Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hvad siger i til at man har meget hår på kroppen ? 

• Svar 50
  • Visninger 6.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Tja, hvis en mand har den holdning, så går han glip af at slikke fisse, det betyder jo ikke at kvinden retter ind…. Man behøver heller ikke få hår i munden, der blev også slikket fisse før det blev mo

• Hvor skulle håret ellers være? 

• Som mand , og værre med alderen, hår i ørene, næsen, ryggen, røven, brystet, lange grå hår Var der en pille, og det forsvandt, ja tak.

Postede billeder

Skrevet
Pipp skrev, for 39 minutter siden:

Jeg siger ja tak. Og jeg siger især nej tak, til folk der fjerner hår allevegne, så man opnår sandpapirseffekt…..

Skrevet
TheDude69 skrev, for 20 minutter siden:

Hvor skulle håret ellers være? 

Er det fejlagtigt eller forkert;

"hvis man har taget håret på hovedet" ??? 

;) :ph34r: :D

Redigeret af Cruise
Fik ikke lige sat håret...

Skrevet
Cruise skrev, for 12 minutter siden:

hvis man har taget håret på hovedet

Er dit hoved ikke en del af din krop??? :shock:

Skrevet
TheDude69 skrev, for 24 minutter siden:

Er dit hoved ikke en del af din krop??? :shock:

Jo, det vil jeg da mene  :rolleyes:

Tænkte mere på tålemåderne:

"at tage noget på hovedet" og

"at noget er på hovedet".

Håber det giver mening?  :)

Skrevet

Som mand , og værre med alderen, hår i ørene, næsen, ryggen, røven, brystet, lange grå hår:(

Var der en pille, og det forsvandt, ja tak.

Skrevet
sweetstone skrev, for 7 minutter siden:

Som mand , og værre med alderen, hår i ørene, næsen, ryggen, røven, brystet, lange grå hår:(

Del gerne pillen med mig, en anden gammel, langgråhåret mand.;)

Skrevet

Er heldigvis ikke “plaget” af hår alle vegne 

Jo der er sne på toppen men stadig ild i kamienen boller og bagud fjernes jævnligt og især lige inden besøg hos GP 

Intet på ryg eller på bryst (småt) så er glad for det

// AL

Skrevet
henlan skrev, for 49 minutter siden:

Del gerne pillen med mig, en anden gammel, langgråhåret mand.;)

Vi burde starte en klub, vi langgråhårede mænd. Personlig synes jeg det er lidt flot. Willie Nelson ser jo ikke helt værst ud, på trods af at han er 90.

Skrevet
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Vi burde starte en klub, vi langgråhårede mænd. Personlig synes jeg det er lidt flot. Willie Nelson ser jo ikke helt værst ud, på trods af at han er 90.

Har prøvet at barbere de nedre regioner nogle gange. Altid et blodbad, så det har jeg opgivet.

Skrevet
Pipp skrev, for 2 timer siden:

Jeg siger ikke noget til det, men kender flere thaipiger som får allergiske reaktioner; røde pletter overalt hvor de er været i kontakt med behårede mænd. Jeg spurgte nemlig en pige en gang hvorfor hun så sådan ud, og så forklarede hun det og sagde hun havde venner som reagerede på samme måde.

Måske noget med at asiatiske mænd sjældent har hår på kroppen?

Skrevet
henlan skrev, for 1 minut siden:

Har prøvet at barbere de nedre regioner nogle gange. Altid et blodbad, så det har jeg opgivet.

Har samme erfaring der nede. Men på hovedet barberer jeg ikke noget.

Skrevet
Bananas skrev, for 21 minutter siden:

Har samme erfaring der nede. Men på hovedet barberer jeg ikke noget.

Næh, heller ikke jeg. Beholder mine få hovedhår.

Skrevet

Hellere hår end barberet.. Det kradser næsten uanset om det så kun er 4-5 timer siden man barberede sig synes jeg.. Har faktisk engang fået en stafylokok infektion på ballerne pga skægpest efter en gæst med trimmet behåring dernede.. Det så virkelig ikke pænt ud og det kløede voldsomt og spredte sig faktisk ned af mine lår inden jeg fik styr på det med penicillin og mediscrub.. 

Skrevet

Hår på kroppen er maskulint at se på

Så ja tak :)

Redigeret af Den lille frøken

Skrevet
Pipp skrev, for 5 timer siden:

Hvis det er en kvinde med meget hår på kroppen, så nej tak ;-)

Skrevet
Allan37 skrev, for 37 minutter siden:

Hvis det er en kvinde med meget hår på kroppen, så nej tak ;-)

Sådan er vi så forskellige, der er heldigvis ikke 2 som er ens :)

Skrevet
sweetstone skrev, for 4 timer siden:

Jeg har en teori om , at mænd har nogenlunde samme hårvækst gennem livet . 
Med alderen begynder det bare at gro andre steder end ovenpå hovedet …

Skrevet
Pipp skrev, den 2.9.2023 at 17:57:

Det er vel fint nok. Det er sådan naturen har skabet os. Jeg kunne godt tænke mig lidt mere hår på de fisser jeg støder på. I vore dage er jo både busk og kradt raseret af

Skrevet
Pipp skrev, den 2.9.2023 at 17:57:

Synes det er klamt når kvinder har for meget hår på kroppen….

Skrevet

For år tilbage legede jeg med 2 forskellige kvinder. Den ene brød sig ikke om 'aber' ja mænd med kraftig behåring på kroppen. Den anden smøg sig ind til mig og lod sine skønne slanke fingre rode sig gennem min brystbehåring.

Tjae hvem af dem skulle man så behage ? The answer my friend and so on. :rolleyes:

PS begge var dejligt glatte hvor det betyder mest for mig smf. Hader hår i munden :angry:

Skrevet
Moden slikken M skrev, den 5.9.2023 at 01:49:

For år tilbage legede jeg med 2 forskellige kvinder. Den ene brød sig ikke om 'aber' ja mænd med kraftig behåring på kroppen. Den anden smøg sig ind til mig og lod sine skønne slanke fingre rode sig gennem min brystbehåring.

Tjae hvem af dem skulle man så behage ? The answer my friend and so on. :rolleyes:

PS begge var dejligt glatte hvor det betyder mest for mig smf. Hader hår i munden :angry:

Nu er vi jo så vant til de glatte fisser. Men synes egentligt det ser meget pænt ud med en trimmet dusk. Det giver jo også lidt smag.

Redigeret af Jonze

Skrevet

Jeg elsker når en mand har hår på brystet... og alle andre steder for den sags skyld :wub:
Det ser da både flot og frækt ud.. ! og så føles det såå dejlig imellem fingrene og på huden <3 #Maskulin #Power #SilverBack #ModenHerre #JaTak

Jeg synes også kvinder bør have bare lidt behåring... En lille stribe.. Eller en trekant - ét eller anden der viser at hun ikke er en lille pige.. *fnis*
... og glat forneden, selvfølgelig :wub:

/Luna 

Redigeret af Luna_Daydream

Skrevet

Helt klart et ja herfra, det smukkeste her på jorden er en kvinde, tænder på naturlige kvinder, de behøver ikke barbere ben eller endnu vildere under deres arme, synes bare det udstråler selvtillid og mod. 
Hvad kvinder gør ved deres krop skal jeg ikke være dommer over, håber bare de gør det for deres egen skyld.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.