis og epidermis (det øverste hudlag) sådan at epidermis bliver let rødmende og buler en smule der hvor håret bryder igennem. Dette gælder især ved barbering som er "for tæt". Presses der med bladet bare en nanometer længere ned end hårstrået kan "nå op over epidermis" og der samtidigt er hul ned til dermis kan der opstå små bitte infektioner eller samlinger af dit og dat som resulterer i rødmende knopper. 
Hiver man i stedet håret ud, er knopperne færre, idet udvoksningen af det nye hår er knap så skærende/kraftfuld, da hårstrået fra naturens side er en smule spidst i stedet for "skarpt tværsnittet" som når man barberer. 

Asiatiske folks hår er altså mere lige og mere rundt, og vokser ud uden den store modstand/friktion. Derfor!  ;) 

standsandfollicles.jpg

Redigeret af Eva Nadine
Slet ikke nørdet nok!

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 14 minutter siden:

Asiatiske folks hår er altså mere lige og mere rundt, og vokser ud uden den store modstand/friktion. Derfor!  ;) 

Ahh ha. Det burde jeg jo have "gugled" mig til, men nu har jeg jo dig <3
Så min iagttagelse er korrekt. Jeg har ret, og det vil jeg fejre med et eller andet festligt. (Det sker ikke så tit)

Du skulle vel ikke tilfældigvis have lidt asiatiske hårsække træk? :D

Skrevet
Liv skrev, den 7.9.2023 at 09:57:

Forhåbentlig vælger kvinder deres nedre frisure efter egne ønsker og ikke mænds. Selv har jeg aldrig været helt glat, der har altid været mindst en trekant. I nyere tid er jeg holdt op med at barbere helt forneden også, huden har ikke godt af det og jeg synes selv at trimmet ser lige så fint ud. Hvis nogen vælger mig fra af den grund, så var det nok ikke et match alligevel ;) 

Lyder lækkert, den vil jeg gerne slikke:D

Må hellere booke tid

Skrevet
Josh2000 skrev, for 19 timer siden:

Jeg hører meget gerne om hvem du kender til der bærer fuld busk. Uanset aldersgruppe :-)

@JenniferRomantica har muligvis hår, spørg hende herinde.

@Miza og en fræk korthåret pige, der muligvis hedder Pixie, har masser af hår.

Skrevet
Liv skrev, for 1 time siden:

har muligvis hår, spørg hende herinde.

Ja jeg blev sku for nogle år siden træt af at ligne et slagterhus “dernede” hver gang jeg barberede mig.. Og så synes jeg bare det er pænest..

Jeg er rimelig betaget af Pixie som du også nævner:wub:..

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
Liv skrev, den 7.9.2023 at 09:57:

Selv har jeg aldrig været helt glat, der har altid været mindst en trekant. I nyere tid er jeg holdt op med at barbere helt forneden også, huden har ikke godt af det og jeg synes selv at trimmet ser lige så fint ud.

På dine billeder ser det ud til, at du har lyse hår dernede, er det sandt?.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jeg er rimelig betaget af Pixie som du også nævner

Ja meget, og håber det vender engang med tiden, så vi slipper for at for at slikke en baby der ender med at ligne et  slagtehus, så hellere hår i maden, fremfor røde knopper som ligner noget som katten xxx xxxxx xxx men igen, sådan er vi så forskellige og nok en af grundende til vi har EG, go Weekend og husk at nyde det, så længe vi har det og Solen skinner, for hvad er bedre end at gå en tur til stranden og se Solen skinner på en behåret mis :rolleyes:

Skrevet
Mortenkok skrev, for 17 minutter siden:

Ja meget, og håber det vender engang med tiden, så vi slipper for at for at slikke en baby der ender med at ligne et  slagtehus, så hellere hår i maden, fremfor røde knopper som ligner noget som katten xxx xxxxx xxx men igen, sådan er vi så forskellige og nok en af grundende til vi har EG, go Weekend og husk at nyde det, så længe vi har det og Solen skinner, for hvad er bedre end at gå en tur til stranden og se Solen skinner på en behåret mis :rolleyes:

Jeg vil sige jeg faktisk klart fik flere gæster efter jeg stoppede med at fjerne behåring dernede så jeg tror at en del voksne mænd føler som dig:P.. 

Skrevet

Ja, jeg undrer mig osse over det med intimbarbering.
Men jeg er selvfølgelig osse fra landet, og fra en tid, da det frækkeste man kunne få at se, var nøgne kvinder i variate-bladene med en stor sort dusk ... 
Hvad der i øvrigt gemte sig, var der strenge straffe for at vise ... 

Det med intimbarbering er een eller anden urban trend ... 
Vi skal helst ligne voksmannequiner, af een eller anden grund ... 

Men skønt at nogle af pigerne dropper den idé ... 
Jeg kan huske een af pigerne der var aktiv herinde før corona, nogle gange beskrev sig selv i indlæg som "mig og dusken" ... 
Hun var herlig, savner hendes skæve sprog ... 

Skrevet
sneræven skrev, for 3 minutter siden:

Men jeg er selvfølgelig osse fra landet, og fra en tid, da det frækkeste man kunne få at se, var nøgne kvinder i variate-bladene med en stor sort dusk ... 
Hvad der i øvrigt gemte sig, var der strenge straffe for at vise .

Nej, det var faktisk omvendt. Man måtte ikke vise kønsbehåring sagde lovgivningen. Deraf opstod de frivole billeder i bla nudist foreningens blad Sol. De vise politikere havde åbenbart ikke forestillet sig at dusken kunne rages væk. De færreste havde nok ikke set en, da det ægteskabelige onsdags samleje oftest foregik via en åbning i fruens natdragt. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Nej, det var faktisk omvendt. Man måtte ikke vise kønsbehåring sagde lovgivningen. Deraf opstod de frivole billeder i bla nudist foreningens blad Sol. De vise politikere havde åbenbart ikke forestillet sig at dusken kunne rages væk. De færreste havde nok ikke set en, da det ægteskabelige onsdags samleje oftest foregik via en åbning i fruens natdragt. 

Haha, ja, det vidste jeg ikke ... 
Jeg har kun erfaringen fra de variatéblade min farbror havde liggende under sit sofabord, og som jeg en gang imellem snød mig til at kigge på ... 

Skrevet

Af en eller  anden grund, er jeg begyndt at tænde på kvinder med hår under armene.

Skrevet
Allan37 skrev, for 13 timer siden:

På dine billeder ser det ud til, at du har lyse hår dernede, er det sandt?.

Det er korrekt, jeg er rødblond.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.