Hop til indhold

Choko Tøs

Featured Replies

Skrevet
Klinge skrev, for 2 timer siden:

Ud fra annoncen er der ingen tvivl om det er hende

Dejligt hun er tilbage, savnet en skøn dansktalende gp'er i området, det vil jeg glæde mig til, hvis man opdager hendes annonce på dagen

Men har aldrig forstået hendes markedsføring - annoncen ser som sædvanlig ud til at være slået op efter hendes starttidspunkt

Altså man kan kun bestille tid ved hende på dagen, og hun har ikke været aktiv siden 26/4 og kun åben i få timer .. Så skal man sku være hurtig og lidt heldig .. Jeg gad ellers godt møde hende 

• 1 month later...
Skrevet

Det var satans, jeg kigger tit og har ikke set nogen annonce på hende. 

• 4 weeks later...
Skrevet

Nogen der ved om hun er til at finde, nogen steder...??

Måske det nye navn hun evt arbejder under..??

Mvh

Skrevet
gone fishing skrev, den 14.7.2024 at 07:45:

Nogen der ved om hun er til at finde, nogen steder...??

Måske det nye navn hun evt arbejder under..??

Mvh

Hun er svær og fange den dejlige Choko-tøs, når hun ikke er på er telefonen slukket, og ingen,- jeg tror heller ikke hende selv ved, hvornår det er næste gang.

Når hun så endelig er på, passer hendes åbningstider ikke med mine arbejdstider - øv-øv for hun er sgu’ dejlig og være sammen med, 

knus

Skrevet
Trust-me skrev, den 16.7.2024 at 10:58:

Det er vel ikke hende her i forveksler hende med, godt nok kalder hun sig også Choko tøs, men det er ikke hende, bare lige for at få det på det rene.. 

https://annoncelight.dk/showad/406169

Nej .. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.