Hop til indhold
VeryCurious

Alis Aarhus - “Instagram hot!”

Recommended Posts

VeryCurious skrev, den 4.9.2023 at 13:21:

Hmm, blow var for kort, synes jeg - men efter det korte blow vendte hun sig rundt og lagde sig til rette i doggy - jeg var stadig stående, og det var altså ikke lige en invitation jeg kunne afslå :D 

Tempoet på sex var fint, og hun lod mig egentlig bestemme tempoet, hvilket jeg foretrækker. Jeg synes hurtigt, at hvis pigen ønsker at skifte stilling for ofte, at det virker som om hun har travlt med at få mig videre, hvilket kan slå oplevelsen helt ihjel for mig - og den følelse havde jeg slet ikke med Alis.

Hun kiggede hverken på telefon eller ur - jeg tror faktisk ikke at hun havde en telefon på værelset.

Anden gang tog jeg en time, for at have bedre tid til at “fordybe” sig og måske den vej få en mere gfe-like oplevelse (og jeg skrev og spurgte til gfe, hvilket hun indvilligede i, dog uden kys på munden).

Jeg synes der var meget mere nærhed og gfe end første besøg, og blow var også noget længere, så i det hele taget et rigtig dejligt besøg.

Det blev ikke til så meget hyggesnak, men måske næste gang. Jeg kommer i hvert fald igen :wub:

Lidt på minus-siden: Jeg tror kun at der er 2 værelser, og i det ene værelse er der kun en enkeltseng, som altså er lidt lille til den slags brug, :lol: Og da de andre piger jo også har gæster, så kan man ikke vide sig sikker på hvilket værelse man får - men jaja, pyt med værelset, det er jo ikke derfor man kommer :rolleyes:

Hun lyder ski Flink :) 

Måtte man slikke hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
sørenslem skrev, for 18 timer siden:

Eftersom hun jo er ret petit, så er jeg lidt nysgerrig efter at høre, om hun kan klare en fuldvoksen pik, eller om hun er en af dem, der klemmer benene sammen og kun lige lader halvdelen af pikken komme ind...? Hun ser jo drøn lækker ud.

Jeg betragter mig selv som gennemsnitlig, og der var ingen begrænsninger første og andet besøg.  3. besøg brugte hun nogle teknikker, som begrænsede min bevægelighed - men måden hun gjorde det på gjorde, at det stadig var en god oplevelse, og jeg vil helt sikkert besøge hende igen, hvis hun returnerer til det midtjyske :wub:.

Jo jo… jeg ville da hellere have fået lov til de lange dybe træk, men jeg har også fuld forståelse og respekt for, at det kan være et hårdt job for hende, og at hun derfor har behov for at passe på sig selv. Og jeg vil faktisk også hellere have, at det er en god oplevelse for os begge, så hun har lyst til at tage imod mig igen en anden gang.
 

Hun er super petit, så hvis du selv synes, du er en ordentlig krabat, og bliver irriteret over at blive begrænset, så ville jeg nok søge et andet sted hen. Ellers så go for it, for hun er virkelig sød og lækker! :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grandland skrev, for 4 timer siden:

Hun lyder ski Flink :) 

Måtte man slikke hende?

Haha, ja det er hun også i min optik - og så, det måtte jeg, og det var en fornøjelse ^_^ Virkelig frækt synes jeg :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le courvoisier skrev, den 7.9.2023 at 16:34:

Jeg har nogenlunde oplevet det samme. Hun er meget sød og med en meget lækker lille krop- men jeg ville ønske lidt mere GFE med hende. Min oplevelse var også OK. 

Jeg fik besøgt hende 3. gang - og det var bare SÅ godt!! Endnu bedre end de andre 2 gange :wub: 

Der var bare såden en helt rolig og afslappet stemning. Måske jeg også selv var mere afslappet, nu da jeg havde været der før og følte mig mere “hjemme”. 

Jeg fik en snak med de 3 andre piger også, de var i stuen da jeg ankom. Det var rigtig hyggeligt at møde dem. Tror også det hjalp på følelsen af at være velkommen og føle sig hjemme.

Jeg tror, jeg har været heldig, at der ikke har været andre bookinger heller ikke hos de andre 3 hverken lige før eller lige efter mig. Det virkede i hvert fald som om de havde tid :) og så fik vi det “gode” rum med den store seng :D og vi fik snakket lidt sammen både før og en del efter, hvilket var virkelig hyggeligt, og noget af det jeg har savnet fra de andre besøg. 

