Hop til indhold

Recommended Posts

Liderbassen skrev, 1 time siden:

Er der nogen herinde der ved om der er mulighed for at man kan blive pulet af 2-3 ladyboys / Transer ?? 

Tænder meget på tanken !!

Tjaaa mon ikke , hvis du tager en tur på Thai Corner og en fyldt tegnedreng og lufter tanken , så tror jeg nok det kan lade sig gøre....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 16 timer siden:

Tjaaa mon ikke , hvis du tager en tur på Thai Corner og en fyldt tegnedreng og lufter tanken , så tror jeg nok det kan lade sig gøre....

 

Er Thai Corner ikke lukket? Synes der har været lukket og slukket de seneste gange jeg har kørt forbi ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NaughtyGuyDK skrev, for 3 timer siden:

Er Thai Corner ikke lukket? Synes der har været lukket og slukket de seneste gange jeg har kørt forbi ... 

I Juli måned var jeg i København og der var åbent. Så blandt andet en Ladyboy jeg besøgte i 2012 derinde-

Del dette indlæg


Link til indlæg

TC er jeg ret sikker på ikke har været lukket - men altså de smukkeste derinde har ikke en pik, jeg ville nok hellere enten undersøge hvem der er på samme adresse og se om ikke der var en mulighed eller endnu bedre vente til to gode som er sammen kommer forbi, det sker engang imellem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Tina er vild fræk og har været sammen med hende flere gange.. Så hun ville være perfekt sammen med en eller to transer mere  JJ kender jeg desværre ikke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brian62 skrev, for 15 timer siden:

Ja Tina er vild fræk og har været sammen med hende flere gange.. Så hun ville være perfekt sammen med en eller to transer mere  JJ kender jeg desværre ikke 

Tina vil bare ikke. Har spurgt hende !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hulbror skrev, den 1.9.2023 at 19:44:

TC er jeg ret sikker på ikke har været lukket - men altså de smukkeste derinde har ikke en pik, jeg ville nok hellere enten undersøge hvem der er på samme adresse og se om ikke der var en mulighed eller endnu bedre vente til to gode som er sammen kommer forbi, det sker engang imellem. 

Var tilfældigvis i området i går - og korrekt - ser ikke længere lukket ud. Så skal man da lige lægge vejen forbi en dag ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NaughtyGuyDK skrev, for 25 minutter siden:

Var tilfældigvis i området i går - og korrekt - ser ikke længere lukket ud. Så skal man da lige lægge vejen forbi en dag ;-) 

Jeg er ret ofte i området og har en rimelig tæt veninde som arbejder der, jeg er ret sikker på der ikke har været lukket. (Men jeg synes godt der nogen gange kan se ret lukket ud, hvis ikke man går helt hen og kigger)

 

Jeg synes faktisk det er et hyggeligt sted, har i perioder været der en del bare og drikke lidt, se på noget dans og smuttet igen, typisk hvis jeg har været i byen med nogen eller firma ting i centrum så har det passet fint at droppe forbi når jeg alligevel havde lidt alkohol i kroppen og ikke bliver så tidligt træt som de fleste andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hulbror skrev, den 3.9.2023 at 21:40:

Jeg er ret ofte i området og har en rimelig tæt veninde som arbejder der, jeg er ret sikker på der ikke har været lukket. (Men jeg synes godt der nogen gange kan se ret lukket ud, hvis ikke man går helt hen og kigger)

 

Jeg synes faktisk det er et hyggeligt sted, har i perioder været der en del bare og drikke lidt, se på noget dans og smuttet igen, typisk hvis jeg har været i byen med nogen eller firma ting i centrum så har det passet fint at droppe forbi når jeg alligevel havde lidt alkohol i kroppen og ikke bliver så tidligt træt som de fleste andre.

Helt enig! :-) Har ofte taget vejen forbi, hvis man ud på aftenen synes, at gassen er ved at gå lidt af ballonen - der er altid gang i den dernede :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...