Hop til indhold
Rejsenetværk

Opret rejseplaner i denne tråd

Recommended Posts

Jeg har spottet sporadiske opslag om efterlysninger efter rejsefæller, og tilbud om selskab på fælles ture.

Tænkte om det måske kunne være en ide med en samlende tråd om emnet, hvor alle så lige kan lægge et opslag.

Det kan give mulighed for både et samlet overblik over muligheder, og for at sammenligne med ens egen kalender om man kan deltage eller ikke.

Jeg selv er i den situation at jeg har lavet et kæmpe opslag, der måske kan afskrække nogle både i omfang og budget til den tur.

Men selvom jeg har lagt op til at alle kan deltage det de ønsker, til det budget de har!
Så kan jeg næppe regne med at nogle melder deres interesse?

Rejsenetværk søger rejsefæller

Den efterlysning står ved magt, men samtidig er jeg særdeles interesseret i kunne deltage i ture, som andre de lægger op til.

Hvis jeg kommer til at opgive egne planer, så har jeg 6 ugers ferie fra først i oktober til midt i november.
Hvor jeg kunne vælge at rejse på lang storbyweekend, og så meget andet.

Men efter godt 2 års fravær på EG og tab af tidligere rejsefæller, må jeg nu starte fra grunden med at søge nye rejsefæller til nye eventyr.

Derfor kom gerne med alt hvad I har til denne tråd, fra Thailand til Berlin!

Intet er for stort og intet er for småt :)

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

En kaffe klub ?

Det er næsten uendeligt svært at opnå, at mennesker vil mødes personligt omkring den fællesinteresse vi har for at rejse som sex turist.

Det kan tage måneder og år at opnå det, men når det lykkes så forekommer det også at netværk holder i flere år.
Der kan være frafald og tilgang undervejs, før et netværk til sidst går helt i opløsning.

Jeg har undervejs på denne rejse oplevet det hele, og nu står jeg altså igen selv helt på bar bund.

Men jeg har som kun de færreste både muligheden for, og lyst til at være tovholder på et netværk af interesserede i at rejse sammen som sex turist.

Derfor inviterer jeg til, at alle der i princippet er interesseret i at rejse sammen med andre som sexturist.
De kan melde sig til en kaffeklub, hvor vi simpelthen bare i udgangspunktet mødes over kaffe og kage til sparring om mulige ture sammen i netværket.

For eget vedkommende må det blive i hovedstadsområdet, hvor jeg gerne mødes på kaffebarer eller andre steder efter aftale.
Og et netværk kan altid mødes hos mig privat, både til brainstorming og praktisk planlægning af nye fællesrejser.

Jeg har et par samlede friperioder, hvor vi kan mødes for at netværke om at skabe en sådan kaffeklub:

Fri fra og med tirsdag den 29/8 til og med fredag den  8/9

Fri fra og med fredag  den 15/9 til og med fredag den 22/9

Tænkte om det her måske kan få nogle til at tilkendegive en principiel interesse i at være med i et sådant netværk, og at vi mødes i netværket.
Uden at der af den grund behøver at foreligge konkrete planer om nye fællesrejser som sexturist?

I er hermed inviteret :)

Købesex og andre oplevelser

Dem der har læst mine rejseberetninger fra tidligere år, ved at jeg lægger meget vægt på at kunne kombinere fællesrejser med traditionelle turist aktiviteter.
Så som som museumsbesøg og andre kulturelle oplevelser.

Men det kan I andre jo bare springe over hvis I ikke har lyst til det! 
Jeg er også helt åben for at deltage i målrettede ture som sex turist, hvor formålet alene er at besøge klubber og andre tilbud på en rejse.
Der er udvalgte storbyer der er helt perfekt til en forlænget weekend, med formålet for øje.

Venlig hilsen
Rejsenetværk
 

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rejse 

Tak for dit engagement og tid du ligger i dine efterlysninger. Jeg kiggede på det men blev tabt i de mange muligheder... 

Jeg har derfor oprettet min egen efterlysning i forhold til hvilken tur jeg gerne ville arrangere. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...