Hvis vi ikke har snakket sammen og lært hinanden lidt at kende først, har jeg svært ved rigtigt at få den der GFE-oplevelse. På en eller anden måde forbliver det for upersonligt, hvis vi ikke lærer hinanden lidt at kende, og så kan jeg ikke leve mig helt ind i det. 

Alt det udenom ændrer jo ikke på selve akten, men det gør noget for den samlede oplevelse, synes jeg.

Som dig ønskede jeg mig mere GFE efter første besøg, men det var langt bedre anden gang, og nu synes jeg faktisk, det er opfyldt, så jeg er meget glad og tilfreds :wub:

En enkelt eller få gange har jeg været så heldig, at kemien bare har været der ved første møde, men det er godt nok sjældent, så at der lige skal lidt tid til, er godkendt fra min side - så er det andet jo bare som at vinde i lotto ^_^

De fortalte i øvrigt, at de har svært ved at veksle deres danske kontanter, så de vil blive glade, hvis vi kan betale i Euro.

God weekend :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alis Alis skrev, for 6 timer siden:

Hello dears, we are back in Aarhus and you can find us in the city until October 4th Kiss

Do you offer deepthroat 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alis er tilbage i Aarhus :D Og jeg har besøgt hende igen.

Ny adresse men ret tæt på den gamle adresse. Indgang i en "gård, så ret diskret. Man kan selvfølgelig ses af beboerne med vinduer ud til gården, men jeg så umiddelbart ingen nysgerrige blikke i vinduerne, og det var egentlig rart at man ikke skulle stå "ude på gaden". Jo flere biler, busser, cyklister og folk som kommer forbi én mens man står foran døren og venter, jo større er sandsynligheden for at man bliver genkendt, tænker jeg.  Så thumbs up for indgangens diskrethed. Nok om det. 

Det var et glædeligt gensyn med hele venindeflokken i lejligheden. De sad og hyggede i stuen, hørte lidt musik og snakkede. Og jeg synes altså, at de ser altså brand godt ud, de 4 piger, når de sådan sidder i deres undertøj og er smilene og imødekommende :D.

Kender I det med, at helt "almindelige" piger kan være vildt hotte, når de er sammen i en flok? Det her er så bare hotte piger, som er sammen i en flok :shock::D

Og så er jeg helt vild med deres væremåde, stemningen i lejligheden. Det er bare helt "stille og roligt", casual, venligt, ja jeg synes virkelig godt om den flok piger. Jeg kan lide at komme der, det må jeg sige.

Så rigitig glædeligt gensyn, selvfølgelig primært med Alis :wub:, men den generelt gode stemning gør altså bare noget for helhedsindtrykket, og for hvor godt man kommer fra start - hvor hurtigt man kommer i "stemning".

Alis tog imod mig, og hun ser fantastisk ud :wub:, endnu bedre end jeg huskede hende fra sidst hun var i Aarhus, selvom jeg ellers var bange for, at jeg havde sat hende for højt på piedestalen i min hukommelse.

Den professionelle distance er blevet mindre og mindre for hver gang, jeg har mødt Alis, og denne gang var den helt væk og erstattet af varme og nærhed  <3. Jeg måtte stoppe mig selv i at kysse hende flere gange, fordi det bare føltes som det naturlige at gøre i situationen - og det havde nok fuldendt  oplevelsen. Men det er ikke på menuen, og det respekterer jeg selvfølgelig. Men den lille detalje skal nu ikke afholde mig fra stadig at være helt vildt forgabt af denne rumænske gudinde :wub:.

Der var helt ro på efter jeg måtte overgive mig til hende. Der var god tid og vi fik snakket om lidt af hvert. Jeg synes virkelig, at hun er en interessant pige, og jo mere vi får snakket sammen, jo mere betaget af hende bliver jeg :wub::wub:

 

Kort konklusion: Fantastisk oplevelse at besøge Alis igen. Og det er bestemt ikke sidste gang <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alis Alis skrev, 1 time siden:

Hello again my dears, I returned to your city by March 10! Good luck finding free time for an appointment!  

How long are you staying in Aarhus? 

Redigeret af anders
Forkert opslag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alis Alis skrev, 1 time siden:

Hello again my dears, I returned to your city by March 10! Good luck finding free time for an appointment!  

How long are you staying in Aarhus dear? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skriver, at hun er i Århus indtil 10. marts  -  hun er jo der nu, så det er bare at komme afsted og nyde hende

Redigeret af GFE Lover
.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...