Hop til indhold

Sushi-pige søges

Featured Replies

Skrevet

Den velkendte drøm om at spise sushi fra en nøgen kvindekrop...-Kan nogen anbefale et sted man kan hyre en sushi pige?

(Pigerne herinde må også gerne melde til hvis det er...)

Ps ingen sex søges, blot liggende på bordet til en hyggelig middag et par gutter, til et glas hvidvin, og afslappet afslutning på en bolig i København..

Kh konstruktøren 

Skrevet

Læs her og book :)

En dansk sushi-stripper fortæller, hvordan det føles at lægge krop til rå fisk
“Hvis jeg er et møbel, er jeg det flotteste møbel i rummet”.
https://www.vice.com/da/article/8xdz5k/en-dansk-sushi-stripper-fortaeller-hvordan-det-foeles-at-laegge-krop-til-raa-fisk 

Sky Strip
& event

Book strip og eventpiger til festen
Book strip- og eventpersonale til din næste fest
Vi tilbyder forskellige former for servering.

– Nøgen servering
– Topløs servering
– Lingeri servering
– Kostume servering
– Cocktailkjole servering
Sushipiger
https://skystrip.dk/ 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet

Nu har jeg forstået at der blot spurgtes til muligheden for at kunne hyre en Sushi pige!

Og jeg har fuld respekt for det, hvis det bliver en oplevelse som I holder for jer selv, og ikke har tænkt jer at skrive om efterfølgende.

Men hvis I vil skrive lidt om hvordan det forløb, særligt hvis det går godt.

Så kunne det måske gavne deres forretning?'

Nøjagtigt som når der ellers skrives anmeldelser, når det er en god en af slagsen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet
  • Author
Rejsenetværk skrev, for 17 timer siden:

Nu har jeg forstået at der blot spurgtes til muligheden for at kunne hyre en Sushi pige!

Og jeg har fuld respekt for det, hvis det bliver en oplevelse som I holder for jer selv, og ikke har tænkt jer at skrive om efterfølgende.

Nøjagtigt som når der ellers skrives anmeldelser, når det er en god en af slagsen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det kan du tro, den er skrevet bag øret - skal dele fra oplevelsen, når vi har fundet en pige:)

Skrevet
Rejsenetværk skrev, den 1.9.2023 at 09:23:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Hvis de vælger at bestille en prof pige fra sådan et event firma så tænker jeg ikke den kvinde ønsker en anmeldelse på et sex forum.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Hvis de vælger at bestille en prof pige fra sådan et event firma så tænker jeg ikke den kvinde ønsker en anmeldelse på et sex forum.. 

Muligvis ikke?

Men det kunne dem der booker hende måske vælge at spørge hende om, om hun har noget imod på vej ud af døren.

Men når det er sagt så er EG andet og mere end bare et sexforum.

En gang var EG også for politik men det kunne vi ikke styre, og så blev det afskaffet.

Men så har vi Hyggesnak til samtalen om alt og ingenting, og her har jeg da tidligere anmeldt både restauranter og film i biografen.

Så personligt ser jeg intet problem i at skrive om den her oplevelse efterfølgende.

Eksempelvis i Hyggesnak hvor alt er til debat - bortset fra politik :)

I øvrigt så tror jeg kun, at både bureau og pige kan have grund til ønske sig en positiv anmeldelse i forum som her.

Vi har pt en tråd om stripklubber og strip, polterabend og event piger ligger altså så tæt på målgruppen i dette forum.

At det er her der kan fiskes nye kunder om noget sted, tror jeg?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 54 minutter siden:

øvrigt så tror jeg kun, at både bureau og pige kan have grund til ønske sig en positiv anmeldelse i forum som her.

Hvis man absolut intet har med købesex at gøre så har man ikke lyst til at blive anmeldt herinde.. En film og restaurant er noget andet fordi vi alle godt ved de ikke lige kan spørge om man kan få mere end det tilbuddet gælder om.. 

Sådan et erhverv der tangerer til noget frækkere kunne jeg virkelig ikke forestille mig ville ønske den form for forvirring det kan give at personen eller bureauet er nævnt herinde.. 

Skrevet

Tak Jennifer

Nu er tråd starter blevet præsenteret for både dit og mit synspunkt!

Så kan de selv vælge hvad de agter at gøre.

Her under også som en mulighed for, at vælge ikke at skrive om oplevelsen efterfølgende.
Eller spørge pigen når det er overstået, og før hun går om hun vil have noget i mod hvis nogen skriver om det i Hyggesnak på EG.

Så kan tråd starter vælge at respektere det, hvis hendes svar er negativt.

Som med tråden om strip klubber, så læser målgruppen med penge på lommen med anonymt og diskret på EG.

Og det er dem som sidder på firmakortet, og kan bruge det til alt det sjov, som de kan tåle at få en regning på.

Eller uden regning hvis de har råd :)

Personligt tror jeg at det er mere værdifuldt at blive spottet som event virksomhed, indenfor den erotiske genre i Hyggesnak på EG.

End det har værdi for dem at blive anmeldt på Trustpilot?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.