Hop til indhold

kontaktløse betalinger

Featured Replies

Skrevet

Hej!
I'm considering buying one of those contactless payment machines (sumup type) to pay for my services and be faster with issuing skat receipts.

From (your) customer side, is this something you might like? something that can be useful besides the usual mobilepay?

Cash is inconvenient nowadays and my bank doesn't accept deposits, so I'm trying to find new solutions.

I await your feedback
kisses :)
Yuki <3

Skrevet

* I'm also waiting for feedback from some girls who use the same payment method, thanks

yuki skrev, for 1 minut siden:

Hej!
I'm considering buying one of those contactless payment machines (sumup type) to pay for my services and be faster with issuing skat receipts.

From (your) customer side, is this something you might like? something that can be useful besides the usual mobilepay?

Cash is inconvenient nowadays and my bank doesn't accept deposits, so I'm trying to find new solutions.

I await your feedback
kisses :)
Yuki <3

Skrevet
yuki skrev, for 30 minutter siden:

Jeg ønsker ikke at betale elektronisk på grund af sporbarhed. Det gælder både MobilePay og betaling med kort.

Men ikke alle har det på samme måde, og det er da praktisk for både kunde og pige, hvis man kan betale elektronisk, og ikke alle har samme behov for diskretion, som jeg har.

Spørgsmålet er også, om der findes gæster, som ikke kan eller vil betale med MobilePay, men gerne vil betale med kort. Det er der sikkert, fx vores svenske naboer, som jo også lægger en del besøg hos GPerne i Københavnsområdet. Prøv at høre din næste gæst fra Sverige ad, hvad han ville synes om det.

Skrevet

Jeg, som kunde, ville ikke have noget imod mobilepay, kort osv.

Har brugt mobilepay enkelte gange før. Og det er kun mig der har adgang til min konto, udover bankdamen og skat (det er ikke bankdamen der er det) osv. :)

Det ville faktisk være nemmere end at jeg skulle i en automat.

Skrevet

Da kortbetaling var mulig i saunaklubben blev det brugt rigtig meget.. Vores omsætning faldt utrolig meget da kort ikke længere var muligt så jeg tænker “Go for it”..

Skrevet

Jeg plejer at betale med kort for massagen. Ekstra betales kontant.

Har også oprettet en Revolut konto og bestilt kort. Det fungerer for mig.

Som Jennifer skriver “go for it”

Tænker vi alle må ændre betalingsform da det er svært for de søde piger at veksle vores danske penge

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.