Hop til indhold
Titommeren

Dejlig Massage <3 I Hobro

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/295328 Deres udsendte har været en tur i Hobro. Der blev skrevet frem og tilbage kort og konkret. Full pack i en time for 1.200 kr. Men alt med gummi og ingen 69er. Så blev der tilbudt en “kollega” på 46 år, der ville sutte uden og var med på en 69’er. Jeg slog til og kørte glad afsted mod Hobro. Stedet er ikke særlig diskret, da det ligger i gågaden. Jeg blev lukket ind af en buttet, ældre thai. Af med tøjet og på briksen, hvor hun masserede mig på en lidt hektisk måde. Der gik ikke særlig lang tid før, jeg skulle vende mig om. Efter lidt massage gav hun et Søren Spætte blow uden oplæg til mere, hverken sex eller 69er. Jeg prøvede at røre hende dernede og nåede lige at mærke en busk (tror jeg nok), men hun trak sig hurtigt væk. Jeg overgav mig, da jeg ikke gider tigge og be’ om det, der er aftalt. Så falder lysten nemlig. Så jeg skød af i hånden på hende. Der var gået 25 minutter af den aftalte time og hun gjorde mine til, at det var dét. Jeg blev dog liggende og så spurgte hun, om jeg ønskede mere massage. Jeg sagde ja tak. Vi havde jo aftalt en time. Så fik jeg et lille kvarter mere og stod på gaden efter 40 minutter. Så en aftalt times massage med full pack, sut uden gummi, 69’er og sex endte med ca 40 minutter ikke særlig god massage og et blowjob uden, der hurtigt blev afsluttet med hånden. Det er sgu’ ikke i orden og der kommer jeg ikke mere…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...