Hop til indhold

Recommended Posts

Hej.

 

Efter en lidt skuffende oplevelse på gl. jernbanevej på frederiksberg, vil jeg nu høre om der er nogen herinde der har nogle gode erfaringer andre steder fra.

Jeg kan kort fortælle hvorfor jeg synes oplevelsen på gl. jernbanevej var en skuffelse: Da jeg havde læst mange erfaringer herinde med hvad man fik for pengene, synes jeg at jeg stod med lidt lang næse da det var slut. For 500,- fik jeg 20 min (ikke særlig god massage, og bestemt ikke pirrende) massage og et meget kort og indlevelsesfattigt hj der bare "skulle overstås"

 

Jeg kan læse at mange har haft gode oplevelser med b2b massage med efterfølgende dansk. Det fanger min interesse med b2b, da jeg efterhånden har set mange klip på nettet med "nuru-massage". Jeg går udfra at det er tæt på at være det samme. Ret mig endelig hvis jeg har misforstået dette! Jeg kan også læse at mange har været betjent af yngre piger, altså alderen fra 20 til 30. Det vægter også højt på min prioritets liste. Samt en muntre stemning. Humør og følelsen af at hun har lyst til det hun laver betyder også meget.

Besøget for mit vedkommende har ikke nødet at vare længere end 30 til 45 min.

 

Så hvis du kender til steder der kunne indfri disse ønsker, og eventuelt har nogle ord og en pris du kunne knytte til din oplevelse, vil jeg blive meget glad :smile:

 

På forhånd tak og fortsat rigtig god weekend!

Redigeret af Håndværker88

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender godt Gl. Jernbanevej i Valby.

Det er nogle år siden, jeg var der, men min oplevelse var helt identisk med din: Et opreklameret sted, der slet ikke kunne indfri forventningerne, hvorfor jeg aldrig vendte tilbage.

 

Nu spurgte du om gode erfainger og nævnte i forbifarten nuru.

Her kan jeg varmt anbefale Susanne, ligeledes i Valby. Hun sprænger godt nok din aldersramme, men hvad hun "mangler" i alder i relation til dit ønske, har hun til gengæld i indsigt og varme. Her er du i trygge hænder og får en enestående nuru-oplevelse. Jeg anmeldte den ene af mine på Gimel.

 

Du finder hende på legelysk.dk

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
I følge mine begrænsede erfaringer fra denne verden, er der nogle meget almindelige ønskninger der ofte bliver kontraproduktive: pigerne skal gerne være unge og nydelserne billige. På samme gang skal oplevelsen gerne være fantastisk, det skal være sjovt og muntert og det skal gerne være flotte og hygienske omgivelser.
Nå, men hvis man bryder sig lidt mindre om nogle af kraven, bliver det straks lidt nemmere. De lidt ældre thaikvinderne kan ofte noget. Hvis de oven i også får anstændigt betalt, bliver det også straks lidt muntrere og sjovere stemning. Det er jo ikke rocket science det her.
 
B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit bedste bud pt er http://www.scandinavianwellness.dk/.

 

Jeg må dog tilstå at jeg gik derfra sidste gang fordi hende der ville forestå missionen var for gammel og overvægtig... Det er dog første gang og det skyldes nok at det var i jule perioden hvor mange af de normale piger har haft fri tror jeg?

 

Ellers tag dig en tur til Pattaya. Der får du alt det du efterspørger til 50 kr. (Nuru) og så skal du betale 165 kr. hvis du vil mere....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...